Je hebt me wel geholpen met je topic... moest al een paar dagen 2 auto's op MP zetten en je bracht me op het idee om mezelf eens voor 30 minuten te bannen Danku
Kippesoep
Geplaatst: 18-02-10 19:35
Haha, TS ik ben echt benieuwd naar je after-foto's. Ik ben daarstraks begonnen maar ik ben nog niet klaar. Moet nu weg dus ik maak het morgen af en dan plaats ook ik foto's.
Konstantine
Geplaatst: 18-02-10 19:36
Ik moet ook nog een hoop zooi op MP zetten inderdaad... Maar dat doe ik straks allemaal in 1 keer, want er komt vast nog meer bij als ik ga opruimen
Ben nu al bezig trouwens, heb alleen geen plek om alles te laten wat ik mijn kamer uit wil hebben. Niet zo handig.
Mijn kamer is eigenlijk nooit echt een zooi.. Ik hou het altijd bij.. Ik bewaar soms wel veel dingen.. En 1 keer in de zoveel tijd gooi ik dat allemaal weg.. Maar dan nog ligt alles netjes op stapels en geordend! Bellatrix, is je kledingkast ook nog netjes ?
DON___RUBIN
Geplaatst: 18-02-10 19:40
ik heb gisteren de slaap kamer en de badkamer opgeruimd... en gepoetst toen mijn vriend nog een beetje carnaval aan het vieren was haha ik vind het eerlijk om te poetsen soms, vooral als ik in mn piriode zit komen die poets dingentjes bij mij naar boven...