Dank je wel voor je tip/hulp:)
Kan alleen nog niet echt leuke paardenkoopjes vinden op ebay haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn nicht doet het veel en zei ja ik heb er zoveel vandaan, maar dan denk ik echt, wat haal je er dan vandaan? Maarja ik ga er niet echt kleding kopen, ben bang dat het niet pas. Heb vorige week voor het eerst een adidas vest gekocht. Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg, heb vandaag een mailtje gehad dat het verzonden en is en dat ebay heeft gemaild of de verkoper het op wil sturen. Komt uit engeland dus zal wel even duren nog..
Maar zo te zien is het al gelukt!
Soms kiezen ze ervoor om de verzendkosten hoog te maken en de prijs laag , maar in jouw geval hebben ze dus een lagere verzendprijs en een hogere prijs voor het product.
magda_90 schreef:Ik kom zomaar even binnen vallen. Het hoofdstel waar ik al een tijdje naar zoek staat op Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT) maar ik ben helemaal niet bekend met Ebay en ik vetrouw het nog steeds voor geen snars, maar goed het hoofdstel is wel diegene die ik heel graag wil.
Ik heb dit topic goed doorgelezen maar ondanks dat weet ik het niet? Is er wellicht nog een goede tip of iets anders?

) of de pad alsnog naar mij verstuurd kan worden omdat ik een bewijs van betaling heb, het staat immers op mijn Internetbankieren dat het is overgeschreven.
xkimmx schreef:Upendo, oh wat vervelend ! Misschien staat het er bij hem nog niet op maar dat je het wel verzonden hebt? Ik hoop voor je dat het goed komt, heb het zelf nog niet meegemaakt!
deedee19 schreef:magda_90 schreef:Ik kom zomaar even binnen vallen. Het hoofdstel waar ik al een tijdje naar zoek staat op Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT) maar ik ben helemaal niet bekend met Ebay en ik vetrouw het nog steeds voor geen snars, maar goed het hoofdstel is wel diegene die ik heel graag wil.
Ik heb dit topic goed doorgelezen maar ondanks dat weet ik het niet? Is er wellicht nog een goede tip of iets anders?
Lekker kopen daar. Ze hebben 100% positieve feedback en in de advertentie staat duidelijk dat je ook mag betalen via bankoverschrijving dus je hebt niet eens paypal nodig.