bloemetjes tas 6 pond bloemetjes rok ik denk 6 pond roze jurkje 11 pond roze BH met slip 3 pond 2 armbanden 2 pond 3 pak zwarte panty's 2,5 pond baggy broek ( die twee maten te groot is ) 12 pond roze tas 9 pond roze panty met bloem design 3 pond???? schattige BH 6 pond pumps met strik 10 pond lang gestreept vestje 11 pond
ze hadden trouwens echt veel leuke hakken, jammergenoeg waren de echt hoge hakkken gelijk hele dunne stilleto's, en dat is dan weer niet handig als je er ook lang op wilt lopen.
Ik heb echt zin in m'n tripje London, ben zeer benieuwd naar alles 8D Baal alleen wel van de stand van de Pond maar toemaar. Hopelijk hebben ze een beetje leuke dingen bij de PRIMARK daar, ben al 2x in Rotterdam geweest en altijd wel goed geslaagd.
Even een vraagje: (Lees altijd stilletjes mee in dit topic haha) Ik heb vriendjelief overgehaald om morgen naar de Primark R'dam te gaan, maar nou weet ik niet precies waar ie zit Je moet bij Station R'dam Alexandrium eruit geloof ik, en dan??
_Patriesz
Geplaatst: 03-08-10 20:48
Yes, dan loop je dat winkelcentrum helemaal door naar achteren. Ga je de deur weer uit (volgens mij tegenover de Mac) En dan zit ie aan zo'n pleintje aan de linkerkant. Wat een geweldige spullen arans! Vooral dat topje/jurkje met dat strikje Over anderhalve week ga ik weer
GirlBK
Geplaatst: 03-08-10 20:55
Ben vandaag geweest, heb best veel gekocht
_Patriesz
Geplaatst: 03-08-10 21:01
Foto's
Sissa
Geplaatst: 03-08-10 21:18
Dankuuuu, heb er nu al zin in
Fritsiej
Geplaatst: 03-08-10 21:31
Ik ben ook vandaag geweest. Het was echt even snel, me moeder kwam namelijk om kwart voor 10 met het idee om maar even langs de gaan. Heb echt weer een paar leuke dingetjes aan de haak geslagen.
Spijkerbroek; 15 euro jurkje; 5 euro huidkleurige strapless bh; 6 euro zwart spagetti topje; 2 euro setje armbandjes; 2 euro haarbandje met bloempjes; 2 euro witte blouse; 4 euro zwarte legging; 4 euro elastiekjes; 1,5 euro
heb 2 schoentjes, vestje en 2 tassen gekocht! Had nog veel meer gezien, maar geld zat niet mee hihi
was voor mij de eerste keer, viel niet tegen maar zou ook niet mijn lievelings winkel zijn
Lydia_
Geplaatst: 05-08-10 14:43
Ik ben dinsdag geweest, samen met Carlijn__ en ik vond dat ze best wat leuke dingen hadden. Kleren kan ik nooit zo goed slagen, maar ik ben wel los gegaan bij de schoenen, tassen en het ondergoed Ook een hele fijne sjaal + oorwarmers weer gekocht! Wij waren er rond half 12 en het was er toch wel 'rustig'
Sissa
Geplaatst: 05-08-10 20:47
Ben vandaag ook geweest. Wij waren er rond 10en, en er waren heel veel mensen die ook die tijd dachten te gaan
Wat ik gekocht heb: - 3 broeken - 1 tshirtje - 1 blazer - 2 jurkjes - 2 paar gympen - 1 vestje - 1 riem (Rest kom ik nu even niet op )
Ik ga als mijn vriendin terug is van vakantie denk ik maar eens heen hopen dat er dan nog z'n actie is bij kruitvat/blokker voor treinkaartjes
dressagelady
Geplaatst: 08-08-10 21:00
Joolien schreef:
leintje_ schreef:
Er zit ook een Primark in Bremen en er zit er 1 in Frankfurt.
Oh nee dat is lekker dichtbij
Hahaha ik zat al wild op google maps te zoeken, om te kijken of ik al die tijd voor niets zo ver naar de primark heb gereisd Ik ga weer als ik een OV heb en in Utrecht woon denk ik! *gaat topic verder doorspitten
Zo, ik ben ook weer terug uit Engeland, ik ben volgens mij [ik weet het serieus niet meer XD] zaterdag bij de PRIMARK in London geweest, en het viel best mee met de drukte. De winkel was veel royaler, dus je kon veel beter rondlopen. Vond de collectie wel gaan, heb vooral veel basics gekocht, leuke topjes hadden echt van die enorm lelijke schouderversiersel enzo, en het was allemaal beetje, na, niet mijn ding. Wel een enorm gave tas gekocht.