Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:Het lijkt me trouwens dat wanneer uggs er een probleem mee heeft, ze er patent op hadden moeten leggen... Dan had je dit enigzins kunnen voorkomen.
xSOULSISTER schreef:Daisies schreef:Datzelfde heb ik ook CleovG, ik zou nooit nep Uggs kopen of een Nep Bubbery shirt ofzo
Oh dus jij koopt een echt shirt van 600,- van Burberry?
Je denkt dat je het echt koopt maar ik ben geweest in de Pc Hoofdstraat en Roermond Factory Outlet, zoveel betaal je voor de échte kleding.
Daar heb je tassen waar gewoon beveiligers voor staan, gewoon even 2000,-
GamblersCup schreef:Ik ben geloof ik de enige die het hardop zegt: ik denk helemaal niet aan kinderarbeid als ik een paar Nike's koop. Dat interesseert me eigenlijk helemaal niet, ik maak me druk om andere zaken.
QualityHorse schreef:Ik heb nu dus de neppers van de Action, en ik moet zeggen dat ze echt wel oké zitten (koop ze wel 'aansluitend', mijne zijn iets te groot).. Ze zullen wel niet zo lang meegaan maar ze zijn warm en zodra ze kapot zijn/ik ernaast ga lopen, koop ik wel weer nieuwe!
Verder koop ik wel altijd merkgympen en -sneakers omdat ik dat gewoon leuk vind en de kwaliteit goed is..
Goeie schoenen vind ik gewoon belangrijk, maar qua kleding heb ik liever 5 broeken van 30 euro dan 1 van 150..
Ik merk namelijk wel dat mensen met veel merkkleding haast altijd hetzelfde dragen, die adidasvesten ook,
nou laat mij dan maar lekker afwisselen met minder dure spullen
Rebeccaa schreef:Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.
Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..
Snoevie schreef:xSaarSaar schreef:Tsja, maar uggs zijn ook niet bedoeld om op hard te lopen en hardloopschoenen wel.
duhmaar het zijn zowieso heel slechte schoenen voor je voeten
maargoed,ik blijf ze toch dragen hoor