Wat dapper en stoer van je, dit verdient wel een reactie van zijn kant!!
Nikj
Geplaatst: 26-02-10 17:46
Haha geweldig dit!!! You go girl!! Misschien moet je de volgende keer als je er weer heen gaat, heel sneaky met je telefoon een foto maken, want ik wil nu wel weten wie dan ''die knappe jongen'' is.....
Appeltje00
Geplaatst: 26-02-10 17:49
Wat leuk dit. hoop dat je hem vind!
stefan3
Geplaatst: 26-02-10 18:28
Hoe mooi is dit, inspector gadget aan het werk hoor!
aam_mic
Geplaatst: 26-02-10 19:19
Leuk dit zeg! Nou hopen dat je uit eindelijk als nog met hem in contact komt!
Iemand heeft me toegevoegd, maar dat kan ook zo'n robot-ding zijn want dat is wel vaker zo. Heb toch maar voor de zekerheid geaccepteerd.. wie weet! En nog een collega van 'm heeft op mijn PBbericht op hyves gereageerd en ik heb hem ook even m'n verhaaltje gemaild..
(dat is dit overigens: ""k ben gisteren naar de Starbucks in Utrecht geweest en er was me al eerder een jongen opgevallen (2 weken terug).. en gisteren heb ik hem voordat hij naar huis ging (om 6 uur, had jas en tas al om) een briefje met m'n mailadres gegeven.. alleen dat was heel erg verfrommeld dus ben ergens bang dat hij het sowieso heeft weggegooit zonder te lezen en dacht dat het een prul-iets was.. Weet jij misschien wie het zou kunnen zijn geweest? (werkte de vorige x ook al op een donderdag) Hij heeft donker haar, halflang (iig niet kort of lang), is rond de 19/20 schat ik? En werkte gisteren rond half 4/4 uur niet achter de kassa maar bij de afhaalbalie.. Zou je me kunnen/willen helpen? En als je weet wie het is misschien even vragen wat hij met het briefje heeft gedaan? Geen interesse, laat ik 't uiteraard met rust.. maar ben wel nieuwsgierig haha.")