Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is wel moeilijk hoor, om te kiezen wie je eigenlijk als echte vrienden wil houden en waar je op wil terugvallen.. Denk ook dat vanzelf een aantal af zullen vallen zodra ik alles vertel aan ze.
Ga hem eerlijk vertellen dat er een ander in het spel is, dat het gevoel al weg was, etc.. Denk alleen niet dat ik vertel dat ik hem geheim heb gehouden voor iedereen, en dat ik onze relatie dus als 'geheim' hield. Dit is al een keiharde klap voor hem, en met die informatie schiet hij niet heel veel op. Hij verdient die eerlijkheid zeker wel, maar ik heb toch besloten dat achterwege te laten.. Dat is hem onnodig nog meer pijn doen
Het feit dat er een 'ander' in het spel is zal hem al heel erg kwetsen ben ik bang.
.
. 
Moe maar niet in staat om te slapen, lusteloos maar wel met vreetbuien, en ik ben vandaag nog niet uit mijn kamer gekomen. Het is zo'n klap geweest waarvan ik niet wist dat het mij ook zo erg zou raken. Maar het voelt ook heel opgelucht, alsof ik weer licht als een veertje ben omdat dit van mijn schouders is gevallen. Kortom, ik ben dus zeker heel blij dat ik het verteld heb aan hem! Wat ik alleen niet heb verteld is dat ik al maanden een dubbele relatie heb, maar dat is imo ook niet nodig. Hij weet dat er 'een ander' is en dat het gewoon over en uit is. En daar is niets aan gelogen
Ik had hem niet nog meer pijn kunnen doen denk ik...
Maar moet zeggen dat ik er nu echt nog niet op zit te wachten, ben nog te druk bezig met wat er gisteren is gebeurt.. lente01 schreef:Bedankt voor de bemoedigende woorden allemaal!
Maandag heb ik dan dus het gesprek met de studieadviseur, een algemeen gesprek. Over hoe de studie verder gaat, wat mijn opties (ivm slechte cijfers) zijn, of er connecties zijn met schoolpsychologen, etc.Maar moet zeggen dat ik er nu echt nog niet op zit te wachten, ben nog te druk bezig met wat er gisteren is gebeurt..