Wat een onwijs mooi verhaal zeg! En wat ontzettend stoer dat je dit gewoon helemaal zelf gedaan hebt. Wat een ervaring moet dat geweest zijn... Gefeliciteerd voor jou en je gezinnetje.
Werecat
Geplaatst: 12-06-10 08:06
nog maar een reactie het was best raar om te lezen dat ze ook Enya Heette net alsof ht over mij ging vind de bevalling nog steeds prachtig om te lezen!
Enya is zojuist aan de sonde gelegd. Haar suikerpeil schommelt te hard en ze was zojuist te moe om te eten dus dit is beter voor haar (maar wel akelig). Ze moet ook onder de lamp want ze is geel aan het worden.
Snap dat dat een heel vervelend gezicht moet zijn... Wel fijn dat ze zo ontzettend goed op jouw kleine meid passen. Duimpjes draaien hier voor een spoedig herstel.
Hinke
Geplaatst: 12-06-10 11:17
Wat een helse bevalling, ben zo blij dat ik geen kinderen ga krijgen Gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk mag ze snel weer van de sonde af.
Is vervelend, sondevoeding. Het ziet er ook meteen heel drastisch uit. Vraag of ze jullie willen leren sondevoeden. Als het goed is doen ze dat, dus dan heb je dat beetje zorg toch zelf.
Billi-lamp heeft onze dochter ook eventjes onder moeten liggen. Maak er vooral een foto van, want ik kan uit ervaring zeggen dat je kind met zo'n brilletje op achteraf hilarisch is
Sterkte wel met de tegenslagen, ik snap dat dat best moeilijk is om mee om te gaan. Komt goed, zijn jullie er samen bij?
_helga_
Geplaatst: 12-06-10 11:35
wat een verhaal zeg! knap dat je het alleen hebt gedaan! ik zou helemaal in paniek raken haha
Urielle
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-10 12:45
MissQ
Geplaatst: 12-06-10 12:53
Beste Urielle, Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Team Stal Allure (Waspik)
nynke1995
Geplaatst: 12-06-10 12:56
wat een lieve fotos ! nogmaals gefeliciteerd!
Anoniem
Geplaatst: 12-06-10 12:56
Gefeliciteerd!!!!!!!! wat een knapperd!! enne zo bevallen klinkt toch een stuk aantrekkelijker dan die 1e keer he
mooi verhaal hoor. maar is het niet zo dat staand bevallen makkelijker is dan liggend? zwaartekracht zal het kindje toch ook deels laten dalen of zeg ik nou iets heel doms?
Staand zakken ze sneller idd, wat zowel een voordeel (vlotte bevalling) is als een nadeel (kan pijnlijker zijn omdat het zo snel gaat en meer kans op inscheuren). Middenweg is op handen en knieën.
Bedankt allemaal
Rock, ik heb de huilende foto's niet geplaatst natuurlijk , ze probeert ook steeds de sonde uit te niezen en ze heeft kousjes om haar handen omdat ze anders de snoertjes uittrekt met alle risico's vandien.
VivalaVida, ondanks dat deze bevalling sneller ging was hij wel pijnlijker en heftiger. Ik had me vooral alleen niet druk hoeven te maken over het persen want uitgerekend dat ging van een leien dakje.
MissQ bedankt, aan het hele team . In augustus staan de eerste wedstrijden alweer gepland