[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:51

Dat klopt merk ik, daarom zeg ik ook hoe ik het zou ervaren. Niet hoe het zou moeten.

Kinke

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:52

ah, sorry dan, heb ik ff gemist :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:53

Maar ik snap niet dat het tiener zijn een reden is om vrijgesproken te worden, de gemiddelde tiener die ik ken weten even goed hoe fout het is om een relatie te hebben met een getrouwde man. En om lekker nog eens bij de eettafel te schuiven helemaal. Gelukkig maar denk ik, of de moraal van tegenwoordig is helemaal weg

fargo

shrimp schreef:
Nou.. Zojuist de pc aangezet, om even vlug de mail te kijken voor ik naar stage moet.. Dus een heel msn bericht van A...

Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben. En dat omdat ik niet reageer hij denkt dat k het maar voor flauwekul neem.
Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account). Overdag en savonds, en dat hij weet dat ik dus niet constant op stage ben. Hij zegt dat hij niet met ruzie wilt eindigen. En vraagt mij voor de laatste keer contact met hem op t enemen.
Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.

Hieruit blijkt dat -heel arrogant- niet gelooft (geloven kan ;-)) dat zijn "lieve schat" hem niet meer wil. Hij negeert jouw signalen en interepreteert het als "dat er iets met je is lieve schat". Hij behandelt je hiermee als een klein kind!
Ja er is inderdaad wat aan de hand: je wilt hem niet meer! Dat heeft niets met ruzie te maken, dat heeft te maken met dat het over is. En dat vindt ie niet leuk, want hij houdt wel van de leiding nemen in de relatie en dat hij lekker bepaalt wat goed voor je is.

Ik heb daarnaast alleen het gevoel dat jij het ook nog steeds heel interessant en ook wel een machtig gevoel vindt dat een oudere man "zoooooo" afhankelijk van je is. Maar daar houd je jezelf goed voor de gek want als ie een nieuw onschuldig meisje tegenkomt die nog wel gevoelig is voor zijn charmes (en macht) dan ben je zo vervangen. Het enige wat nu speelt is dat zijn trots beschadigd is en hij zijn macht kennelijk kwijt is over jou (nog niet helemaal jammergenoeg zou ik zeggen)

nelis

He zover ik het zie is zij net zo fout als A. en denk dat ze er een nog grotere puinzooi van maakt als ze het opbiecht bij zijn vrouw.
In 1e reactie 9 van de 10 keer krijgt zij dan toch de schuld van de vrouw.
En waarschijnlijk zal A. zijn manipulatie kunsten dan op zijn vrouw verder uit oefenen en komt dat weer "goed".

Anoniem

Natuurlijk Marie, en dat is ook het logische gevolg, maar jij zal waarschijnlijk heel snel al door hebben dat er iets niet klopt. En waarschijnlijk ook veel sterker zijn. We weten niet de leeftijden van dat echtpaar, of er ook kinderen in het spel zijn, of die vrouw financieel onafhankelijk is. Datis vaak een reden om even je ogen voor een paar jaar te sluiten en dan zelf je leven op te bouwen...

Ik geloof nl in het 6e zintuig van de vrouw, ze wéten het gewoon op een gegeven moment...en vrouwen in het nauw weten te overleven, zit in onze genen, wij zijn van oudsher nooit in de gelegenheid geweest om zonder man te kunnen overleven....gelukkig anno 2010 wel....

Maar misschien heeft deze man een onverzadigbare behoefte aan sex en is zij blij dat hij het ook buiten de deur zoekt, zo heeft zij ook wat rust...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:56

Daar geloof ik echt niet in dat elke bedrogen vrouw het weet, ze zijn echt heel sluw soms. Ken er genoeg waar het een schok voor was, en zijn stuk voor stuk sterke vrouwen die daarna wel weg zijn gegaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:59

lesilla schreef:
Maar ik snap niet dat het tiener zijn een reden is om vrijgesproken te worden, de gemiddelde tiener die ik ken weten even goed hoe fout het is om een relatie te hebben met een getrouwde man. En om lekker nog eens bij de eettafel te schuiven helemaal. Gelukkig maar denk ik, of de moraal van tegenwoordig is helemaal weg

de gemiddelde tiener....... is echt als was in de handen voor zulke mannen :D :D echt........

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:00

Nou na 8 pagina's wil ik toch even mijn mening geven.
Ten eerste is het natuurlijk niet slim van je, maar dat zie je zelf ook wel in. En ik vind toch dat je het aan zijn vrouw moet vertellen. Of iig dat je hem zo ver krijgt. Als ik zijn vrouw was, zou ik liever willen dat iemand het aan mij verteld, en dat mijn wereld barst, ipv dat niemand het verteld, ik vervolgens nog een veel langere tijd in een groot leugen zou leven, en er na een jaar of wat achter komen dat ik mijn verleden beter had kunnen spenderen als met zo'n bedrieger. Maar goed, ieder voor zich.
Verder zou ik al het overige contact verbreken met hem, en lekker voor D. kiezen. En hem zou ik overigens toch wel vertellen hoe en wat, want als hij er over een tijdje zelf achter komt, kan het best verkeerd aflopen.
Eerlijkheid duurt het langst.. Succes er mee.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:00

russel schreef:
Natuurlijk Marie, en dat is ook het logische gevolg, maar jij zal waarschijnlijk heel snel al door hebben dat er iets niet klopt. En waarschijnlijk ook veel sterker zijn. We weten niet de leeftijden van dat echtpaar, of er ook kinderen in het spel zijn, of die vrouw financieel onafhankelijk is. Datis vaak een reden om even je ogen voor een paar jaar te sluiten en dan zelf je leven op te bouwen...

Ik geloof nl in het 6e zintuig van de vrouw, ze wéten het gewoon op een gegeven moment...en vrouwen in het nauw weten te overleven, zit in onze genen, wij zijn van oudsher nooit in de gelegenheid geweest om zonder man te kunnen overleven....gelukkig anno 2010 wel....

Maar misschien heeft deze man een onverzadigbare behoefte aan sex en is zij blij dat hij het ook buiten de deur zoekt, zo heeft zij ook wat rust...

ik wist het ook altijd feilloos............. die vrouw weet het ook :) ze wil of ze kan er niet mee omgaan, of ze is er wel content mee, dat kan ook........

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:06

Wat betreft het wel of niet aan zijn vrouw vertellen, vind ik ook nogal moeilijk en ik denk ook dat het persoonlijk is.

Als het mij zou overkomen zou ik het absoluut willen weten!

Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel de reacties dat men de vrouw daarbuiten moet laten. Jij maakt dan haar wereld kapot (wat eigenlijk dan ook al gebeurd is). En dan denk ik.....zou zo'n vrouw dat echt niet door hebben? Zeker als het niet een slippertje is, maar ook nog ik weet niet hoe lang door gaat?

Edit: kan me wel wat voorstellen bij de reactie van Russel :j

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:09

Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn in een huwelijk dat het om jezelf overeind te houden nodig is dat je je ogen sluit. En dat iedere vrouw dit net zo lang kan doen totdat ze zelf klaar is om de waarheid in te zien. Maar wanneer deze vrouw daarvoor kiest zal ze dat ook kunnen doen op het moment dat ze het verhaal van TS hoort. Ze kan dan zeggen, dat lieg je, of ik vergeef het hem, of het zal wel meevallen of iets dergelijks.

Maar goed, misschien hebben jullie een punt. Misschien is het niemands plaats om te klikken over het gedrag van iemands echtgenoot. Ik hoop van harte niet in een dergelijke situatie te komen, maar als ik het zelf niet in de gaten heb, hoop ik wel dat iemand me het verteld.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:19

marie83 schreef:
Ik hoop van harte niet in een dergelijke situatie te komen, maar als ik het zelf niet in de gaten heb, hoop ik wel dat iemand me het verteld.

Hier ben ik het helemaal mee eens!!

Het is en blijft een moeilijke kwestie. Aan de ene kant denk ik moet je het wel vertellen, want zelf zou je dat ook willen en aan de andere kant is het ook weer een beetje zo van een trap nageven wanneer de verhouding geëindigd is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:21

marie83 schreef:
Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn in een huwelijk dat het om jezelf overeind te houden nodig is dat je je ogen sluit. En dat iedere vrouw dit net zo lang kan doen totdat ze zelf klaar is om de waarheid in te zien. Maar wanneer deze vrouw daarvoor kiest zal ze dat ook kunnen doen op het moment dat ze het verhaal van TS hoort. Ze kan dan zeggen, dat lieg je, of ik vergeef het hem, of het zal wel meevallen of iets dergelijks.

Maar goed, misschien hebben jullie een punt. Misschien is het niemands plaats om te klikken over het gedrag van iemands echtgenoot. Ik hoop van harte niet in een dergelijke situatie te komen, maar als ik het zelf niet in de gaten heb, hoop ik wel dat iemand me het verteld.

precies, de vrouw weet het allang....... ze kiest ervoor om er nu niet mee te dealen.........

respecteer in iedergeval dat :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:23

Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door :?

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:23

Ik denk niet dat we zeker kunnen weten dat iedere bedrogen vrouw dit per direct weet...

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:24

Ik snap niet dat sommige van jullie vóór in stand houding zijn van die leugen... :?
En dat die vrouw er zelf wel achter komt.
Hoe dan?
Die man zal het haar zelf echt niet gaan vertellen, anders had hij dat allang wel gedaan. :n
Die vrouw heeft recht op eerlijkheid en helemaal nu de situatie zo is dan zij er niets van snapt dat TS daar niet meer komt, terwijl ze bijna kind aan huis was.
Dat roept juist alleen maar meer argwaan op en dan zou ik wel willen weten hoe de vork in de steel zit!
Hoe dan vervolgens de reactie van die vrouw is, is aan haar het gaat erom dat je zelf eerlijk bent geweest met alle consequenties van dien.
Uiteraard zal ze je misschien nooit meer willen zien, maar ja daar is de situatie nu ook al naar dus daar verandert er niets.
Ik vind dat die vrouw daar op zijn minst recht toe heeft, want zo geeft het alleen maar meer scheve verhoudingen en oneerlijke verhalen dankzij die 'lieve' man die zijn eigen hachje zal proberen te redden.
Dus hou de eer bij jezelf en wees eerlijk tegenover iedereen.
Laatst bijgewerkt door Miska op 09-07-10 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:25

Om eerlijk te zijn vind ik dat je moet staan achter je keuzes en gewoon eerlijk moet zijn tegen iedereen. Je had zelf de keuze om een jaar lang iemand te bedriegen en ook nog bij zijn vrouw in huis te zijn. Als je zoiets een jaar kan volhouden moet je naar mijn mening gewoon eerlijk zijn. Mag zelf hopen dat ik niet zo iemand over de vloer krijg want persoonlijk zou ik het niet makkelijk of vriendelijk opvatten. Mensen bedriegen en ze recht in de ogen aan kijken vind ik echt vreselijk en zegt ook een hoop over de mensen zelf!
Dus gewoon eerlijk zijn.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:25

Gewoon mailen dat je met iemand anders bent en wil stoppen met hem. Dat hij getrouwd is en zich op zijn eigen relatie moet richten. Je bent hem niks verschuldigd.
En aangeven dat je geen behoefte hebt om hem te zien of te spreken dus dat je hem vriendelijk verzoekt je met rust te laten. Ik had er zelfs bijgezet dat ik het anders naar zijn vrouw zou doorsturen.

Die gast is echt zo fout! Zo ver mogelijk vandaan blijven!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:27

precies Noah......... zij is hem niks verschuldigd.............. niks........

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:28

Miracle_ schreef:
Hoe weet je zo zeker dat ze het weet? Ik ben een jaar lang bedrogen en ik had niks door :?

Ik ook niet, was het maar zo :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:28

Heb ook alle 8 pagina's doorgelezen :(:) .

Zal kort en duidelijk zijn:

TS:
* klaar met A = klaar met A, oftewel: uit je leven. Maar ergens vraag ik me af of jij wel klaar bent met A.

* indien ik fout zit met bovenstaande veronderstelling: vertel D de waarheid, en waarom?
Jij leeft nu onder hoogspanning, dat gaat D op zeker merken. Je krijgt mail, sms'jes, msn - berichtjes en wie weet ook in de toekomst nog brieven op de deurmat, die D niet mag zien, maar die hij ongetwijfeld eens gaat tegenkomen, omdat er een zekere geheimzinnigheid omheen hangt. Dan kan hij gaan denken dat jij HEM bedriegt.

* als D je steunt, ziet A wel in dat het zinloos is. Samen sta je sterk.
Laatst bijgewerkt door Gem op 09-07-10 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:31

Wat een schijnheil hier zeg...
Ik begrijp echt niet dat je met jezelf kan leven door te weten dat je mee gedaan hebt aan een leugen waar er maar 1 het slachtoffer is!
En dat is die vrouw die thuis zit en wellicht niets weet, maar wel een vermoeden heeft!

Je zou die vrouw een mail kunnen sturen en daar je boekje in open doen en dan afwachten wat haar reactie is.
Dat is de enige eerlijke manier en dan ben je ook van die kerel af, want dat gaat hij je niet in dank afnemen, maar je bent wel eerlijk geweest en dan heb jij rust.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:33

waarom moet je die vrouw pijn doen? waarom moet je haar droom haar huwelijk haar leven verwoesten??

nee dat is niet noodzakelijk, en ik vind dat die vrouw fijn moet blijven geloven in haar eigen veilige wereldje zonder dat daar een tornado dingen moet gaan verwoesten........

die vrouw is gelukkig met die man, en die vrouw weet het echt wel hoor.......... daar hebben wij vrouwen zintuigen voor......

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:34

@Miska, ik ben het hier helemaal met je eens.

Echt ongelooflijk dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen en dan ook nog anderen recht in de ogen aan kunnen kijken. Zou iedereen zo gaan leven en doen zeg hahaha wat een zooi ...