Jeetje meid, sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis! Dit zal je altijd bij blijven! Hopelijk kan je het gauw een plekje geven! Knap hoe je gehandeld hebt!
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-10 19:08
Su_Cr_Cheese schreef:
Wanneer moet je bloed prikken meid ?
Ik ga morgen contact opnemen met het ziekenhuis, hopelijk kan ik morgen of woensdag terrecht. heeft niet echt haast. De kans is héél klein dat ik iets heb. Maar toch voor mijn eigen zekerheid.
Onderzoek is afgerond. Lichaam is vrijgegeven. Een tragisch ongeval en daar houden ze het bij.
Al die speculaties op het internet, ik word er nu al moe van.. badmeester dit, familie dat, toezicht dit.. Blablabla..!
Jeetje wat een drama... Ik vind het heel erg knap van je dat je je zo ingezet hebt voor dat meisje. Je hebt er ongetwijfeld alles aan gedaan om haar te redden, echt heel erg knap hoor. Dat zijn er maar weinig die je dat na doen.
Heel erg veel sterkte met het verwerken. Je hoofd heeft even de tijd nodig, neem die tijd.
trek je niets van speculaties aan, jij hebt gedaan wat je kon. Ik zou als ouder je hoe dan ook dankbaar zijn voor je inzet van het leven van mijn kind!
Heb inmiddels contact gehad met een docent van school.. Ze zijn erg geschrokken! Momenteel zijn ze op watersportweek met een groep leerlingen. En ik ga woensdag of donderdag even een dagje daarheen, even lekker zeilen of kanoén en even babbelen... even wat anders aan mijn kop...
franka75
Geplaatst: 31-05-10 23:15
jeetje goed hoor van je mijn vriend heeft al twee reanimaties gehad dit jaar de laatste keer zag hij ietwat witjes toen hij thuiskwam. heel veel sterkte en respect
jeetje ik weet niet echt wat ik moet zeggen erg veel sterkte ik vind het erg knap wat jij hebt gedaan..
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-10 11:45
Ik ga zo naar het ziekenhuis, krijg antistoffen voor hepatitisB, en daarna moet ik nog de entingen halen.
Gewoon puur uit voorzorg
Ik heb vanacht als een blok geslapen.. en heel gek , maar ik voel me aardig opgewekt...
Vanmiddag gewoon werken, en daarna op de receptie zitten tot de campingeigenaren terug zijn. Morgen ga ik een dagje zeilen, school is op watersportweek met 2e jaars, en mijn stagebegeleider van school heeft me uitgenodigd. Even lekker wat anders aan mijn kop morgen!
Wat wordt je goed opgevangen zeg. Goed dat je dat zo aanpakt. Doe de komende tijd maar rustig aan. Sterkte in het ziekenhuis
Zappa
Geplaatst: 01-06-10 11:51
Gaat helemaal goedkomen hoor dat prikken
Een meisje van acht is gelukkig geen grote risicogroep , ook al is dit meisje van buitenlandse afkomst (en ja voordat er weer opmerkingen komen , het is gewoon zo dat dit gewoon een wat grotere risicogroep is wat bv hepatitis betreft)
Fijn dat je hebt kunnen slapen , denk dat je lichaam dat ook wel nodig had na die adrenaline rush
Nogmaals meid je mag trots op jezelf zijn
meikemarieke
Geplaatst: 01-06-10 11:53
jeetje wat heftig! En wat ontzettend knap van je dat je zo gehandeld hebt! Heel veel sterkte en inderdaad succes in het ziekenhuis! Ik heb echt respect voor je!
janouk
Blogger
Geplaatst: 01-06-10 12:36
succes in het ziekenhuis.
Super idee van de school om je lekker een dagje mee uit zeilen te nemen. Even lekker uitwaaien, verstand op oneindig. Geniet ervan.
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-10 13:47
Het is idd een risicogroep omdat in het buitenland andere ziekten voorkomen ben geént voor hepatitis B heb vanalles gekregen, en moet ook in een half jaar nog 4x terugkomen. er is bloed afgenomen en dit moet ook nog 2x weer.
Dus al met al duurt dit nog een half jaar voor er zekerheid is hoe mijn lichaam erop reageert en of ik voldoende antilichaampjes aanmaak.
Dus al met al, ben gewoon uit voorzorg geént. Ik heb antistoffen gekregen, dus áls ik al ben besmet met hepatitis, word dit nu afgebroken
Wauw, ik wil nog even zeggen dat ik het echt super vind hoe je hebt gehandeld . Heb je verhaal met een brok in mn keel en tranen in mn ogen zitten lezen, echt, petje af voor jou !
Ik weet helaas ook hoe het is.. In mijn geval was het een oudere man. hij had een hartaanval gehad en had nog zijn auto weten te 'parkeren' half op de oprit van stal..
Ik had idd dezelfde reactie als jou, je denkt niet, je doet, het is de adrenaline die je door laat gaan.. Ook deze man heeft het helaas niet overleefd (ondanks snelle hulp van ons en profesionele hulp) In mijn geval is het al zo'n half jaar geleden. en ben er helemaal overheen. Het enige wat me erg bij is gebleven als ik er aan terug denk zijn de ogen.. De levenloze niets ziende ogen van deze man..
Ik ben blij dat je goed opgevangen word en hulp van je omgeving krijgt! En idd erover praten is erg goed en in de loop der tijd zal de tijd ook helen..
Ben vandaag weer lekker ''aan het werk'' geweest. en voelde me eigelijk best rustig.. Gewoon lekker mijn ding gedaan, niemand die mij dingen verplichtte.
morgen en donderdag nog lekker vrij. Vrijdag gaan we gezamelijk weer starten met zn alle, en dan gaat ''het gewone leventje'' weer beginnen.
nogmaals iedereen echt superbedankt voor alle lieve woorden en troost, en ook via de PB, ik heb lang niet iedereen persoonlijk geantwoord maar dit geld voor iedereen.
Mijn collega's kennen dit meisje waarschijnlijk (ik werk op de school voor uitgenodigde vluchtelingen) en zij hebben haar waarschijnlijk zo'n 2 a 3 jaar geleden in de klas gehad.
Weet je de naam van dit meisje? Zo ja, zou je mij die willen pb'en?