Dorine gedenkboek....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wieske_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:51

Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat
maar ook de sporen die je achterlaat

Ik weet even niet wat ik moet zeggen nu...
Ik wens Peter, Dorine's familie en iedereen die haar kende heel veel sterkte toe.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:54

Ik heb altijd je verhalen gelezen.......wat ben je sterk geweest......

Sterkte aan Peter en familie,vrienden

Carry

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 02:06

Jeetje, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan...

Heel veel sterkte aan Peter, familie en vrienden van Dorine...

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 02:38

Ik kan niets anders zeggen dan: Dorine rust zacht.
Peter, familie en vrienden: heel veel sterkte toegewenst. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 02:50

Peter, familie en vrienden; heel veel sterkte toegewenst met dit vreselijk zware verlies! Gecondoleerd.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:02

Zit hier weer met tranen achter de computer de berichtjes van iedereen te lezen. Ik ben niet de enige met zo'n verdriet...

Dorine, Bokt zal niet meer zijn wat het was....
Jij was zo'n groot deel van bokt. ...

Verder vind ik het super dat iedereen zo mee leeft. Ik doe het ook.

Dorinepien... We zullen je missen, allemaal. Maar in onze harten blijf je bij ons.

Peter, Jolanda, familie, vrienden en alle bokkers...
Heel veel sterkte, met het verlies van deze topvrouw Ach gut

Liefs,
Marleen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:08

Een leeg vlak heb ik voor mij, niet wetend hoe dit bericht zal gaan...

De tranen bedelven mijn gezicht, de steken in mijn hart nog pijnlijker. De tijd stond even stil toen ik hoorde dat onze Dorinepien van ons heen was gegaan. Ik heb gelijk maar wat mensen gebeld die het waarschijnlijk nog niet wisten. Ik kon het even van mij afpraten en even relativeren wat ik zojuist had gehoord.

Al lees ik de topics door, ik wil het niet geloven. Hoe kan iemand zo mooi zomaar van ons heen zijn gegaan? Hoe kan het dat iemand met zoveel liefde te geven heeft moeten stoppen met dit te kunnen geven in dit leven? Hoe kan een groot voorbeeld voor een ieder zomaar weggenomen worden? God had niet zo egoïstisch mogen zijn. Ze is een aanwinst voor aan zijn zij, maar het had nog lang niet gemogen van de wereld.

Het steekt als ik mij bedenk dat Dorinepien er niet meer is, dat zij haar lichaam heeft moeten laten. Maar één ding weet ik wel, Dorinepien heeft de kanker niet laten winnen, absoluut niet, zij heeft er op het juiste moment voor gekozen de kanker de rug toe te keren en met de eer aan zichzelf het leven te laten voor wat het is. Wetend dat ze geliefd is en zal blijven. Wetend dat niemand haar dan ook ooit zal vergeten. Wetend dat nog altijd een ieder van haar kan leren hoe je dapper kan zijn. Wetend dat zij een ieders hart nog altijd kan verwarmen. Hoe dapper ze is om het leven te laten voor wat het is en van boven op de wereld te stralen voor de eeuwigheid.

Dorinepien, geheid dat ik van jou op m'n donder krijg dat ik nu zit te huilen van binnen, maar dit keer ben ik er ook een die de kont tegen de spreekwoordelijke krib ingooit. Mijn tranen zijn een toonbeeld van de glinstering die jij in mijn hart hebt gebracht. Ik zal ze laten stromen, om te laten zien dat jij dat bij mij teweeg hebt gebracht. Ik ben heel erg trots dat ik je heb mogen kennen. Vanaf dag 1 heb je een plekje in mijn hart verovert, alles heb ik van je gevolgt. Ik ben trots dat ik heb kunnen meehelpen aan je grote glimlach op D-day. Ik ben trots... op jou. Je bent en blijft een prachtmens. Zoveel gegeven, zo weinig genomen. Teveel gegeven, te weing genomen.

Jij hebt mij geleerd verder te kijken dan het dal dat voor je staat. Dat je met moed meer kan bereiken dan met een pruillip. Als ik mij down voel of verdriet heb dan denk ik aan jou. Je weet het misschien niet, maar je hebt van mij een mooier mens gemaakt. Je hebt mij meer geleerd dan je kan bedenken. En ik ben je dankbaar voor je leven. Ik ben je dankbaar dat ik je heb mogen kennen. Ik ben je dankbaar dat ik met je heb mogen lachen. Ik ben je dankbaar... voor jou.

Ik zou nog uren, dagen, jaren naar je kunnen schrijven, maar mijn vingers weten even niet meer wat te zeggen. Snel zal ik je mijn gedachten geven, wetend dat ik je niet vergeet.

Peter, woorden schieten tekort. Ik zou je zo graag willen helpen om je verdriet wat af te nemen. Maar je verdriet is goed. Laat de glinsteringen van je hart voor Dorinepien vooral aan jezelf en de wereld zien. Laat je hart spreken. Dorinepien is niet weg, ze is misschien niet in levende lijve meer bij je, maar des te meer in je hart. Juist nu zal ze meer bij je zijn dan je had durven dromen. Jij hebt over haar gewaakt, die taak neemt ze nu van je over. Laat haar deze mooie taak overnemen en jullie zullen nog meer van elkaar houden dan ooit gedacht. Ooit zijn jullie weer helemaal samen en dan is er niks wat deze eeuwigheid kan stoppen.

Peter, familie, vrienden, kennissen, bokkers heel veel sterkte met dit grote verlies. Weet dat ik aan jullie denk en een ontzettend warm hart toedraag.

Maak graag gebruik van ons bokkers, zoals wij er altijd zijn geweest voor jullie zijn wij er nu des te meer.

Dorinepien, rust zacht, je hebt het verdient als niemand anders... Lovers

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:11

Peter, familie en vrienden van Dorine HEEL VEEL STERKTE met dit grote verlies......

Mijn hart sloeg spontaan een paar keer over toen ik dit las... Er zijn gewoon geen woorden voor.

Dorine en jullie zijn een groot voorbeeld voor anderen. We zullen haar hier op bokt zeker missen.... Ik heb altijd veel bewondering voor jullie gehad.

Dorine rust zacht....

Liefs, Ilse

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:37

echt ontmoet heb ik haar nooit ,
maar haar woorden hier op bokt
hebben een onuitwisbare indruk op mij achtergelaten
zij heeft een plekje in mijn hart veroverd,
dat altijd het hare zal zijn

dit nieuws laat mij zonder woorden
tranen lopen over mijn gezicht
kan het bijna niet geloven
je zult zo gemist worden lieve Dorine
ik wens peter en de rest van de familie ongeloofelijk veel kracht en sterkte toe, om dit te kunnen dragen
heel veel liefs sonja

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:51

Lieve Peter en verdere familie en vrienden van Dorine, heel veel sterkte toegewenst met het verlies van zo'n bijzondere vrouw.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 03:56

Ik heb je nooit gekend en toch valt er een stilte om mij heen.

Mijn condoléances voor alle nabestaanden.

Dorine, de kaars die ik nu aansteek is voor jou!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 07:20

Peter ..familie..vrienden en kennisen van dorine heeeel veel sterkte met dit grote verlies Verdrietig..

Las net met tranen in mn ogen dat onze sterke dorine was heen gegaan ...Verdrietig .
Weetniet zo goed wat ik nu moet zeggen

Sterkte Huilen

En ook ik zal net als eyes een kaars voor jou aansteken dorin Lovers Huilen

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:02

Peter en familie sterkte met dit grote verlies! Ik zat gister nog aan haar te denken hoe het met haar was..... (ik had geen internet tot mijn beschikking en lees het nu pas) en dan lees je dit Huilen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:15

Het blijft onvoorstelbaar....
Voor Peter en alle familie en vrienden heel veel sterkte.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:45

Alle topics van Dorine heb ik gelezen en ben dan ook ondersteboven van het nieuws.
Dat optimisme en doorzettingsvermogen, dat zijn kenmerken van Dorine die ik altijd voor ogen zal houden

Peter en alle andere nabestaanden, heel veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 06-07-03 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:45

Peter, familie en vrienden van Dorine, heel veel sterkte met het verlies van deze prachtige vrouw die met haar positieve levensinstelling een blijvende indruk heeft gemaakt op velen.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:05

Ik heb Dorine helaas nooit ontmoet, maar ze heeft via Bokt toch een sterke indruk op mij gemaakt. Onvoorstelbaar, zo'n krachtige persoonlijkheid...
Ik wil Peter en iedereen die Dorine heeft gekend ontzettend veel sterkte wensen. Ik denk aan jullie.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:06

Dag Lieve Dorine.....mijn Lorenzo zal over je waken.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:11

Een traan op mijn wangen
Rolt zacht naar benee
Lieve Dorine
Het zat je niet mee
Ondanks al je zorgen
Bleef je toch positief
Zorgde voor je naasten
Iedereen had je lief
Ik kan je niet zeggen
Hoe erg ik het vind
Je straalt nu van boven
Ons eigen Zonnekind.....

Ik wil iedereen die Dorine kende en liefhad, sterkte wensen bij dit tragische verlies.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:22

Gecondoleert, heel veel sterkte voor Peter, vrienden en familie.

Eva

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:26

Peter, familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

Dat zo'n sterke optimische vrouw nou moet heengaan. Verdrietig Dorine je optimistische en grappige berichten ontroerde me keer op keer. We zullen je op bokt zeker missen.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:35

verschrikkelijk, ik heb haar niet in het echt mogen kennen, maar het voelt als een verlies, veel sterkte.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:40

Ik kan het niet geloven.....

Heel veel sterkte voor iedereen die van Dorine hield.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:42

nog een klein berichtje...

mensen hier op bokt...die nooit/bijna nooit emotioneel worden...werden het door jou!! gewoon omdat jij was....een topvrouw!!!

dorine...geef mijn zusje en Mo een kusje en zeg dat ik ze mis en van ze hou!! en ik hou ook van jou!! Lovers

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:45

Een oneerlijk gevecht verloren
Een oneerlijk gevecht tegen de machtige natuur
Je blijvende optimisme hielt je lang op de been
Nu heb je rust, vrede en vooral geen pijn

Dorine, rust zacht

Phia en Henk Bink

Wij wensen Peter, familie en vrienden veel sterkte met dit onbeschrijfelijke verlies van echte vechtjas, een bikkel, een knokster.