70 keer straf geven

Ik begrijp dat je verhaaltje grappig bedoeld geschreven is, maar ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Daarom kies ik voor geen kinderen maar honden en paarden. Die luisteren tenminste wel (zeker na een "waarschuwing"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elma_ schreef:Ik vraag me ineens af hoe je dat doet als hij midden op straat in de buggy ineens begint te tieren...Thuis wil wel nl..
Raiza schreef:Ik heb niet alle bladzijdes gelezen, alleen je startpost en daar gaat mijn haar al recht van overeind staan.
70 keer straf gevenAls je een kind op 1 dag 70 keer straf geeft, dan is het geen straf maar een waarschuwing die niets uithaalt.
Ik begrijp dat je verhaaltje grappig bedoeld geschreven is, maar ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Daarom kies ik voor geen kinderen maar honden en paarden. Die luisteren tenminste wel (zeker na een "waarschuwing")
Elma_ schreef:Sabbel schreef:Met die sloffen?! Dat kan toch alleen maar een heel zoet kindje zijn.
uhu altijd heeeeeel lief als je met een fototoestel aan komt zetten
Raiza schreef:Ik heb niet alle bladzijdes gelezen, alleen je startpost en daar gaat mijn haar al recht van overeind staan.
70 keer straf gevenAls je een kind op 1 dag 70 keer straf geeft, dan is het geen straf maar een waarschuwing die niets uithaalt.
Daarom kies ik voor geen kinderen maar honden en paarden. Die luisteren tenminste wel (zeker na een "waarschuwing")