@ Saskia: balen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moreill schreef:Jammer zeg! Succes voor de volgende keer..
Trouwens, die 'dames' in het modellentopic zijn echt te arrogant.. xD
Plien91 schreef:Moreill schreef:Jammer zeg! Succes voor de volgende keer..
Trouwens, die 'dames' in het modellentopic zijn echt te arrogant.. xD
En wat moeten wij met die informatie over die dames? Ik heb een tijdje daar meegepraat en ik vond ze aardig en buiten dat om; het is hier een rijles topic dus laten we het lekker bij rijles houden.
XFiemoX schreef:Ja mij is geleerd en uitgelegd had dus instructrice een pen op de dashboard gelegd (schuin) en op moment ik zeg maar ingestuurd hebt moest ik het lijntje in mijn hoofd onthouden of in begin dus opletten naar die pen op de dashboard en als die lijn dan recht is moest ik terug sturen. Maar bij het insturen dat gaat wel gewoon goed want dan moet ik het spijltje bij het kleine raampje in de gaten houden zodra die bij achter of voorkant van geparkeerde auto is...Maar dat met dat lijntje snap ik nog steeds niet dus hoe doen jullie het insturen enz ...want ik heb dus paar keer gehad dat ik te vroeg deed en dus veeeeeeelste ver van de stoep af kwam te staan
.
joke20 schreef:Lijntje met je hoofd trekken?
MissPromiss schreef:Ik las een vraag over dunne banden, maar voor aquaplaning dus altijd dunne banden, aangezien daar het water sneller is afgevoerd, dus minder kans op aquaplaning
_Lindsey schreef:die met het kruis heeft 4 vakken en daar past stop in![]()
en die met de streep heeft er 2
stil + staan
mijn geheugensteuntje