Wie nog meer? Ebay!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deflin

Re: Wie nog meer? Ebay!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:30

oh, ok :)
Dank je wel voor je tip/hulp:)
Kan alleen nog niet echt leuke paardenkoopjes vinden op ebay haha

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:32

Ik doe het ook gewoon rechtsstreeks van mijn rekening, zonder paypalsaldo. :)

Zit nu ook te kijken naar koopjes maar inderdaad niet veel leuke paardenkoopjes. En weet verder ook geen leuke rubriek om te zoeken, iemand tips? :P

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:33

zit ik ook al mee xkimmx, misschien komt het omdat we alles al hebben??? een beetje verwend ;)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:39

Ja misschien. :+ Mijn nicht doet het veel en zei ja ik heb er zoveel vandaan, maar dan denk ik echt, wat haal je er dan vandaan? Maarja ik ga er niet echt kleding kopen, ben bang dat het niet pas. Heb vorige week voor het eerst een adidas vest gekocht. Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg, heb vandaag een mailtje gehad dat het verzonden en is en dat ebay heeft gemaild of de verkoper het op wil sturen. Komt uit engeland dus zal wel even duren nog..

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:00

Help! Ik was me aan het registreren, en toen moest mijn identiteit bevestigd worden via telefoon/creditcard. Maar omdat ik geen creditcard heb en mn mobiele nummer had ingevuld, dacht ik, ik pas mn nummer op het vorige scherm even aan naar vaste telefoon. Maar dat was natuurlijk niet meer tevoorschijn te krijgen en toen dacht ik, dan registreer ik me opnieuw, maar mn emailadres is nu al wel geregristeerd maar mijn identiteit niet bevestigd..

Help, wat moet ik nu doen?

EDIT: Als ik inlog, kom ik bij mn laatste venster terecht 8-)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:57

Je indentiteit bevestigen via telefoon/creditcard? Heb ik dat ik weet nooit gedaan? En je kan ook je emailadres wijzigen en dan een nieuwe aanmaken met je emailadres volgens mij. :) Maar zo te zien is het al gelukt! :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:02

Op de Engelse Ebay, als je de verzendkosten wil uitrekenen en er verschijnt alleen UK om uit te kiezen, betekent dat dan dat het zadel niet naar Nederland wordt verzonden. Of zit die reken optie er gewoon niet op ofzo?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:54

Rechts staat er ergens waar het allemaal naar verzonden word. Als er Europa tussen staat word het ook naar nederland verzonden. Denk dat het gewoon kan hoor! :j

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:20

Ohja ik zie t staan! Hmm ze zijn niet erg fanatiek in zadels naar de EU sturen haha. Bedankt voor je reacties :D

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:32

Laatste vraag, als de verzendkosten zijn uitgerekend, is dat dan ook gegarandeerd zo? Ik heb namelijk nu 8 pond vanuit Engeland, lijkt me vrij weinig..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:45

Ja dat is dan zo. :) Soms kiezen ze ervoor om de verzendkosten hoog te maken en de prijs laag , maar in jouw geval hebben ze dus een lagere verzendprijs en een hogere prijs voor het product. :)

Zit nu te denken om zo'n mini notebook te kopen, is €85,- met gratis verzending. Iemand ervaring met zo'n notebook ?

http://cgi.ebay.nl/UMPC-7-MID-Netbook-L ... 335f099d83

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:05

magda_90 schreef:
Ik kom zomaar even binnen vallen. Het hoofdstel waar ik al een tijdje naar zoek staat op Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT) maar ik ben helemaal niet bekend met Ebay en ik vetrouw het nog steeds voor geen snars, maar goed het hoofdstel is wel diegene die ik heel graag wil.

Ik heb dit topic goed doorgelezen maar ondanks dat weet ik het niet? Is er wellicht nog een goede tip of iets anders? :o

Lekker kopen daar. Ze hebben 100% positieve feedback en in de advertentie staat duidelijk dat je ook mag betalen via bankoverschrijving dus je hebt niet eens paypal nodig.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 07:32

Hallo, ik val ook even binnen..

Ik zit ook op ebay, maar ik heb pas een geschil gehad met een verkoper. Ik had enkele dagen voor ik uiterlijk moest betalen de pad betaald die ik gekocht had. De verkoper beweerde echter op de uiterste datum dat er niets op zijn rekening stond.
Ik kreeg daardoor bericht van Ebay dat er niks verstuurd zou worden, maar ik heb dus wel betaald. :=

Ik heb inmiddels de verkoper al gemaild (in gebrekkig Duits.. :') ) of de pad alsnog naar mij verstuurd kan worden omdat ik een bewijs van betaling heb, het staat immers op mijn Internetbankieren dat het is overgeschreven.
Heeft een van jullie iets soortgelijks meegemaakt en hoe is dit opgelost? :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:29

Upendo, oh wat vervelend ! Misschien staat het er bij hem nog niet op maar dat je het wel verzonden hebt? Ik hoop voor je dat het goed komt, heb het zelf nog niet meegemaakt!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:29

Ik heb nu ook weer wat leuks, heb Disney litho's verkocht met enkel paypal als betaalmogelijkheid, en nu wil hij dus niet zo betalen. gevolg: hij geeft me een negatieve feedback over dat ze niet echt zijn (terwijl ik ze zelf uit de disney parken heb gekocht) terwijl hij dus niets betaalde en ze niet ontvangen heeft.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:39

xkimmx schreef:
Upendo, oh wat vervelend ! Misschien staat het er bij hem nog niet op maar dat je het wel verzonden hebt? Ik hoop voor je dat het goed komt, heb het zelf nog niet meegemaakt!

Het is wel in Duitsland, maar ik heb het overgemaakt op de dag dat dat moest.
Ik hoop dat ze snel terugmailt, het zou echt oliebol zijn als ik mijn geld kwijt ben en niks binnenkrijg!

Dat is wel raar zeg, _Nadia_..

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 15:24

_Nadia, wat vervelend! Doet Ebay daar dan iets aan?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:41

Dat mag ik hopen van wel ja, heb ze een mail gestuurd.
Wat ook zo leuk is, als verkoper kun je geen negatieve feedback meer geven, dus kopers gaan vrij uit!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:42

deedee19 schreef:
magda_90 schreef:
Ik kom zomaar even binnen vallen. Het hoofdstel waar ik al een tijdje naar zoek staat op Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT) maar ik ben helemaal niet bekend met Ebay en ik vetrouw het nog steeds voor geen snars, maar goed het hoofdstel is wel diegene die ik heel graag wil.

Ik heb dit topic goed doorgelezen maar ondanks dat weet ik het niet? Is er wellicht nog een goede tip of iets anders? :o

Lekker kopen daar. Ze hebben 100% positieve feedback en in de advertentie staat duidelijk dat je ook mag betalen via bankoverschrijving dus je hebt niet eens paypal nodig.

Ik heb besloten dit hoofdstel niet te nemen omdat ik eigenlijk een hele nette thuis al heb liggen, ik heb gewoon een luxe probleem. :D

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:10

Ik meld me hier ook even.. Mij leek Ebay ook wel eens leuk om mee te beginnen aangezien de Eskadron dekjes daar veel goedkoper zijn! Dus ik geboden en had ik gisteravond mail dat ik de winnaar was!

Nu wil ik dus gaan betalen, maar kan je alleen met een creditcard betalen? En waar kan je de uiterste betaaldatum vinden??

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:29

Je hebt geen creditcard nodig om met paypal te betalen :n
Je zou even de verkoper kunnen mailen dat je nieuw bent op ebay en problemen hebt met betalen. Daar hebben ze wel begrip voor hoor. Kun je ook via overschrijving betalen (even verkoper berichtje sturen)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:38

Ik ben idd achter hoe het werkt met paypal! Moet volgens mij nog een account bij Paypal aanmaken denk ik :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:21

Maar je kan toch niet bieden zonder account? Als dat wel kan, vind ik dat beetje vreemd?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:40

Ja tuurlijk kun je wel bieden zonder paypal account. Paypal is iets anders als Ebay. Op Ebay kun je bij sommige mensen ook gewoon met overschrijving of credit card betalen, dus paypal hoeft niet perse. Ik vind het wel het makkelijkste en het veiligste.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:41

Ik heb idd al wel een Ebay account aangemaakt en heb nu net een Paypal account aangemaakt. Doe ik ook maar gewoon, idd het veiligst.