mag ik even heel erg grommen... infusen zijn eruit omdat ze heel veel vocht in haar armen/handen heeft. en nog steeds geen uitslag van dit piep bacterie in haar lijf.. en en en en.. ik word er moedeloos van... thanks to you all
Echt rot TS, dat ze er zo moeilijk bovenop lijkt te komen! Nogmaals sterkte.
LisaD
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-10 20:13
@M3lisss: Inderdaad.
Ben nu in het ziekenhuis. Van wat ik net hoorde schrok ik nog wel even.. haar hart schoot naar 200 zeiden ze. En toen de dokter weer terugkwam om iets te doen zat ie weer rond de 100..
Nogmaals heel veel sterkte, duim hard voor je mee dat het goed komt..
Charissa_N
Geplaatst: 06-11-10 21:42
ai.. sterkte
Muronia
Geplaatst: 06-11-10 21:45
Jee, heel veel sterkte en ik duim voor je mee.. ik herken een deel van je verhaal.. mijn moeder werd ook opeens ziek, voelde zich raar en vertrouwde het niet. Ze is onderzocht en heeft een dichtgeslibde kransslagader, moet ook gedotterd worden en daar wachten we nu al weken op. Af en toe trekt ze helemaal grauw weg en verkrampt ze helemaal in haar spieren tot aan haar kaken toe. Ik maak me ook grote zorgen en hoop dat ze heel snel geholpen kan worden, anders ben ik bang dat ik straks net als jou zit. Heel veel succes.
quintusgl
Geplaatst: 06-11-10 21:46
Meis, wat moet dit heftig voor jou en je familie zijn. Je mams is vast heel sterk. Ik duim voor je...
libra
Geplaatst: 06-11-10 21:48
Heel veel sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.
Ik heb net je topic doorgelezen en wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop zo voor jullie dat het langzaam aan de goede kant op gaat. Dit is zo erg...Het ene moment heb je een beetje hoop en het volgende moment wordt dat de bodem weer ingeslagen. ...Sterkte, ook voor de rest van je familie...
Ja dankjulliewel allemaal! Zit nu weer in het ziekenhuis. Had vannacht een droom dat me moeder ineens weer thuis zat. Nou leek echt heel echt. Schrok me kapot ..
Maarja. Ik denk dat als die hartslag zo snel stijgt dat ze misschien te licht in slaap was en iets waarnam en daarvan schrok ofzo? Want ze leek ook wat opgewekter...