Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:Aken is erg leuk en erg goed betaalbaar, vooral kleding
London is erg duur, althans, ligt eraan hoe de pond ervoor staat. De sfeer lijkt me wel fantastisch, maar wel een flinke portemonnee nodig voor cadeaus..
Wij gaan naar ijsland en shoppen daar gelijk
Anoli schreef:joozz schreef:ja dat is iid wel het enge. Moet zeggen dat ik nu ook heel stoer roep dat ik me er niets van aantrek, maar iid als je daar loopt denk ik ook wel dat het even door mijn hoofd spookt.
Maar ik ga me toch zoveel mogelijk verheugen op alle kerstlichtjes enz.en niet op hun
Waar ga jij heen?
Munster en essen
Munster is een jaarlijkse traditie van ons gezin en essen doen we dit jaar voor het eerst met vrienden
MISTRAL94 schreef:Ik ben gister in Newcastle geweest waar het nu volop kerstsfeer is.
Voor diegene die gaan kan ik het metrocentre aanraden. Ik ben eerst in Eldon square geweest maar vond dat niet geweldig. Het metro centre is te groot om in 1 dag te kunnen doen en ik zal een volgende keer ook direct de bus daar naar toe nemen. Zorg wel dat je op tijd terug bent bij de bus, wij hebben op nog geen 5 minuten de laatste bus terug gemist
MissBonny schreef:Lille is leuk! Ik ben daar ook wel eens met school geweest (was niet rond de feestdagen)
Wat jammer dat New Castle tegen viel.. Wat maakte de cruise zo leuk (als ik vragen mag?)