Blue_Eyes schreef:Toen ik 11 was vond ik zoenen nogzo vies...
IK ben nu 13, heb ook nog niet gezoend ofzo.. Maar als je dan al aan seks meot denken !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kani_ejj schreef:Dat merk ik ook heel erg.
Ben OA(onderwijs assistent) en ik liep dit jaar stage in groep 7
De meeste jongens hadden al seks gehad, ook de meiden.
Op die leeftijd dacht ik er niet eens aan.
Heb het tot mijn 18de volgehouden.. ja dan is het een mooie leeftijd.
En btw, vaak worden in zulke bladen, net als de hitkrant
zulke verhalen gewoon verzonnen door de redactie
gewoon om mensen te lokken om het te kopen
nanette1 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg jong was hoor....Maar groep 7 vind ik wel extreem..Maar aan de andere kant snap ik het ook. Je hoort er zoveel over. En als je dan een vriendje of vriendinnetje hebt, dan wil je misschien toch weten hoe het is ofzo..
lifaya schreef:nanette1 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg jong was hoor....Maar groep 7 vind ik wel extreem..Maar aan de andere kant snap ik het ook. Je hoort er zoveel over. En als je dan een vriendje of vriendinnetje hebt, dan wil je misschien toch weten hoe het is ofzo..
uh nee.... je houd je op die leeftijd nog helemaal niet bezig met seksalthans, het hoord niet
ik kreeg mijn eerste tongzoen toen ik 14 jaar was, vind ik een prima leeftijd. Toen ik 11 was knikkerde ik nog in plaats van ballen
nanette1 schreef:Hahaha ja inderdaad vraag mij ook af of die girlz bladen het verhaal niet iets versterken.
Ja, ik help haar nog altijd hoor met het paardje waar zij op rijd. Dan vraag ik wel of ze die jongen nog ziet enzo, dan zegt ze natuurlijk NEE. En dan aan het einde van de les komt ze naar me toe en vraagt of ik met haar meewil de eerste keer bij de psychT is zo'n lief kind!