Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:16

Ik koop nóóit merkkleding en UGGS vind ik lelijk, die hoef ik dus niet :+

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:20

Ik koop vaak zat goedkope kleding zoals bijvoorbeeld H&M, Only enzovoorts, maar als we het hebben over de echt wat bekendere en duurdere merken zou ik NOOIT nepperds / lookalikes kopen.

Ik vind al die meiden die rondlopen met nep Guess of D&G of Fendi tassen zo.. tsjah. Vind het er gewoon niet uit zien. Je ziet zo goed dat het nep is. En datzelfde heb ik met UGGs. Ik zie meteen wanneer iemand echt UGG's draagt of neplaarzen. Heb zelf 2 paar echte UGG's en zou niet anders willen. Die vind ik gewoon het mooiste, beste gemaakt, beste kwaliteit.

Dit komt dus niet omdat ik verwend ben ofzo, want ik heb 't echt niet zo heel breed en moet gewoon álles zelf betalen, waardoor dus ik dus ook heel veel H&M enzo koop, maar als het zulke dingen betreft vind ik nepperds gewoon echt lelijk.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:25

Ja ik vind nep en nep een groot verschil.
Nu heb je bijvoorbeeld die shabbies, die een bepaalde laars maken, en dat is nu redelijk in. Maar die laars draagt iedereen al 3 jaar. Dus vind niet dat als je hetzelfde type laars draagt dat je dan nep-shabbies draagt.

Al draag je bijvoorbeeld een vestje waar burberry op staat wat duidelijk geen burberry is, of een look-a-like D&G portomonnee ergens van een turkse markt geraapt, dat vind ik wel nep.

Bovenste voorbeeld vind ik echt een wereld van verschil met het onderste voorbeeld.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:31

Ja dat is ook een wereld van verschil. Maar we hebben het hier toch over nepmerken? Andere merken die iets soortgelijks maken vind ik weer wat anders.

Dan zijn die andere merken vaak ook gewoon goede kwaliteit en duur. Maar nep-UGG's van 9 euro bij de Action o.i.d. vind ik gewoon echt.. Lelijk. Ookal staat er dan Ella of wat dan ook op, het is duidelijk een UGG-wannabe. UGG is ook een heel apart soort laars. Tsjah, kweetniet. Het is een gevoel. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:46

Ik hecht geen waarde aan merken, maar als ik iets leuk vind koop ik over het algemeen wel het origineel. Bij uggs is de kwaliteit van echt gewoon veel beter, veel warmer etc. Daar heb ik dan graag wat extra voor over. Ik zoek dan wel de goedkoopste manier om ze te krijgen, dus importeren vanuit de VS. Ik heb een paar dat hier in de winkel 320 euro was, in de VS kunnen krijgen voor 170$, dat scheelt dan wel.

Verder heb ik eigenlijk geen merkkleding/schoenen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:17

Sani schreef:
Het lijkt me trouwens dat wanneer uggs er een probleem mee heeft, ze er patent op hadden moeten leggen... Dan had je dit enigzins kunnen voorkomen.

Dat hebben ze gedaan http://www.leerwiki.nl/Uggs maar je kan niet voorkomen dat mensen het namaken, vaak is er dan een detail anders en dan is het niet meer hetzelfde.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:58

Wat betreft Ugg's, doe mij maar echte. Ditomdat ze langer meegaan, betere kwaliteit en ook veel steviger voor je voeten. Ik heb 3 paar en ze zijn allemaal 1 a 2 jaar oud en superstaat :) verder qua kleding maak ik me niet echt druk, zolang de kwaliteit maar goed is

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:59

ik koop geen neppe uggs dat is zeer slecht voor je voeten
en ook de echte zijn niet 250 euro ;)

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:59

ik heb die van mij nu al 3 jaar ongeveer en zijn nog heel mooi

Eliza_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:04

Ik koop liever elke winter een paar nieuwe uggs van de action voor €7 euro ofzo dan dat ik op van die dure loop en ook nog is op moet passen dat er geen vlekje opkomt

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:16

xSOULSISTER schreef:
Daisies schreef:
Datzelfde heb ik ook CleovG, ik zou nooit nep Uggs kopen of een Nep Bubbery shirt ofzo

Oh dus jij koopt een echt shirt van 600,- van Burberry?
Je denkt dat je het echt koopt maar ik ben geweest in de Pc Hoofdstraat en Roermond Factory Outlet, zoveel betaal je voor de échte kleding.
Daar heb je tassen waar gewoon beveiligers voor staan, gewoon even 2000,- ;)

Nee maar ik draag om die reden gewoon geen Burberry omdat ik never niet in iets ga lopen wat nep is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:56

GamblersCup schreef:
Ik ben geloof ik de enige die het hardop zegt: ik denk helemaal niet aan kinderarbeid als ik een paar Nike's koop. Dat interesseert me eigenlijk helemaal niet, ik maak me druk om andere zaken.

En hier nog ééntje. Ik koop gewoon m'n kleren en verder denk ik er nooit aan wat er achter zit eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:04

QualityHorse schreef:
Ik heb nu dus de neppers van de Action, en ik moet zeggen dat ze echt wel oké zitten (koop ze wel 'aansluitend', mijne zijn iets te groot).. Ze zullen wel niet zo lang meegaan maar ze zijn warm en zodra ze kapot zijn/ik ernaast ga lopen, koop ik wel weer nieuwe!

Verder koop ik wel altijd merkgympen en -sneakers omdat ik dat gewoon leuk vind en de kwaliteit goed is..
Goeie schoenen vind ik gewoon belangrijk, maar qua kleding heb ik liever 5 broeken van 30 euro dan 1 van 150..
Ik merk namelijk wel dat mensen met veel merkkleding haast altijd hetzelfde dragen, die adidasvesten ook,
nou laat mij dan maar lekker afwisselen met minder dure spullen ;)

Ik heb ook een adidas vest en als dat vest uit de was komt, wil ik hem het liefste gelijk aan, gewoon omdat die zo lekker zit. Niet omdat ik niet genoeg andere dingen heb.. :+ Neem aan dat jij ook een favoriet kledingstuk hebt, wat je veel aantrekt? :)

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:07

Voor mij maakt het niet uit of het een merk is of niet, als het maar lekker zit en de kwaliteit goed is. Ik heb het dan over schoenen en kleding.
Ik zou overigens nooit uggs kopen, dus ook geen neppe omdat ik die dingen gewoon ontzettend UGGly vind ;)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:10

Ik heb een aantal merkdingen (zoals uggs) maar grotendeels merkloos (H&M etc)

ik vind neppers gewoon echt dom. Vaak ziet het er overduidelijk nep uit, en dan vind ik het echt zo lijken van 'hé ik probeer er ook bij te horen maar het lukt me niet helemaal'

maargoed, dat is mijn mening... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:10

Rebeccaa schreef:
Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.

Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..

Ik vind dit echt een achterlijke post, sorry dat ik zeg :+

Merk interesseert mij vrij weinig. Als ik mooie nep All-stars zie, koop ik die lekker. Als die dan 50 euro goedkoper zijn, dan is dat gewoon heel erg lekker meegenomen.

Ik vind het persoonlijk echt een beetje triest als mensen alleen kleding/schoenen kopen omdat er een merkje op staat. Maar nogmaals, dat is mijn mening...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:12

Ik koop niet alleen maar merk, hoor. ;) Ik draag qua kleding ook vooral Only en zo. Maar voor echt fijne schoenen wil ik gewoon all stars en vans, gewoon omdat ik ze zo fijn en mooi vind.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:18

ik vind het triest dat mensen het triest vinden als je graag merk koopt..........daar kan je wel een normale reden voor hebben,en al had je die niet,lekker boeiend

zolang je mensen maar niet afrekend op het merk dat ze dragen

btw,uggs en gelijkende schoenen zijn zowieso erg slecht voor je voeten,merk of niet,ik heb gister een stel hardloopschoenen gekocht,en de verkoper zei dat het heel slechte schoenen eigenlijk zijn,hij maakte een filmpje van mij toen ik rende op goede schoenen en op uggs......je schrikt je rot joh

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:20

Tsja, maar uggs zijn ook niet bedoeld om op hard te lopen en hardloopschoenen wel. ;)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:20

Ik vind de echte wel leuk, maar ik vind de neppe met een normale zool eronder leuker :). Loopt ook een stuk beter. En om nou 300 euro te tellen voor een paar luxe sloffen zie ik niet zitten. Dus ik heb neppe uggs , tenminste een afleiding van de uggs.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:23

ik heb ook nepuggs thuis als sloffen, maar ik ga er absoluut niet mee over straat. Zie zien er zo nep en 'sloffig' uit :')

daarvoor heb ik echte uggs...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:23

xSaarSaar schreef:
Tsja, maar uggs zijn ook niet bedoeld om op hard te lopen en hardloopschoenen wel. ;)

duh :P maar het zijn zowieso heel slechte schoenen voor je voeten
maargoed,ik blijf ze toch dragen hoor :P

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:35

hahaha ik ook, ik heb altijd bevroren tenen als ik naar school fiets in de winter, behalve als ik mn uggs draag :+:

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:42

Snoevie schreef:
xSaarSaar schreef:

duh :P maar het zijn zowieso heel slechte schoenen voor je voeten
maargoed,ik blijf ze toch dragen hoor :P

Uggs slecht voor je voeten?! :oo, door dat er geen echt voetbed in zit of hoe! :oo?
Kennen jullie dit liedje dan over uggs.. ''ff offtopic! :') ''

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:43

de steun is bij de meeste modellen uggs heel erg slecht,maargoed het zijn ook geen wandelschoenen natuurlijk