BSensation schreef:Vind wel dat sommigen hier de TS wel héél erg aanvallen hoor... Zoals al meerdere keren is gequote; de vader WIL wel voor zijn kind zorgen, alleen de moeder en de ouders van het meisje staan dat niet toe door hem het kind niet te laten vasthouden, verzorgen en mee te spelen...
Het is in deze maatschappij enorm moeilijk voor een man om zijn kind te mogen zien en er een fatsoenlijke omgangsregeling mee te krijgen. Vrouwen worden enorm voorgetrokken, dat is niet altijd voordelig natuurlijk.
Mijn ex-schoonbroer heeft nu ook een kind bij een vrouw. Deze vrouw blijkt psycisch helemaal in de war te zijn. Heeft een ernstige vorm van bordeline o.a. en heeft nog twee kinderen die ze niet mag zien (de vader van deze twee kinderen heeft het met veel pijn, moeite en geld voor elkaar gekregen zodat zij die kinderen niet meer mag zien). Mijn ex-schoonbroer is nu anderhalf jaar vader. Iedere keer als dat kind zijn moeder had gezien en 's nachts thuis lekker in zijn bedje lag was heel het kind overstuur en kon hij niet meer slapen. Onder toezicht van de kinderbescherming mocht de moeder haar zoon eens per week twee uur zien. Het kind kwam totaal overstuur terug en durfde sommige gebouwen niet eens meer in omdat het veel lijkt op de ingang van het gebouw van de kinderbescherming. En nóg heeft mijn ex-schoonbroer het niet voor elkaar om deze (gestoorde) vrouw uit de ouderlijke recht te zetten. Hij is al ruim 20.000E kwijt aan advocaatkosten etcetc...
Maar waarom blijkt dan niet uit de beginpost dat hij graag voor zijn kind wil zorgen, maar lijkt het net alsof het verhaal gaandeweg het topic steeds veranderd?