Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerilene_ schreef:Ik weet ook niet zo goed of ik het moet geloven, maar vind het wel erg interessant.
Deze man heeft nog veel andere filmpjes op youtube staan met ongelovelijke dingen. Daarin legt hij wel min of meer uit hoe het volgens hem werkt.
Hij weet precies hoe de geest van de mens werkt en door suggesties te wekken, die de respondenten niet bewust in de gaten hebben, kan hij wel hun onbewuste beïnvloeden, waardoor ze zullen gaan denken en reageren zoals hij het wil, zonder dat ze dit in de gaten hebben...
edit: Ik zie trouwens pas nu dat het diezelfde gast is die op tv mensen onder hypnose brengt. Dat deel geloof ik dan weer niet, maar die kleine stukjes van het mensen voor de gek houden met bepaalde afleidingen en suggesties kan ik me nog wel voorstellen.
BSensation schreef:Cerilene_ schreef:Ik weet ook niet zo goed of ik het moet geloven, maar vind het wel erg interessant.
Deze man heeft nog veel andere filmpjes op youtube staan met ongelovelijke dingen. Daarin legt hij wel min of meer uit hoe het volgens hem werkt.
Hij weet precies hoe de geest van de mens werkt en door suggesties te wekken, die de respondenten niet bewust in de gaten hebben, kan hij wel hun onbewuste beïnvloeden, waardoor ze zullen gaan denken en reageren zoals hij het wil, zonder dat ze dit in de gaten hebben...
edit: Ik zie trouwens pas nu dat het diezelfde gast is die op tv mensen onder hypnose brengt. Dat deel geloof ik dan weer niet, maar die kleine stukjes van het mensen voor de gek houden met bepaalde afleidingen en suggesties kan ik me nog wel voorstellen.
Vind het echt ongelooflijk! Snap niet dat iemand zo dom is om het geld niet even na te tellen. Koop je een armband van 4500 dollar en die man telt het geld niet eens na. Neem aan dat ze aan het einde van het programma de producten terug hebben gebracht oid?
zap schreef:Hahaha, cerile, zulke mensen zijn te grappig. Af en toe is het ook wel erg sneu voor de mannen
Wij hadden vandaag weer een jatterd...... tassen bomvol gestopt en rekende alleen een paar artikelen af.... We hadden al het idee dat het niet helemaal ging zoals het hoorde, dus ik had de klant bij me geroepen om af te rekenen (ala nieuwe kassa open), medecassiere erbij en de KW-chef aan de andere kant om alles in de gaten te houden en maar gevraagd wat er allemaal in de tassen zat. Klant verblikte of verbloosde niet:
Ik: Wat zit er allemaal in de tassen, is dat ook van ons?
Klant: Nee hoor, dat is van de AH
Ik: en die andere tassen dan? Mag ik er even inkijken?
Klant: Ja hoor en doet tas open. Dit is van de AH
Ik: Nou, dat denk ik niet hoor *pakt paprika uit de tas met sdb logo', deze is toch echt van ons net als de rest van de tas
Klant: okee, ja dan zal het wel van de super de boer zijn. (heel rustig)
Ik: En die andere tassen, mag ik daar ook even inkijken.
Klant: ja hoor, is van de GallenGall en geeft tassen
Ik: *kijkt in tassen en pakt bonnetje*. Nou, deze Pisangflessen zijn toch echt van ons hoor
Klant: Nee hoor, die heb ik bij de GallenGall gekocht
Ik: Op het bonnetje staat anders iets anders mevrouw?
Klant: Pakt bonnetje, kijkt heel dommig ernaar. Oja, ze staan er niet op, nou dan zullen die er ook wel bij moeten.
Ik: Laten we dat maar doen en die laatste tas, zullen we die er ook maar bij rekenen?
Klant: ja is goed....![]()
Klant wilde uiteindelijk rond de 60 euro gewoon meejatten.....