Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:15

Ik vind het echt heel heel heel lelijk. Net alsof ze geen goede modellen meer kunnen vinden ofzo terwijl er genoeg mooie meiden rondlopen, maar die zullen wel weer niet de goede maat hebben. Maar dit is ook gewoon iets waar je zelf vrij makkelijk iets aan kan doen. Als je zo'n spleet hebt krijg je als kind toch een beugel?

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:17

Vind het echt spuuglelijk :j
als zij voorbij komt in de reclame zap ik gelijk verder, iewlghhh

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:18

Jildau schreef:
Ik vind het echt heel heel heel lelijk. Net alsof ze geen goede modellen meer kunnen vinden ofzo terwijl er genoeg mooie meiden rondlopen, maar die zullen wel weer niet de goede maat hebben. Maar dit is ook gewoon iets waar je zelf vrij makkelijk iets aan kan doen. Als je zo'n spleet hebt krijg je als kind toch een beugel?

Waarom zou dat moeten dan? Het is niet dat mensen met een spleetje schots en scheve tanden hebben hoor, mijn tanden staan perfect recht behalve dat spleetje, ik ga mijn ouders toch geen beugel laten betalen om zo'n dom spleetje wat niemand lastig valt? :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:20

Nee maar je moet wel perse maat 34 hebben want anders ben je te dik om model te zijn. Dan vind ik de eis dat je een normaal gebit hebt ook niet meer dan normaal. Zij moet geen mooi gebit van mij hoor, moet ze lekker zelf weten alleen dan moet ze ook geen model worden. Net als dat ik geen model kan worden omdat ik te dik ben.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:21

gabyfedde schreef:
Angeliekje schreef:
Mijn tandarts zei toen ik kleiner was van je kan een beugel nemen, maar het groeit wel weer terug naar verloop van tijd dat is de stand van de tanden nou eenmaal

Dat is echt onzin. Dat hij het zei geloof ik wel, maar als het goed gebeurt dan blijft het altijd zo. Blijkbaar is hij er niet zo handig in ofzo?

Ik had ook een spleetje en dit is dmv orthodontie verdwenen.

Dit kan best kloppen hoor, ik had vroeger ook altijd een spleetje, maar inmiddels is daar niks meer van te zien en ik heb nooit een beugel oid gehad

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:21

Nou ze is anders toch gewoon model, en er zijn genoeg modellen met spleetjes dus waarom zou ze dan geen model moeten worden _O-

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:23

Ik had als klein kind ook een heel klein spleetje tussen m'n tanden(en had daarbij ook net hazetanden,van die lange :P ),maar voelde me er erg onzeker mee, en durfde bijna niet met open mond te lachen, toen kreeg ik een beugel, en weg was m'n spleetje,wat was ik blij toen :D
Moet je nagaan dat 't nu 'mode' is :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:26

Ik vind het niet mooi, maar zo onderscheiden ze zich wel van de rest. Niet elk model heeft een spleetje.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:26

Moiryn: Je hoeft me niet belachelijk te maken om mijn mening hoor. Vind de ' _O- ' een beetje overbodig.

Ik vind het gewoon echt niet mooi en meerdere mensen hier met mij. Ik stoor me er mateloos aan eigenlijk.. En als jij gewoon een normale baan hebt dan speelt je gebit niet echt een rol (tenzij je tandarts bent misschien :D ) maar als jij model wilt worden dan hoort een mooi gebit daar wel bij vind ik. Maar nogmaals dat VIND IK. En als zij er nou niks aan kon doen, maar dat kan ze wel. Mensen die geen maat 34 hebben of niet een bepaalde lengte hebben mogen ook geen model worden, dan vind ik het vreemd dat iemand met een dikke spleet (want zij van de h&m heeft geen 'spleetje') tussen de tanden dat wel mogen. Want ik vind dit storender dan een model die gewoon maat 38/40 heeft.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:32

c_alsemgeest schreef:
ja het is dezelfde :j

Dit is ook wel een goed voorbeeld:
Georgia May Jagger
http://www.achiclife.com/achicblog/wp-c ... xlarge.jpg

Ik vind haar onwijs mooie (goed opgemaakte) ogen hebben, maar EN die ogen EN die lippen is wel overdreven... Verder vind ik haar wel mooier dan dat meisje uit de OP, die spleet zou zonder die aandacht trekkende lipstick helemaal niet zo opvallen.

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:32

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:33

Ik vind dit meisje ook inderdaad wel meevallen in vergelijking met die uit de OP.
Er is toch ook zo'n Nederlands model met zo'n spleet?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:34

Aaah hier stoor ik me ook al aan :o Kan er niets aan doen, maar vind het gewoon niet mooi :o

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:34

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:35

@Jildau: Ik maakte je niet belachelijk en dat was ook niet de bedoeling als het zo over kwam ;)

Ik snap wel dat mensen met een spleetje juist wel model mogen worden, het is gewoon 'normaal' in de modellenwereld om lang en slank te zijn, een spleet tussen tanden boeit dan toch niet? Ze hoeven niet over een catwalk te lopen met een grote glimlach, het gaat om de kleding of whatever.

Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat mensen zo'n ophef over een spleetje maken? :') Het blijft gewoon een spleetje tussen tanden. Want dat stoort ook zo erg als ze schoenen showen. Straks gaan mensen nog topics openen over modellen met vreemde tenen. En het is niet bepaald geweldig om in dit topic te lezen hoe spuuglelijk het is om een spleetje tussen je tanden te hebben, net alsof mensen in een gesprek naar je tanden gaan lopen kijken omdat het o zo stoort.
Laatst bijgewerkt door Moiryn op 23-07-10 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:35

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:36

Vind het bij haar op deze foto overigens ook niet storend. Zij heeft geen megaspleet.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:38

ik dacht eerst dat ik de titel las, waar maak je je druk om,, maar het ziet er indedaad niet uit :o

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:39

Verschrikkelijk inderdaad.

Maar ze kunnen wel sneaky tuffen tussen die tanden door :+

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:42

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:43

Dit is het H&M model als ze gewoon lacht:

Afbeelding

Overdreven lach:

Afbeelding

Of het lelijk is ligt dus echt aan het gezicht dat ze verder trekt, want op die eerste foto is het echt lang zo storend niet als op die tweede, terwijl het toch gewoon dezelfde persoon is.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:46

Inderdaad, de 1e foto vind ik het zeker niet storend.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:48

De eerste foto is minder storend de 2de is niet om aan te zien.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:49

Ik zie haar ook altijd in de H&M gids staan, mooi meisje, maar haar tanden vind ik echt zo storend :o
ook al kan ze er niks aan doen..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:49

Nouja, je hebt haar wel zo gevonden als je googlet naar modellen met een spleetje, dus het heeft haar wel ver gebracht :P