Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Angelita schreef:Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken. Als hij je vinger er af hakt vind ik het wat anders.
En TS je hebt PB.
Hoe jij het hier opschrijft komt het een beetje over van: zo lang het maar vervangbaar is mag het wel stuk.
Feit blijft natuurlijk dat je gewoon niet zomaar aan andere mensen gaat zitten, laat staan knippen. Een kind van 6 kan je dan echt wel streng wijzen op de fout. Dat begrijpen ze echt wel.
Het is inderdaad niet het einde van de wereld, maar kinderen moeten gewoon leren wat wel en niet kan. Zo mogen mijn buurkindjes niet zomaar iets pakken als ze bij mij thuis rondwandelen. Soms ligt er een mobiel op tafel met ranja ernaast. Ik zie het al zo gebeuren. Doen ze ook niet expres, maar ik ga niet al mijn persoonlijke eigendommen laten vernielen omdat het toch wel vervangbaar is. Ze blijven er maar gewoon van af.
Angelita schreef:Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken.
zap schreef:Angelita, sommige mensen hechten nu eenmaal veel meer waarde aan bepaalde dingen dan een ander. TS hecht(te) heel veel waarde aan haar haar, dan is het niet de taak van een bokker om daar over te gaan (ver)oordelen.
Toon een beetje respect (ook als het in jouw ogen gaat om een kleinigheidje), leef je in en reageer dan gepast in plaats van een reactie te geven dat ze eigenlijk gewoon zeurt (want dat springt er imo uit in je stuk)
TS, vervelend zeg dat dit gebeurt is! Hopelijk durf je je snel bij de kapper te vertonen voor een oplossing! Succes ermee!
Vedaulaa schreef:Ik zou geen extenions laten zetten, hierdoor breekt het haar wat je hebt af. de meeste kunnen wel zeggen van niet maar in de loop van tijd voel je dat je haar afbreekt! een meisje die ik ken heeft er kale plekken op haar hoofd van over gehouden. natuurlijk wel slecht gezegt maar extenions zijn echt niet goed voor je haar. je kunt matten gebruiken die je in je haar kunt klippen. deze kun je in doen wanneer je wil en uit doen wanneer je wil. lijkt mij de beste oplossing! ik zou ook even naar de kapper gaan en alles op 1 lengte laten knippen dan groeit het ook gelijk aan anders kun je over een tijdje dalijk weer de helft afknippen omdat het dan niet gelijk is! succes vind het echt heel erg voor je
Nagini schreef:Vedaulaa schreef:Ik zou geen extenions laten zetten, hierdoor breekt het haar wat je hebt af. de meeste kunnen wel zeggen van niet maar in de loop van tijd voel je dat je haar afbreekt! een meisje die ik ken heeft er kale plekken op haar hoofd van over gehouden. natuurlijk wel slecht gezegt maar extenions zijn echt niet goed voor je haar. je kunt matten gebruiken die je in je haar kunt klippen. deze kun je in doen wanneer je wil en uit doen wanneer je wil. lijkt mij de beste oplossing! ik zou ook even naar de kapper gaan en alles op 1 lengte laten knippen dan groeit het ook gelijk aan anders kun je over een tijdje dalijk weer de helft afknippen omdat het dan niet gelijk is! succes vind het echt heel erg voor je
Dat is echt onzin hoor, extensions zijn schadelijk ja! Maar niet zo schadelijk dat je er kale plekken van krijgt. Dan is het namelijk gewoon niet goed gedaan.. niemand die ik ken heeft er slecht haar van gehad, en ik heb zelf ook 'n jaar extensions gehad. Matten zijn een beetje lastig als je nog maar haren van ong. 1 cm hebt op enkele plekken. Dat gaat er niet uitzien.
Wel heeel veel sterkte joh.. Ik zou het ook echt rampzalig vindenEerste gedachte was dus ook, extensions erin.