Marktplaats AAAARGH!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: Marktplaats AAAARGH!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:17

omg leandrotje _O- _O-
snap dat je niet meer bij kwam van het lachen :P

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:00

Hier nog 1. Gister zou mevrouw om 6 uur komen voor een witte paardrijbroek. 8 uur nog niet geweest krijg ik savonds om 11 uur een mailtje dat er iets vreeeee-se-lijks was tussen gekomen. Nou goed, of ze de broek om 3 uur vanmiddag kon komen ophalen. Ik gestuurd dat dat goed was, staat ze er om half 4 ja mijn dochter is van het paard gevallen moest naar de huisartsenpost en nou heb ik geen geld bij me, maar ze stond wel met die broek in der handen, ik snel die broek weer teruggepakt. Nou zegt ze weer rond etenstijd langs te komen.. ben benieuwd:P dit is der laatste kans haha

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:06

Op het moment word ik ook een beetje chaggie van al die flauwekul reactie's die je krijgt op je advertentie's......Je kan merken dat het vakantie is en er veel mensen niks te doen hebben.....
Gaan uit verveling maar mailtjes sturen volgens mij.... :(

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:17

Zo had ik een hondenkennel te koop staan op MP.
Nog geen eigen foto's gemaakt, maar wel een voorbeeldplaatje gevonden.
Dus deze geplaatst en erbij vermeld dat de mijne wel rotte plekken had.

Kreeg nog geen 2 uur later telefoon dat ''iemand'' wel interesse had en of die 'm die middag kon komen halen. Had een mooi bedrag geboden, en daar ging ik mee accoord.
Best, dus ik verteld dat de kennel rotte plekken had etc etc en of hij geen foto's wou zien, want dan ging ik direct even foto's maken.

Nee dat hoefde allemaal niet.
Nou ja, dan niet.....

Dus mensen hebben een kar geregeld en moesten ruim 2 uur rijden.
's middags komen ze hier.
Ja, hij heeft wel wat rotte plekken, ja he he.
Gelukkig had ik die foto's wel doorgemaild en daarna nog telefonisch contact gehad met die man, en hij heeft er niet over gehad.

Toen begon mevrouw ook nog eens dat de golfplaten van het dak dat ze die niet vertrouwde, die wou ze dus niet meehebben.
Terwijl het dus echt gewone golfplaten ZONDER asbest waren.
We hebben ze nog een stuk damwand aangeboden om deze als dak te gebruiken, maar dat wou mevr niet.

Toen moest ze even gaan pingelen, want ja, dat dak en die rotte plekken en bla bla bla.
Gelukkig wou die man dat wel betalen, want anders had ik ze gewoon 2 uur voor niets terug laten rijden.
Ze hadden al een koopje! }>

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:11

Aaaarrgggggg :( Tot drie keer toe mailen ze dat ze iets graag over willen kopen, geef je je banknummer en vervolgens krijg je na 1 dag dat ze er toch maar vanaf zien!!! :( :( :(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:05

Dat is ook zo irritant ja..
Of iemand wilt het overnemen en vervolgens hoor je gewoon niks meer.

Ik heb gisteren ook iets afgemaild.
Zou het vrijdag gaan halen.
Had ruim een maand geleden diegene gemaild voor 2 ps2 spellen, eind vorige week hoorde ik pas wat.
Maar in die tussentijd had ik ook al een ander bod geplaats (grotere partij voor heel weinig) die is dus ook akkoord gegaan.
Tja dan mail ik die ene wel af, als ze eerder waren geweest had ik ze gewoon overgenomen.
Ben in ieder geval niet zo triest om gewoon niet op te komen dagen (wat ik ook al aardig vaak heb meegemaakt met MP).

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:22

Haha :')

Had vanochtend een bericht gestuurd naar iemand die een sloopcitta had staan (brommer).
Toevallig had die citta een wit zadel, waar ik naar opzoek ben.
Ik netjes een bericht gestuurd of diegene het zadel ook los wilt verkopen.

Wat krijg ik terug:
Nee

Dat is alles :')
Vind het nogal onaardig overkomen :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:13

mwa onaardig vind ik het niet
gewoon duidelijk

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:15

Tja duidelijk kan ook anders..
Vind dit nogal onaardig..

Koop ook niet zo snel iets bij mensen die kortaf doen.
Als ik iets koop wil ik sowieso een goed gevoel hebben erbij, en dat heb ik niet bij mensen die kortaf doen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:47

Nou ja, scheelt dat hij je ook niets wilde verkopen ;)

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:02

:') en zo heb je altijd 2 kanten..

Ik vind het vervelend als je 4 mailtjes van iemand beantwoord, en die haakt dan een paar dagen later toch af, na toezegging. Aan de andere kant als ik iets wil kopen, dan bied ik meestal op meerdere dingen, bieden wil niet zeggen dat je het ook krijgt. Krijg ik van meerdere reacties, ga ik toch voor het beste aanbod. :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:16

_Nadia_ schreef:
Nou ja, scheelt dat hij je ook niets wilde verkopen ;)

Ik heb het ook niet alleen over hem..
Ik koop bij niemand iets die kortaf doet, dus als hij hem wel los wilde verkopen en zo zou mailen zou ik alsnog afhaken.
Bij een ander die kortaf mailt zou ik het dan ook niet kopen.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:52

Ik heb eigenlijk nognooit echt "slechte" ervaringen met MP. Alhoewel ik vandaag toch apart contact had met iemand over mijn ipod die ik te koop heb staan op mp..

het mailtje;

Bedankt voor de snelle reactie .. Ik wil je vertellen dat ik zou zijn gekomen en de post ophalen daarginds, maar de reden waarom is dat niet in Nederland ben rechts, ik in de VS voor mijn zakenreis dus dat is waarom .... . dus ik zal graag willen dat u me helpen om de verzendkosten te berekenen naar West-Afrika cos dat is waar ik het item wilt verzenden naar .... dus kinldy weer aan mij ofwel uw bankgegevens of uw PayPal e-mailadres zodat maken de betaling voor de post .. als je wilt de betaling te doen via de bank net terug te krijgen om mij met uw Naam van de Bank:
Bankrekeningnummer:
Iban nummer
en de andere details ... of als u dat wilt via paypal wat ik alleen nodig is op uw PayPal-e-mail adres ... Ok dus zodra ik al deze details zal ik de betaling te doen en dan zal ik op terug komen u zo spoedig ben door met de betaling ok ...

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie Ik zal verwachten uw antwoord zo spoedig mogelijk op OK.

Beste Ragards.
Juun Van Boom

Gelukkig trap ik daar niet in.. }:0

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:36

Beetje vaag ja :+

Ik ben jaren geleden 1 keer opgelicht.
Zou gaan ruilen met een meisje, paardenspullen van haar kant en van haar kant een gameboy met spel.

Afspraak was dat we het op een bepaalde dag zouden opsturen.
Ik netjes gedaan kreeg ik van haar een email dat ze eerst mijn spullen wilde binnen krijgen.
En mijn spullen kreeg ze ook binnen, maar ze was niet tevreden.
Tja dat kan stuur het dan maar terug, heeft ze dus nooit gedaan.
Die spullen hadden een waarde van ruim 60 euro, misschien wel meer..
Ze beweerde dat ze het naar het postkantoor had terug gestuurd.
Daar ben ik ook nog langs geweest, maarja die hadden natuurlijk ook niks.
Sindsdien ruil ik ook niet meer zomaar.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:03

Van ruilen komt huilen. :j Tenzij het iemand is die hier in de buurt woont.

Heb ooit een hoofdstel geruild tegen een zadeldekje, was mijn eerste Marktplaats-ervaring. Meisje had het gewonnen bij een wedstrijd... maar had niet vermeld dat het een oud, tweedehands dekje was. :(
Ze had er ook geen foto bij gezet... dan blijkt maar weer dat je te gauw goed van vertrouwen bent...

Het spijt me nog dat ik dat hoofdstel kwijt ben, ondanks dat het een maatje Cob was en mijn paard het niet pastte...

kimG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:05

ja ik doe liever verkopen dan ruilen, met geld is nooit iets mis :P

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:08

sashafierce schreef:
Ik heb eigenlijk nognooit echt "slechte" ervaringen met MP. Alhoewel ik vandaag toch apart contact had met iemand over mijn ipod die ik te koop heb staan op mp..

het mailtje;

Bedankt voor de snelle reactie .. Ik wil je vertellen dat ik zou zijn gekomen en de post ophalen daarginds, maar de reden waarom is dat niet in Nederland ben rechts, ik in de VS voor mijn zakenreis dus dat is waarom .... . dus ik zal graag willen dat u me helpen om de verzendkosten te berekenen naar West-Afrika cos dat is waar ik het item wilt verzenden naar .... dus kinldy weer aan mij ofwel uw bankgegevens of uw PayPal e-mailadres zodat maken de betaling voor de post .. als je wilt de betaling te doen via de bank net terug te krijgen om mij met uw Naam van de Bank:
Bankrekeningnummer:
Iban nummer
en de andere details ... of als u dat wilt via paypal wat ik alleen nodig is op uw PayPal-e-mail adres ... Ok dus zodra ik al deze details zal ik de betaling te doen en dan zal ik op terug komen u zo spoedig ben door met de betaling ok ...

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie Ik zal verwachten uw antwoord zo spoedig mogelijk op OK.

Beste Ragards.
Juun Van Boom

Gelukkig trap ik daar niet in.. }:0

Babelfish vertaling. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:10

Hoofdstel zou ik ook nooit tegen een dekje ruilen :o
Laatste keer dat ik heb geruild was via bokt en was persoonlijk.
De vader van het meisje kwam de spullen ruilen, opzich wel verlies van mijn kant.
Maar deed niks meer met die spullen dus maak er dan liever iemand anders blij mee..

Nu ruil ik denk ook niet meer..
Heb op dit moment liever geld }>

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:56

Ik heb nu dé reactie...

Ik heb mijn paard op marktplaats staan, omdat ik opzoek ben naar een bijrijdster voor door de weeks. In mijn advertentie staat ook duidelijk dat ik in het weekeind zelf rijd. De enige 'vergoeding' die ik vraag is dat mensen zelf les nemen bij mijn instructrice op hun kosten.

Hallo,

Ik zag je advertentie op marktplaats en ik wilde graag reageren. Ik ben erg geintereseerd om Vjesta te gaan rijden. Mijn andere bijrijdpaard is verkocht en nu zit ik zonder. Ik heb veel rijervaring. Het feit dat ik alleen maar de les hoef te betalen is super, want ik heb niet zoveel geld. Het enige is dat Utrecht wat ver weg is. Kunnen we Vjesta bij mijn manege in Groningen neerzetten? Het is een hele leuke stal en het is lekker dicht bij mijn huis!

Groetjes!

tuuuuuurlijk...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:02

Hahaha :')

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:03

Oh Vjesta,hahaha die is goed!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:22

Vjestagirl schreef:
Ik heb nu dé reactie...

Ik heb mijn paard op marktplaats staan, omdat ik opzoek ben naar een bijrijdster voor door de weeks. In mijn advertentie staat ook duidelijk dat ik in het weekeind zelf rijd. De enige 'vergoeding' die ik vraag is dat mensen zelf les nemen bij mijn instructrice op hun kosten.

Hallo,

Ik zag je advertentie op marktplaats en ik wilde graag reageren. Ik ben erg geintereseerd om Vjesta te gaan rijden. Mijn andere bijrijdpaard is verkocht en nu zit ik zonder. Ik heb veel rijervaring. Het feit dat ik alleen maar de les hoef te betalen is super, want ik heb niet zoveel geld. Het enige is dat Utrecht wat ver weg is. Kunnen we Vjesta bij mijn manege in Groningen neerzetten? Het is een hele leuke stal en het is lekker dicht bij mijn huis!

Groetjes!

tuuuuuurlijk...

_O- _O- _O-

VEEG ME OP!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:29

Whahahaha, geweldig :+ hoe oud is de schrijfster?

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:51

Ik heb ook vaak zo'n hekel aan die lui van marktplaats.
Ik heb eens gehad dat ze op schoenen hadden gereageerd.
Ze hadden geboden via de mail, ik ging niet accoord want het was een veel te laag bod.
Later bellen ze ineens mijn vriend op: Ja en zorg maar dat ze snel verzonden worden want we hebben geld overgemaakt maar nog niets gehad, en anders doen we aangifte.
Terwijl ik nog niet eens een bod geaccepteerd had, en ze ook geen rekeningnummer hadden :')
Verder dat ze idioot laag bieden op dingen (bijv. €5 op iets wat gewoon écht min. €50 waard is)
Dat ze niet lezen wat er in advertenties staat zoals; We hadden laatst een honda te koop, waarvan de motor niet liep, en er geen APK op zat. Bellen ze met de vraag: Hoe loopt de auto en tot wanneer zit er een APK op? etc.etc.
Zo zijn er nog zoveeeel dingen haha! :P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:07

Daarom zet ik ook nooit een telefoonnummer bij de advertentie. Je weet nooit wat ze daarmee doen...

Willen ze 't hebben, kan het altijd via mail opgevraagd worden...