NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:32

Oh wat een nachtmerrie, niet normaal!! Ik leef echt met je mee.. jeetje zeg :(:)

Miepmiept

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:38

Wat erg!
Het peutertje van een vriendin heeft alleen eens een schaar in haar eigen haar gezet, maar was gelukkig maar een knip.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:42

eilleen333 schreef:
Angelita schreef:
Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken. Als hij je vinger er af hakt vind ik het wat anders. :)

En TS je hebt PB.

Hoe jij het hier opschrijft komt het een beetje over van: zo lang het maar vervangbaar is mag het wel stuk.

Feit blijft natuurlijk dat je gewoon niet zomaar aan andere mensen gaat zitten, laat staan knippen. Een kind van 6 kan je dan echt wel streng wijzen op de fout. Dat begrijpen ze echt wel.

Het is inderdaad niet het einde van de wereld, maar kinderen moeten gewoon leren wat wel en niet kan. Zo mogen mijn buurkindjes niet zomaar iets pakken als ze bij mij thuis rondwandelen. Soms ligt er een mobiel op tafel met ranja ernaast. Ik zie het al zo gebeuren. Doen ze ook niet expres, maar ik ga niet al mijn persoonlijke eigendommen laten vernielen omdat het toch wel vervangbaar is. Ze blijven er maar gewoon van af ;) .

Het gaat mij erom dat mensen er imo een veel te groot probleem van maken dat het haar er uberhaupt af is. De manier waarop heb ik het niet over, hoe zij dit jongetje had moeten behandelen bemoei ik me verder niet mee. :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:47

Angelita, sommige mensen hechten nu eenmaal veel meer waarde aan bepaalde dingen dan een ander. TS hecht(te) heel veel waarde aan haar haar, dan is het niet de taak van een bokker om daar over te gaan (ver)oordelen ;).

Toon een beetje respect (ook als het in jouw ogen gaat om een kleinigheidje), leef je in en reageer dan gepast in plaats van een reactie te geven dat ze eigenlijk gewoon zeurt (want dat springt er imo uit in je stuk)

TS, vervelend zeg dat dit gebeurt is! Hopelijk durf je je snel bij de kapper te vertonen voor een oplossing! Succes ermee!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:58

jeetje wat verschrikkelijk zeg!
heel veel sterkte!!

maatjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:00

Aaah wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:01

:oo
Jeutje... kan me voorstellen dat je dan wel even van je pad af bent, het is toch een klein stukje van je eigen identiteit/eigenheid!
Ik hoop dat je er nog iets van kan laten maken en dat je er binnenkort toch weer een beetje om kunt lachen... :(:)

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:03

Ik had al tranen in mijn ogen toen mijn paard een kort gebeten staart had, gedaan door zijn weidegenootje. Dat de TS hier dus mee zit kan ik me zeker wel voorstellen. En ook erg flauw maar te zeggen dat het wel aangroeit. Voordat je weer een flinke bos hebt duurt jaren. En voordat ze weer een beetje een normaal kapsel heeft ook lange tijd.
Voor mezelf zou ik het niet zo erg vinden, heb nu al korte haren, dat is niet een groot verschil als dat nog korte is en is ook zo weer op lengte. Geen vergelijk dus met echt lange haren.

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:06

Ik zou geen extenions laten zetten, hierdoor breekt het haar wat je hebt af. de meeste kunnen wel zeggen van niet maar in de loop van tijd voel je dat je haar afbreekt! een meisje die ik ken heeft er kale plekken op haar hoofd van over gehouden. natuurlijk wel slecht gezegt maar extenions zijn echt niet goed voor je haar. je kunt matten gebruiken die je in je haar kunt klippen. deze kun je in doen wanneer je wil en uit doen wanneer je wil. lijkt mij de beste oplossing! ik zou ook even naar de kapper gaan en alles op 1 lengte laten knippen dan groeit het ook gelijk aan anders kun je over een tijdje dalijk weer de helft afknippen omdat het dan niet gelijk is! succes vind het echt heel erg voor je

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:09

Ohh wat verschrikkelijk! :oo

Ja, zo reageren zóveel mensen "het is maar haar." Volgens mij beseffen niet veel mensen hoeveel het betekend.

Zo dacht ik er ook over ,tot ik vanwege ziekte in een paar dagen de helft van mijn haar verloor. Én gejankt dat ik heb. :=

En dan krijg je nog van die reacties van mensen. "Nee ik dan, ik heb zo'n dik haar, dát is pas irritant." Terwijl ik bij elke kamstreek door mijn haar de kam weer leeg kon pluizen. :roll:

Nee echt TS, ik leef met je mee!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:13

Ow wat verschikkelijk voor je! Ik liep al half te janken toen mn haar na een blondering nauwelijks nog geborsteld kon worden omdat alles dan afbrak. Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt. Ik zou als ik jou was zsm naar de kapper gaan en hun vragen wat ze er nog mee kunnen (aan andere kapsels).

ik heb trouwens vroeger ook wel eens van die hersenspinsels gehad om mn moeders/zus haar haar eraf te knippen. Heb t alleen (gelukkig) nooit gedaan. Wel mn eigen haar de dag voor de schoolfotograaf op school kwam.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:13

Mijn god, ik zou gek worden!
Ik heb zelf ook heel erg lang haar, en wordt zowat ziek als ik naar de kapper moet om de puntjes er af te halen.

Jemig, wat erg zeg!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:17

Jeetje wat erg.. Ik zou echt uit m'n stekker gaan!
Je haar is echt een groot deel van jezelf vertrouwen, tenminste bij mij wel. Als het verkeerd word geknipt dan zit je echt niet lekker in je vel.

Ik zou inderdaad ook naar een kapper gaan en kijken wat hun voor je kunnen doen.

Sterkte ermee!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:25

Angelita schreef:
Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken.

Nou ik zou er ook een probleem van maken...Natuurlijk groeit het wel weer aan en gebeuren er altijd dingen die vele malen erger zijn....Maar ja, dit lijkt me echt goed balen hoor...

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:25

zap schreef:
Angelita, sommige mensen hechten nu eenmaal veel meer waarde aan bepaalde dingen dan een ander. TS hecht(te) heel veel waarde aan haar haar, dan is het niet de taak van een bokker om daar over te gaan (ver)oordelen ;).

Toon een beetje respect (ook als het in jouw ogen gaat om een kleinigheidje), leef je in en reageer dan gepast in plaats van een reactie te geven dat ze eigenlijk gewoon zeurt (want dat springt er imo uit in je stuk)

TS, vervelend zeg dat dit gebeurt is! Hopelijk durf je je snel bij de kapper te vertonen voor een oplossing! Succes ermee!

Gelukkig maar dat dit geen forum is waar mensen mogen zeggen wat ze ergens van vinden. Dat ik respectloos zou zijn ga ik verder maar niet op in, beetje absurd dat ik niet gewoon mijn mening kan geven hier zonder respectloos genoemd te worden.

Ik heb al jarenlang geen haar omdat ik ziek ben (heb echter wel een prachtig haarwerk), dus je hoeft mij echt niet te vertellen hoe en wat. En zodoende weet ik door mijn ziekte beter dan wie dan ook dat er veel belangrijkere dingen zijn dan haar wat weer aangroeit.
Dit betekent niet dat ik geen inlevingsvermogen heb, vind dat een beetje een vreemde opmerking. Dat ik het niet eens ben met de berichten 'ohh ik leef met je mee' e.d. dat betekent niet dat ik geen inlevingsvermogen heb.

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:29

Jeetjemina, het zal je maar gebeuren!
Ik hoop dat de kapper er nog iets van kan maken.

zou ik misschien een foto mogen via pb, ik ben wel heel nieuwschierig naar hoe het eruit ziet eerlijk gezegd.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:30

Oh wat vreselijk! := Ik denk dat ik per ongeluk dat kind spontaan een draai om z'n oren had gegeven :o Hoe lief hij het ook bedoeld, ik zou echt van de wereld zijn en me verminkt voelen.

Ik hoop van harte dat de kapper er nog iets leuks van kan maken meis :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:32

crisis, en ik al over de rooie toen een kennis van mij mijn haar knipte: mag het ietsje meer zijn? het is er zeker al af of niet? uuh ja.
mijn haar tot mijn heupen werd mijn haar tot iets onder de schouders :Y)

sterkte en ik hoop dat er nog iets van te maken valt!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:34

Vedaulaa schreef:
Ik zou geen extenions laten zetten, hierdoor breekt het haar wat je hebt af. de meeste kunnen wel zeggen van niet maar in de loop van tijd voel je dat je haar afbreekt! een meisje die ik ken heeft er kale plekken op haar hoofd van over gehouden. natuurlijk wel slecht gezegt maar extenions zijn echt niet goed voor je haar. je kunt matten gebruiken die je in je haar kunt klippen. deze kun je in doen wanneer je wil en uit doen wanneer je wil. lijkt mij de beste oplossing! ik zou ook even naar de kapper gaan en alles op 1 lengte laten knippen dan groeit het ook gelijk aan anders kun je over een tijdje dalijk weer de helft afknippen omdat het dan niet gelijk is! succes vind het echt heel erg voor je

Dat is echt onzin hoor, extensions zijn schadelijk ja! Maar niet zo schadelijk dat je er kale plekken van krijgt. Dan is het namelijk gewoon niet goed gedaan.. niemand die ik ken heeft er slecht haar van gehad, en ik heb zelf ook 'n jaar extensions gehad. Matten zijn een beetje lastig als je nog maar haren van ong. 1 cm hebt op enkele plekken. Dat gaat er niet uitzien.

Wel heeel veel sterkte joh.. Ik zou het ook echt rampzalig vinden := Eerste gedachte was dus ook, extensions erin.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:36

A gos wat vervelend!
Kan goed begrijpen dat je er heel verdrietig om bent.
Een hele zomer met mutsjes op lopen lijkt mij ook niet het idee.
Misschien toch voor exstentions gaan?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:50

Die kleine garnalenvingertjes soms. Ik weet zeker dat je kapper je een leuk kapsel aan kan meten! Succes :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:54

Vanaf 10 uur deze morgen tot nu heb je al 8 pagina's vol!
Je kan dus wel nagaan hoe belangrijk haren voor een vrouw zijn!
Ook ik leef met je mee!
Door stress een aantal maanden geleden ( vader over leden, stal liep niet lekker enz. ) begonnen mijn haren uit te vallen.
En dat is niet leuk kan ik je vertellen!!!

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:56

Nagini schreef:
Vedaulaa schreef:

Dat is echt onzin hoor, extensions zijn schadelijk ja! Maar niet zo schadelijk dat je er kale plekken van krijgt. Dan is het namelijk gewoon niet goed gedaan.. niemand die ik ken heeft er slecht haar van gehad, en ik heb zelf ook 'n jaar extensions gehad. Matten zijn een beetje lastig als je nog maar haren van ong. 1 cm hebt op enkele plekken. Dat gaat er niet uitzien.

Wel heeel veel sterkte joh.. Ik zou het ook echt rampzalig vinden := Eerste gedachte was dus ook, extensions erin.

Dus jou haar is er niet slechter op geworden? raar want zelfs kappers zeggen het! Maar ja zelf weten natuurlijk

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:58

Hopelijk kan er nog wat van gemaakt worden!

Heb je de voorfoto's weer weggehaald?
Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe je haar eerst was.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:00

Alle mensen....
Wat verschrikkelijik... Weet niet wat ik had gedaan.
Pff je haar. Ik heb geen dik haar maar laat het nu groeien.
Pff als mijn neefje het zou doen... Dan is hij niet blij