Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlouHarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:18

Blue_Eyes schreef:
Toen ik 11 was vond ik zoenen nog :r zo vies... :=

IK ben nu 13, heb ook nog niet gezoend ofzo.. Maar als je dan al aan seks meot denken !

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:21

Voordat je besluit zwanger te worden, zul je eerst in alle opzichten volwassen te worden. Dat betekent niet alleen dat je een eisprong en een menstruatie moeten hebben gehad voordat je zwanger kunt raken, maar dat je ook oud en verstandig genoeg moet zijn om zo'n beslissing te kunnen nemen. Want een baby krijgen om meer aandacht van je ouders te krijgen is een heel slechte reden om zwanger te raken en het bewijst dat je zelf nog een kind bent. Wordt eerst maar eens volwassen, dan heb je nog tijd genoeg om na te denken over wanneer je zwanger wilt worden

Volgens mij weet zo'n kind niet eens wat dat is :=

MarlouHarlem

Re: Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:23

Nee inderdaad :')

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:29

kani_ejj schreef:
Dat merk ik ook heel erg.
Ben OA(onderwijs assistent) en ik liep dit jaar stage in groep 7
De meeste jongens hadden al seks gehad, ook de meiden.
Op die leeftijd dacht ik er niet eens aan.
Heb het tot mijn 18de volgehouden.. ja dan is het een mooie leeftijd.

En btw, vaak worden in zulke bladen, net als de hitkrant
zulke verhalen gewoon verzonnen door de redactie
gewoon om mensen te lokken om het te kopen

Meen je dit serieus :oo ?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:45

ja dat meen ik serieus.. sta er elke keer van te kijken

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:48

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg jong was hoor....Maar groep 7 vind ik wel extreem..Maar aan de andere kant snap ik het ook. Je hoort er zoveel over. En als je dan een vriendje of vriendinnetje hebt, dan wil je misschien toch weten hoe het is ofzo..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:10

nanette1 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg jong was hoor....Maar groep 7 vind ik wel extreem..Maar aan de andere kant snap ik het ook. Je hoort er zoveel over. En als je dan een vriendje of vriendinnetje hebt, dan wil je misschien toch weten hoe het is ofzo..

uh nee.... je houd je op die leeftijd nog helemaal niet bezig met seks :+ althans, het hoord niet :') ik kreeg mijn eerste tongzoen toen ik 14 jaar was, vind ik een prima leeftijd. Toen ik 11 was knikkerde ik nog in plaats van ballen :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 14:14

lifaya schreef:
nanette1 schreef:

uh nee.... je houd je op die leeftijd nog helemaal niet bezig met seks :+ althans, het hoord niet :') ik kreeg mijn eerste tongzoen toen ik 14 jaar was, vind ik een prima leeftijd. Toen ik 11 was knikkerde ik nog in plaats van ballen :+

Ik precies hetzelfde! :P toen ik 11 was speelde ik nog met mijn my little pony's :+

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:15

Ik hoop toch echt dat de persoon die dat naar Girlz! gestuurd heeft een grapje maakt en zich voordoet als een 11 jarige .. :=

En anders moet dat 11 jarige meisje nodig praten met iemand. :=

11 jaar, en al aan zulke dingen denken zoals Seks en Kids! Op die leeftijd dacht ik daar echt nog niet aan, toen speelde ik (volgens mij) nog met mijn Barbies en Barbie paarden! :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:30

Ik snap het ook écht niet hoor. Op die leeftijd kwam die gedachte ook helemaal niet in mijn hoofd op. Ik ben nu net 16 en ik moet zeggen dat ik er nu ook nog niet echt op zit te wachten. :') Laat staan op mijn 11e.

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:38

Nou, ik wist toen ik 11 was echt wel wat seks inhield hoor := Ik was ehh.. 12 of 13 toen ik voor het eerst een tongzoen uitdeelde. Maar echt seks hebben moest ik niet aan denken toen ik 11 was, toen was dat nog viesss.

Er kwam 2 weken terug een meisje naar mij toe van een jaar of 11-12. Ik ben daar begeleiding, en die zei ik heb seks gehad ik :oo Schrok echt heel erg, het is een heel erg lief meisje, ik ben even met haar gaan zitten en gevraagt waarom. Ze zei, ik weet het niet. Mijn ouders kijken nauwelijks naar mij om. Ik dacht als ik dat zou doen eindelijks iemand naar mij zou kijken!!!!! en toen begon ze te huilen. Vond dit zo erg....Ik vroeg haar heb je het wel veilig gedaan? Hij had geen condoom om zei ze. Ik zei nou weetje wat blijf hier, ik haal een test voor je op. Ik op mijn fietsje naar de drogist test opgehaalt voor haar de volgende ochtend getest kwam niks uit. Heb haar ook mee genomen naar de huisarts soa test gedaan. Kwam gelukkig niks uit. Toen vertelde ik haar dat ik haar ouders ging bellen omdat ze meer hulp nodig heeft. Ik heb ook naar haar ouders gebelt en gezegt wat er gaande was, ik heb niet verteld wat ze heeft gedaan. Dit heeft ze uiteindelijk zelf verteld. Ze werd natuurlijk boos op mij....haat mij enz enz enz. Haar ouders hebben haar aangemeld bij de psych, ik houd haar natuurlijk erg goed in de gaten op de manege!!

Dus een kind van 11 die seks heeft....er zit vaak iets meer achter dan je vanaf de buitenkant kan zien.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:40

Is er dan niemand die ooit de fancy/hitkrant gelezen heeft? Zo'n 10 jaar geleden en volgens mij was het vooral de fancy, die aan zulke dingen een aantal pagina's besteedde, en toen bestonden zulke dingen ook al.

Verder vraag ik me ook wel een beetje af of dit niet verzonnen word door de redactie. En als dat zo is, mogen ze die redactieleden die zoiets verzinnen een rotschop onder hun kont geven, kinderen gaan door zulke dingen wel denken dat het normaal is ;(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:42

ik las de break out! was altijd wat erger :') maar ik liet mezelf er echt niet door beinvloeden hoor := of wil je zeggen dat de jeugd van tegenwoordig slapper is geworden? :+

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:42

Ik wist idd wel wat het inhield, maar dacht er nog niet aan (op de manier zoals in OP staat beschreven), en al helemaal niet aan kids! :=

@nanette1: Heftig zeg als je het ook van dichtbij mee maakt dat zo'n meisje het seks heeft gehad enzo!
Alleen wel jammer dat ze dan niet inziet dat je het doet om haar te helpen.. :n

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:49

Jeetje zeg...Als mijn dochtertje op 11jarige leeftijd zo begint te praten krijgt ze van mij tien jaar huisarrest 8)7
Ongeloverlijk, waar gaat het heen in deze wereld zeg. :o

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:50

Hahaha ja inderdaad vraag mij ook af of die girlz bladen het verhaal niet iets versterken.

Ja, ik help haar nog altijd hoor met het paardje waar zij op rijd. Dan vraag ik wel of ze die jongen nog ziet enzo, dan zegt ze natuurlijk NEE. En dan aan het einde van de les komt ze naar me toe en vraagt of ik met haar meewil de eerste keer bij de psych :o T is zo'n lief kind!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 15:00

nanette1 schreef:
Hahaha ja inderdaad vraag mij ook af of die girlz bladen het verhaal niet iets versterken.

Ja, ik help haar nog altijd hoor met het paardje waar zij op rijd. Dan vraag ik wel of ze die jongen nog ziet enzo, dan zegt ze natuurlijk NEE. En dan aan het einde van de les komt ze naar me toe en vraagt of ik met haar meewil de eerste keer bij de psych :o T is zo'n lief kind!

Wat erg! ;(

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:39

Toen ik 11 was had ik nog geen enkel idee van wat sex was en kwam zeker niet op het idee om sex te hebben.

Ik denk dat de redactie deze brieven bedenkt maar als dat niet zo is dan vind ik het belachelijk dat ze deze brieven plaatsen.

Dit soort bladen zorgt er voor dat kinderen sex hebben zonder dat ze daar aan toe zijn.
Door dit soort bladen krijgen kinderen het idee dat ze raar zijn als ze nog nooit sex hebben gehad. Een meisje / jongen die niet zo goed nee kan zeggen heeft dan sex en vervolgens voelen zijn/haar virendjes/vriendinnetjes de druk om het ook te doen om er bij te horen want x heeft het al gedaan.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:41

Pff, ik ben 12 .
En ik hou me daar echt niet mee bezig hoor!
kwa zwanger worden enz. IK MOET ER NIET AAN DENKEN

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:51

Ik sta er ook iedere keer weer van te kijken als ik dit soort verhalen hoor/lees.... Tja... het ZAL best wel voorkomen dat er kinderen (want hoe noem je het anders) van 10 en 11 zijn die sex hebben......maar ik ken ze persoonlijk niet :n Ik heb neefjes in die leeftijd en die Nintendo-en en skaten en knutselen en zijn vooral bezig met hoe ze hun haar zo ruig mogelijk kunnen doen met gel en wax.... meiden zijn stom en zoenen is vies... laat staan sex (denk ik, dat laatste vertellen ze me niet). :+

Ik moet er niet aan dénken dat mijn kind later op d'r 11e zegt: kom mam, ik ga eens een kindje nemen.... dan zou ik écht vinden dat mijn opvoeding gefaald heeft..... en ik zou d'r eigenhandig naar een psych sturen om die rare praat uit d'r hoofd te halen.

Over die verhalen...Ik weet wel zéker dat die voor méér dan de helft verzonnen zijn, ik heb er zelfs bewijs voor gezien! Letterlijk! Zo had ik een Cosmopolitan NL én een Cosmopolitan UK gekocht met een tijdverschil van ongeveer 3 maanden er tussen. En in beide bladen stond min of meer hetzelfde artikel "sex-ervaringen waar je je voor schaamt" Het verhaal ging over een vrouw die haar appartement voor haar vriend stond te strippen/dansen op het midden van de dag, en ineens stond haar schoonmoeder in de kamer, onaangekondigd (ze had de huisdeursleutel). Zij stond daar dus poedelnaakt en met klaarblijkelijk een string boven dr hoofd zwaaiend te hupsen in de kamer......
PRECIES hetzelfde verhaal, maar dan van een Engels meisje uit een Engelse plaats, werd 3 maanden later verteld..... ja duhhhhhhhh... en dan moet ik dat geloven nog? Kijk, hoe groot is de kans dat iemand beide bladen koopt? Niet zo.... maar ik kocht ze toevallig en mijn geheugen liet me even niet in de steek. Maar dan val je als blad in mijn ogen even door de mand en niet te zuinig ook. :Y)

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:32

Ja, die bladen...ik vind het onzin...Zal ze ook nooit kopen. Vind het wel heel bijzonder en interessant als mensen er een echt artikel inzetten, dat ze verkracht, aangerand zijn. Daar kun je zoveel van leren. En die gene zet er ook meestal tips in wat je op dat moment moet doen. Ik zal het eerder aannemen van iemand die het mee heeft gemaakt dan van mijn moeder.

cato1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:06

Ja die heb ik gelezen.. als je 11 bent ben je wijs genoeg om te weten dat je niet zwanger kunt worden als je nog niet ongesteld bent geweest toch??

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:10

ze heb zelf de rand van de pot nog in de kont staan...
de luier striemen ook..
moet ik verder mijn mening nog geven? :roll:

manegelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:15

Ik heb een verhaal gehoort over een kind die op zeilkamp ging en zijn vader had condooms in zijn tasgedaan. Hij vond 't tyd worden. die jongen was 13

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:17

Ik geloof echt niet dat dit serieus is..

Zullen wel van die meisjes zijn die even willen geinen.

Snap ook niet dat ze dit in het blad zetten :\