snap dat je niet meer bij kwam van het lachen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sashafierce schreef:Ik heb eigenlijk nognooit echt "slechte" ervaringen met MP. Alhoewel ik vandaag toch apart contact had met iemand over mijn ipod die ik te koop heb staan op mp..
het mailtje;
Bedankt voor de snelle reactie .. Ik wil je vertellen dat ik zou zijn gekomen en de post ophalen daarginds, maar de reden waarom is dat niet in Nederland ben rechts, ik in de VS voor mijn zakenreis dus dat is waarom .... . dus ik zal graag willen dat u me helpen om de verzendkosten te berekenen naar West-Afrika cos dat is waar ik het item wilt verzenden naar .... dus kinldy weer aan mij ofwel uw bankgegevens of uw PayPal e-mailadres zodat maken de betaling voor de post .. als je wilt de betaling te doen via de bank net terug te krijgen om mij met uw Naam van de Bank:
Bankrekeningnummer:
Iban nummer
en de andere details ... of als u dat wilt via paypal wat ik alleen nodig is op uw PayPal-e-mail adres ... Ok dus zodra ik al deze details zal ik de betaling te doen en dan zal ik op terug komen u zo spoedig ben door met de betaling ok ...
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie Ik zal verwachten uw antwoord zo spoedig mogelijk op OK.
Beste Ragards.
Juun Van Boom
Gelukkig trap ik daar niet in..
Vjestagirl schreef:Ik heb nu dé reactie...
Ik heb mijn paard op marktplaats staan, omdat ik opzoek ben naar een bijrijdster voor door de weeks. In mijn advertentie staat ook duidelijk dat ik in het weekeind zelf rijd. De enige 'vergoeding' die ik vraag is dat mensen zelf les nemen bij mijn instructrice op hun kosten.
Hallo,
Ik zag je advertentie op marktplaats en ik wilde graag reageren. Ik ben erg geintereseerd om Vjesta te gaan rijden. Mijn andere bijrijdpaard is verkocht en nu zit ik zonder. Ik heb veel rijervaring. Het feit dat ik alleen maar de les hoef te betalen is super, want ik heb niet zoveel geld. Het enige is dat Utrecht wat ver weg is. Kunnen we Vjesta bij mijn manege in Groningen neerzetten? Het is een hele leuke stal en het is lekker dicht bij mijn huis!
Groetjes!
tuuuuuurlijk...