Jeetje meid....ook ik heb geen idee wat te schrijven omdat niks de lading dekt maar toch wil ik je enorm veel kracht toewensen. Geef de moed niet op!!!!!
ukkiepuk
Geplaatst: 05-06-10 13:20
Al verzacht het maar een heel klein ietsiepietsie beetje toch een
Heel veel sterkte en kracht. Ik 'ken' je als zovelen hier op bokt als een heel krachtig en optimistisch persoon. Ik hoop dat je de komende tijd nog kunt doen wat je wil doen en uiteraard hoop ik dat je de 2 jaar die je nog wilt vol kan maken...
Wat vreselijk voor jullie! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en dat er een wonder mag gebeuren.
Meisje201
Geplaatst: 05-06-10 14:13
Gloeiende.. Ik opende het topic met de gedachte van: Zo die weddenschap loopt al lang, ik ben benieuwd waar dat over gaat.. Na het lezen van het topic ben ik eigenlijk helemaal stil en somber.. Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal.. wat gruwelijk...
Ik weet niet wat ik moet typen, het lijken allemaal loze woorden..
Ik wens jullie veel liefde toe voor de aankomende tijd en natuurlijk heel veel sterkte met alles..
ThePast03
Geplaatst: 05-06-10 14:25
Wat zijn woorden toch dingen die moeilijk zijn te vinden in dit soort situaties. Toch wil ik je even laten weten dat ik het verschrikkelijk voor je vindt en jou en degene die jouw liefhebben heel veel sterkte wensen.
Lessie
Geplaatst: 05-06-10 14:26
Wow! Woorden schieten tekort! Ik wens jou en de rest van de familie onwijs veel sterkte!
secricible
Geplaatst: 05-06-10 14:40
Wat valt er dan nog te zeggen? Heel veel sterkte, moge je familie, maar vooral jij genoeg kracht hebben om het straks te kunnen accepteren, als blijkt dat het allemaal geen zin meer heeft.
Het is niet eerlijk, zo jong nog.
Ik wens je nog heel veel geluk met je zoontje en je familie de aankomende tijd, hopelijk kan je er toch nog van genieten..
Hier krijg ik ook kippenvel van. Ik heb er geen woorden voor.
Maar wat heb ik een respect voor jou,die kracht die er in jou zit! Ik wens je alle sterkte en beterschap. Ik heb echt grootse bewondering voor je.
_Covergirl_
Geplaatst: 05-06-10 15:43
*Slik*
Jeetje Nicky, wat een vreselijk bericht. Zoals zoveel anderen al zeiden, woorden dekken nooit de lading. Maar toch ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst.
Kwanyin
Geplaatst: 05-06-10 15:46
Ik ken je verhaal van bokt, en ik had dit topic geopend met de hoop dat er iets zou staan als dat je had gewed deze ziekte voor altijd te verslaan, dat het je gelukt was en dat er 8 pagina's vol felicitaties zouden staan. Als tweede had ik gehoopt dat je een totaal idiote weddenschap had gesloten waarvan bokkers je 8 pagina's lang eens goed aan het vertellen waren hoe dom je wel niet was geweest om daarvoor te wedden.
Maar dat dít er zou staan...is eerlijk waar niet in me opgekomen. Ik kan niets anders voor je doen dan je veel moed en sterkte wensen, voor jou en je naasten, en met je mee hopen op een mirakel.