Wanneer je gesetteld bent lijkt het me leuk om eens te meeten? als jij dat ook leuk zou vinden tenminste

Hopelijk blijft het goed gaan en voel je je daar gauw thuis!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bramasole schreef:Lonneke is het niet mogelijk een maand of twee je inboedel op te slaan, zodat je eerst wat meer zekerheid hebt dat je daar op je plekje bent en wil blijven wonen.
Bramasole schreef:Lonneke is het niet mogelijk een maand of twee je inboedel op te slaan, zodat je eerst wat meer zekerheid hebt dat je daar op je plekje bent en wil blijven wonen.
lonneke schreef:ik ben al heel lang lid van farmdate en heb nu toevallig een reactie van een spetter van een tuinder die maar 20 km bij mij vandaan woont. dus wie weet hoe het balletje rolt.
lonneke schreef:het opslaan van mijn spullen is net zo duur als dat ik ze na een jaar nieuw zou moeten kopen. bij schugard en city box betaal ik 125 in de maand. da heb ik er niet voor over. ik vind het zelf ook positief dat ik niet alleen woon. en ook nog iets. ik ben al heel lang lid van farmdate en heb nu toevallig een reactie van een spetter van een tuinder die maar 20 km bij mij vandaan woont. dus wie weet hoe het balletje rolt.