Ik zou het ook zeggen tegen je vriendin.. Ze komt er toch achter... Als het een echte vriendin is laat ze je echt niet vallen... Vertel haar ook hoe je je eronder voelt...
Ik hoop dat je loog goede tips voor je heeft..
Ik zou het alleen wel zeggen en geen brief schrijven. Een brief kan anders overkomen als bedoeld. Wel zou je het voor jezelf kunnen opschrijven met wat je wilt zeggen..
Kan je niet met je vriendin naar de loog toe samen? Dat je tegen haar zegt dat je haar graag ergens mee naar toe wilt nemen omdat je dr iets wilt uitleggen?
Terug van het gesprek van family matters Zo hé die pschy was niet niks Ik kwam er niet onderuit met weet ik niet ofzo .' hij was wel heel aardig hij kwam uit engeland maar sprak wel gewoon nederlands met engelse woorden er doorheen . wel een compremie met die gozer moeten maken omdat ze het anders medisch niet aan durven enzo . Maar we mogen gewoon nog niet weten waar we heen gaan enzo . Ze gaan dit jaar waarschijnlijk wel 2,5 week met het hele gezin en een halfe week alleen de jongeren .
Whow super voor je zeg, echt knap dat je die stap samen met je moeder hebt durven zetten, ik hoop dat je er heel veel aan mag gaan hebben en dat je er straks goe mee geholpen bent, maar het begin is er, ga zo door meid!!
Anoniem
Geplaatst: 14-05-10 14:07
ik vind het erg knap dat je er sowieso aan gedacht hebt dit te gaan doen Het is even doorzetten, maar je kunt het!!!! Zet 'm op!