Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Soms kan je niet anders door omstandigheden.............. Of het is niet geheel jou schuld............. Mijn lover heeft een schuld uit zijn huwelijk meegenomen. Zijn ex had zo'n €40.000,00 aan schulden gemaakt waar hij niets van wist.............. Het grootste gedeelte heeft hij daarvan weggewerkt. De rest hebben we in de hypotheek verwerkt......... Dus het is niet altijd eigen schuld dikke bult.
Arabesk schreef:zo'n 47 bokkers hebben ingevuld dat ze >10.000 euro schuld hebben en ik kan me niet voorstellen dat ze alle 47 een opleiding tot piloot hebben gedaan
goh dan ben je wel klaar zeg met zo'n hoge schuld
jannie86 schreef:nu is de vraag, heb jij schulden, maar waar ik dan nieuwsgierig naar ben, hoe kom je van de schulden af, en dan bedoel ik niet de studieschuld of de hyputheek...
Nicolletje schreef:rainbow8 schreef:Soms kan je niet anders door omstandigheden.............. Of het is niet geheel jou schuld............. Mijn lover heeft een schuld uit zijn huwelijk meegenomen. Zijn ex had zo'n €40.000,00 aan schulden gemaakt waar hij niets van wist.............. Het grootste gedeelte heeft hij daarvan weggewerkt. De rest hebben we in de hypotheek verwerkt......... Dus het is niet altijd eigen schuld dikke bult.
Het kan inderdaad zo gebeurd zijn...
Ik zat altijd bovenop mijn geld, maar een ex die schulden heeft gemaakt, een paar zieke beesten en een baan kwijt met baas die weigert uit te betalen en geen rechtsbijstand en een paar maanden wachten op je ww...
Het is moeilijk om er weer uit te komen dan.
russel schreef:Ik durf geen schulden aan te gaan, zelfs niet voor een paardje als is het maar 4000 euro.
Citaat:Ik ben zo opgevoed, als je het niet hebt, kun je het niet uitgeven, wil je het hebben, ga je maar sparen....
KiWiKo schreef:ik had op 40% van mijn personeel loonbeslagen liggen.............
iets minder dan de helft!! dat is veel, heel veel!
ik ben ook van mening dat er veel mensen door een beetje pech, behoorlijk in de schulden kunnen komen te zitten.
betaal eens een maand je ziektekosten niet........ hoppaaahaa gelijk dubbelop! en tja......... dan gaat het hard!
niet kunnen betalen kost zoveel geld!
russel schreef:Ik durf geen schulden aan te gaan, zelfs niet voor een paardje als is het maar 4000 euro.
Ik ben zo opgevoed, als je het niet hebt, kun je het niet uitgeven, wil je het hebben, ga je maar sparen....
Ik heb al slapeloze nachten gehad van de hypotheek....heb altijd gehuurd en ineens had ik een gigaschuld op mijn naam staan......dan ook de enige...
Ik ben zo opgevoed, als je het niet hebt, kun je het niet uitgeven, wil je het hebben, ga je maar sparen....
Ik heb al slapeloze nachten gehad van de hypotheek....heb altijd gehuurd en ineens had ik een gigaschuld op mijn naam staan......dan ook de enige...