GODVERDEGODVER Oorzaak Rond Haarlem rijden geen treinen door een wisselstoring. Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen. Reisadvies Reizigers tussen Amsterdam Sloterdijk en Beverwijk/Heemskerk reizen via Uitgeest en Zaandam. Reizigers tussen Alkmaar en Leiden Centraal reizen via Amsterdam Sloterdijk.
Ben net aangereden met de auto... Hier in het noorden is het spekglad!!! Auto achter mij kon niet meer remmen. Was een behoorlijke klap en heb dan nu ook last van mijn nek!
Rennie89
Geplaatst: 06-01-10 17:53
Unwritten schreef:
Vloeken is niet nodig he
is meer omdat mijn studiecoach naar mijn huis in oegstgeest komt en ik dan te laat aankom... als ik nergens heen hoefde maakte het niet uit dan zou ik wel wachten
Ben net aangereden met de auto... Hier in het noorden is het spekglad!!! Auto achter mij kon niet meer remmen. Was een behoorlijke klap en heb dan nu ook last van mijn nek!
wow wat erg! Sterkte!
Arvensis
Geplaatst: 06-01-10 17:53
hier is het nog droog, de hele dag eigenlijk wel mooi weer gehad, licht bewolkt en af en toe kwam bijna de zon door. Volgens buienradar krijgen wij rond 6 uur een beetje mee, maar volgens mij hooguit een half uurtje, daar zal wel niet zo heel veel uit komen denk ik. Wel genoeg om het glad te maken helaas...
Rennie89
Geplaatst: 06-01-10 17:54
Unwritten schreef:
Dan zou ik gewoon eerder richting huis gaan
kan niet want de treinen rijden pas rond 6 uur
Anoniem
Geplaatst: 06-01-10 17:54
Weet iemand of er nog treinen reiden van Amsterdam naar Almere?
Lifaya, die studiecoach heeft ook dit probleem, bel hem anders even op om te kijken of het wel door kan gaan vanavond.
ohhh dat meen je niet... er rijd nu toch wel IETS neem ik aan?? of helemaal niets?? waar kan je dat vinden op internet??
Rennie89
Geplaatst: 06-01-10 17:55
Lovely schreef:
Weet iemand of er nog treinen reiden van Amsterdam naar Almere?
Lifaya, die studiecoach heeft ook dit probleem, bel hem anders even op om te kijken of het wel door kan gaan vanavond.
nee studiecoach heeft dat niet want in leiden sneeuwt het niet voor zover ik weet
Marnixx
Geplaatst: 06-01-10 17:55
lifaya schreef:
Marnixx schreef:
wow wat erg! Sterkte!
Ben ook erg geschrokken!
Anoniem
Geplaatst: 06-01-10 17:56
Het lijkt wel of het hier overgaat in regen.
Lifaya, in Leiden gaat het zo ook sneeuwen en fiks ook.
Hmmm beetje jammer stata 32 km file en moet daar 10 km van mee pikken om mn vriend van zn werk te halen en dan nog 10 km ong. verder door buitenaf weggetjes. Om 4 uur lag heir nog niks in Adam nu flink pak. Bne blij als ik voer 3 uur thuis ben maar i (L) sneeuw
Marnixx
Geplaatst: 06-01-10 18:01
gohya schreef:
Als ik het KNMI moet geloven komt er zware sneeuwval in het midden van het land?Dat hoop ik toch echt niet,er ligt hier nog steeds zoveel sneeuw.
Nou, kijk maar uit! Als je naar de radar kijkt komt er veel sneeuw in het midden van het land..