Gezellig! Maar ik voel me ook nog heel jong hoor! ( Ben geloof ik wel de oudste, haha! ) Hmmm, of word ik toch oud..... hihi! Ach ik werk met kids en die houden me echt wel jong, lekker een beetje gek doen en soms meebleren met kinderen voor kinderen en K3 ( Is stiekem gewoon leuk...... haha! )
Tja, qua uiterlijk blijf ik natuurlijk geen 18, haha, de jaren gaan tellen! Maar ja als we maar jong van geest blijven, haha! We maken er gewoon een feestje van! En ik heb nog een verrassing!!!
Don't worry, haha! Ik moet woensdag eerst de bios nog reserveren, dat kan nu nog niet. En dan kunnen we een tijd afspreken! Ik zal mijn nummer ff aan iedereen pb-en, dan heb ik dat maar gedaan, dat is iets wat ik vergeet!
Ik heb even alle berichtjes niet zo in de gaten gehouden de laatste dagen, druk met werk enzo .... Heb nu wel mijn telfnr naar een aantal gestuurd, onhandig dat je hier niet naar meerdere mensen tegelijk berichten kan sturen. In ieder geval tot zaterdag allemaal!!
Yeah, het komt steeds dichterbij! Woensdag nog even de bios reserveren en dan kunnen we tijden afspreken! Had gisteren trouwens een leuk dagje: Ik ging met een vriendin in Zoetermeer naar de rode loper van de premiere van de musical Dr Dolittle, leuk, BN-ers spotten en zo, maar heel erg koud! Mochten we als dank, dat we geweest waren zomaar gratis naar de premiere, echt onwijs gaaf! Stond ik ineens naast de cast van GTST en ben op de foto geweest met Mike de Boer! En ook nog gratis hapjes en drankjes! Wat wil een mens nog meer!
Daks
Geplaatst: 21-12-10 00:47
foto's??
Gaaf man lijkt me wel gaaf ja zo'n premiere
Ik heb afgelopen weekend verplicht bij ex door moeten brengen door de sneeuw