Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
shrimp schreef:Nou.. Zojuist de pc aangezet, om even vlug de mail te kijken voor ik naar stage moet.. Dus een heel msn bericht van A...
Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben. En dat omdat ik niet reageer hij denkt dat k het maar voor flauwekul neem.
Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account). Overdag en savonds, en dat hij weet dat ik dus niet constant op stage ben. Hij zegt dat hij niet met ruzie wilt eindigen. En vraagt mij voor de laatste keer contact met hem op t enemen.
Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.
lesilla schreef:Maar ik snap niet dat het tiener zijn een reden is om vrijgesproken te worden, de gemiddelde tiener die ik ken weten even goed hoe fout het is om een relatie te hebben met een getrouwde man. En om lekker nog eens bij de eettafel te schuiven helemaal. Gelukkig maar denk ik, of de moraal van tegenwoordig is helemaal weg
russel schreef:Natuurlijk Marie, en dat is ook het logische gevolg, maar jij zal waarschijnlijk heel snel al door hebben dat er iets niet klopt. En waarschijnlijk ook veel sterker zijn. We weten niet de leeftijden van dat echtpaar, of er ook kinderen in het spel zijn, of die vrouw financieel onafhankelijk is. Datis vaak een reden om even je ogen voor een paar jaar te sluiten en dan zelf je leven op te bouwen...
Ik geloof nl in het 6e zintuig van de vrouw, ze wéten het gewoon op een gegeven moment...en vrouwen in het nauw weten te overleven, zit in onze genen, wij zijn van oudsher nooit in de gelegenheid geweest om zonder man te kunnen overleven....gelukkig anno 2010 wel....
Maar misschien heeft deze man een onverzadigbare behoefte aan sex en is zij blij dat hij het ook buiten de deur zoekt, zo heeft zij ook wat rust...
marie83 schreef:Ik hoop van harte niet in een dergelijke situatie te komen, maar als ik het zelf niet in de gaten heb, hoop ik wel dat iemand me het verteld.
marie83 schreef:Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn in een huwelijk dat het om jezelf overeind te houden nodig is dat je je ogen sluit. En dat iedere vrouw dit net zo lang kan doen totdat ze zelf klaar is om de waarheid in te zien. Maar wanneer deze vrouw daarvoor kiest zal ze dat ook kunnen doen op het moment dat ze het verhaal van TS hoort. Ze kan dan zeggen, dat lieg je, of ik vergeef het hem, of het zal wel meevallen of iets dergelijks.
Maar goed, misschien hebben jullie een punt. Misschien is het niemands plaats om te klikken over het gedrag van iemands echtgenoot. Ik hoop van harte niet in een dergelijke situatie te komen, maar als ik het zelf niet in de gaten heb, hoop ik wel dat iemand me het verteld.