Wuaaaa lekker weertje Duimen dat het volgende week in Markeloo ook lekker weer is, want dan ben ik op kamp
Ingmar_
Geplaatst: 08-07-10 11:22
Het is best mooi weer, maar niet bijzonder ofzo
Rienn
Geplaatst: 08-07-10 16:07
Madeliefjes schreef:
Ze komen straks het land bemesten dus ik EIS regen!!!!!!!!!! Maar alles wat ik zie als ik het raam uit kijk is geen regen.
Wij hadden vanmorgen regen hoor. 3 spetters, maar het was echt regen.
Ik schreef 3 uurtjes geleden dat ik het raar vond dat mensen zo aan het zeuren waren over de hitten, want had nergens last van. Kom net terug van mijn paarden. Piep nu wel anders. Super warm, zonnetje en wolkjes.
Was hier in het noorden des lands vandaag eigenlijk best lekker. Ik heb net ffe paardgereden maar dat viel me eigenlijk best tegen omdat het nu aan het einde v/d dag toch wel erg warm geworden is.
Jawel het is echt even nodig. Alles is geel, geen gras voor de paardjes, de bak is een soort sahara. Gewoon weer met af en toe een buitje is echt prima. Maakt het leven een stuk makkelijker.
Al giet het een nieuw ijselmeer zondag, zolang het maar niet onweert! (staat dan op museumplein, en wil dus echt niet dat het door onweer niet kan ivm veiligheid oid)..!
Moet zo fftjes naar school... En dan beginnen met me kamer een grote schoonmaak beurt te geven... wel even hard nodig, vorige week ook halverwege gestopt nu moet het voor volgende week vrijdag hele maal op en top schoon zijn