stom weer, begon eindelijk weer aan de kleur groen te wennen gaat het weer sneeuwen
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Weetjee, ik ben eigenlijk dol op winter. Maar van dat dooien, vriezen, dooien, vriezen word ik een beetje kriebelig.
Laat het dan maar gewoon echt gaan vriezen en sneeuwen. Een pak van 30-40 cm lijkt me wel wat. Dan heb je tenminste een winter om over te praten. En als het echt dik bezaait ligt met sneeuw heb je tenminste ook niet van die prut elke keer.
iefke schreef:Hier is het licht echt heel mooiMijn camera is helaas op vakantie naar de fabriek, dus ik heb net met foon een foto gemaakt maar dat geeft het niet zo fijn weer. Helaas.
Ik ben benieuwd wat er nog gaat vallen.
Veulen84 schreef:Weetjee, ik ben eigenlijk dol op winter. Maar van dat dooien, vriezen, dooien, vriezen word ik een beetje kriebelig.
Laat het dan maar gewoon echt gaan vriezen en sneeuwen. Een pak van 30-40 cm lijkt me wel wat. Dan heb je tenminste een winter om over te praten. En als het echt dik bezaait ligt met sneeuw heb je tenminste ook niet van die prut elke keer.
magic_lover schreef:dat hebben we hier al gehad in december, een halve meter.
idd geweldig voor 1 of 2 dagen... maar niet voor 1,5 maand(oke, nu ligt er wel minder, maar toch
)