Zonnetje81 schreef:Ieuw wat een engerd, hoe oud is hij wel niet?
60
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:Wat ook een goede hint is voor de buurman, is om alle "kadootjes" e.d. terug bij hem aan de deurknop te hangen(als je tenminste alle knuffels en barbiepaard hebt teruggekregen van politie)
Isabonny schreef:Wat ook een goede hint is voor de buurman, is om alle "kadootjes" e.d. terug bij hem aan de deurknop te hangen(als je tenminste alle knuffels en barbiepaard hebt teruggekregen van politie)
KiWiKo schreef:ik zou dat ook niet doen.............
gewoon recht door zee zijn, en zeggen dat je er niet van gedient ben, dat de gevoelens niet wederzijds zijn........... en dat je vriendje 6 foot 10 is....... en dat als hij niet ophoud je hem wel langsstuurd om het duidelijk te maken
MarcoBorsato schreef:KiWiKo schreef:ik zou dat ook niet doen.............
gewoon recht door zee zijn, en zeggen dat je er niet van gedient ben, dat de gevoelens niet wederzijds zijn........... en dat je vriendje 6 foot 10 is....... en dat als hij niet ophoud je hem wel langsstuurd om het duidelijk te maken
Als hij haar zo goed in de gaten houdt, dan weet hij ook wel dat ze single is.
Vanillia schreef:Isabonny schreef:Wat ook een goede hint is voor de buurman, is om alle "kadootjes" e.d. terug bij hem aan de deurknop te hangen(als je tenminste alle knuffels en barbiepaard hebt teruggekregen van politie)
Dat zou ik nou juist NIET doen. Als je dat doet wil dat zeggen dat je alle dingen al die tijd hebt bewaard en kan me heel goed voorstellen dat dat 'm juist hoop geeft.
russel schreef:Wat een ramp....kan je hem niet heel erg laten schrikken? Kan je hem niet wijsmaken dat je op vrouwen valt? Nodig je een vriendin uit, laat je je raam open met mooi weer en dan gaan jullie praten alsof jullie samen op zoek zijn naar een leuke vrouw....misschien knapt hij dan af. Doe je net of je hem niet door hebt...