Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fenna1995 schreef:gem schreef:Hopelijk komt je hondje er goed vanaf, maar ik vrees dat de ouders van het kind de "schuldvraag" bij de school gaan neerleggen, en de school bij TS zelf omdat de school cq schoolplein niet voor hondjes bestemd is.
Dit denk ik inderdaad ook. TS, weet je zelf ook of er regels zijn wat betreft hondjes op het speelplein?
Bij ons gaan veel kinderen van 6 jaar ook wel zelfstandig naar school, die worden niet eens meer gebracht. Komt vooral omdat het zo'n rustig en klein dorpje is denk ik. Iedereen kent iedereen, en er is bijna nooit geweld oid.
Fiffill schreef:supersambo schreef:Een kind van 6 heeft normaal gepsorken tooch al wel een geweten ontwikkeld ? Bij een 2 jarige kan ik me het nog net voorstellen maar met 6 ? Die kinderen gaan al 2 jaar naar school ! Volgens mij moet er serieus wat mis zijn met zo'n kind.
Als zijn ouders hem daarbij helpen wel ja... als dat niet zo het geval is dan krijg je dit soort ontspoorde dingen. Een kind van 6 is nog druk bezig dat geweten te ontwikkelen.
Blue_Eyes schreef:Ik weet dat bij ons op het schoolplein hondjes niet verboden zijn. Ze mogen de school niet in, maar wel aangelijnd op het plein. Maar dan nog - al zou dat wel zo zijn, geeft dat het kind nog niet het recht om zo op het hondje tekeer te gaan. Ik denk dat je dat te allen tijde in je achterhoofd moet houden.
De schuldvraag bij de school neerleggen (door de ouders van het kind) vind ik trouwens ook een vreemd iets.
gem schreef:Hopelijk komt je hondje er goed vanaf, maar ik vrees dat de ouders van het kind de "schuldvraag" bij de school gaan neerleggen, en de school bij TS zelf omdat de school cq schoolplein niet voor hondjes bestemd is.