Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:05

Ik vind het zowieso al een beetje raar dat je meer van je paard dan je eigen kind houd.
En dat je nog niet betaald voor je eigen kind al helemaal.
Komop zeg! Wees eens een echte vader, maar dat ben je niet!
Ik zit in een soortgelijke situatie maar dan als kind er middenin.
En ik kan je vertellen, dat ik het er heel moeilijk mee heb hoor. Mijn vader vind z'n auto's ook belangrijker dan mij, alleen zegt die dit niet rechtstreeks. En dat doe jij wel, ik vind het echt niet kunnen van je!

Elke man kan een vader worden, maar niet elke vader kan een papa zijn.

Denk daar maar eens overna! :o

Ps. sorry voor dit bericht, maar het moest er even uit.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:44

kensha schreef:
Wij hebben met elkaar gesproken.

Morgen gaan wij gezamelijk wat regels opstellen voornamelijk met haar familie en mij.
Zij geeft toe dat ze niet wilde mijn kind bij mij kwam maar meer omdat ze bang was het fout zou gaan en daarom meer naar familie overdroeg.
Dit straalde ook toen negatief door haar eige familie heen dat ik niks met mijn kind deed.
(dit omdat ik vrijwel geen ervaring met babies heb)
Dat zij dit niet eerder toegaf in eerdere discussies is toch maar de vraag.
(misschien angst om antwoord?)

Ik heb besloten haar 1 kans te geven om alles goed recht te zetten voornamelijk het ook om mijn kind gaat.
(en om de regels aan de houden)

Ze zal ook ermee stoppen met het zeggen om mijn paard te verkopen en na blijke gaat zij zelf op zoek naar part-time baan om toch wat meer mee te betalen en ik minder hoeft te betalen.

Super!!! :) Volgens mij doe je enorm je best om dit toch goed op te lossen.
Ik snap je frustraties heel goed, en zo te horen maakt de moeder van het kind je het niet gemakkelijk... Hopelijk komen jullie er toch samen uit en mag je straks gewoon lekker van je kind genieten!!

050206051012

Re: Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:56

Mag jij ff in je handjes knijpen dat je niet de vader van mijn kind bent zeg :D

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:25

Naja het heb allemaal niet geholpen en vandaag ook gewoon puur bewijs ontvangen ze puur op mijn geld uit was.

Ik wist ik morgen nog moest betalen voor mijn kind en dat was de enigste reden zij het even goed wilde maken.

Maar ze wil niet aan de voorwaarden gaan.
In feite dat ik dus vrijwel weer niks mag doen.
Laast wat zij mij vertelde dat ze iemand leuk vindt en maar met hem gaat.
Ik heb der toen verwijderd en geblokkeerd. Ondertussen komt wel per direct een telefoon ik lekker volledig mag gaan betalen elke maand terwijl zij naar een ander toegaat. Mijn ouders zijn er ook volledig ermee tegen.

Voor het uitpraten had ze mij al via mail meervoudig lopen te dreigen om 200 euro's per maand te betalen.

Het enigste wat ik nu kan wensen mijn kind goed zal opgevoed worden en ik weet zeker hij ooit naar mij terug zal zoeken.

Ik kan veder ook niks meer aan doen en meervoudig discussies hebben gehad wat helaas niet goed heb uitgewerkt.

Dan maar terug naar de solitair leven ;(
Hierbij ga ik wel rondkijken hoe ik toch in contact met mijn eige kind kan blijven.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:27

Kensha; voogdijzaak beginnen?
Kijken of je het kind kunt erkennen en gedeelde voogdij kan regelen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:31

Arm kind. 2 Ouders die hun leven niet op orde hebben. Voer voor maatschappelijk werk

Maddox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:34

Wow, Kensha wat een lastige situatie voor beide partijen.

De stap naar de rechter (eventueel) komt steeds dichterbij. Maar van wat ik dus heb begrepen: jij hebt het kind niet officieel erkend?

Misschien is mediation een goede suggestie. Hierbij komt een onafhankelijk persoon (vaak een jurist) die naar beide standpunten in een neutrale setting luistert en tot een oplossing probeert te komen. Ik denk dat er twee kanten zitten aan dit verhaal. Ik hoor er veel positieve resultaten over, ook al is het vrij nieuw: vooral in dit soort situaties wordt het vaak gebruikt.

Als ook dat niet zou werken en de andere partij werkt in zijn geheel niet mee, terwijl alles al is geprobeerd -- is de stap naar de rechter de laatste optie.

Qimm

sommige mensen zouden zich gewoon niet voort mogen planten :n

mijn god, arm kind, 2 zulke incompetente, kinderachtige figuren als ouders hebben. jezus man als jullie volwassne genoeg zijn om een kind te maken, wees dan verdomme verantwoordelijk genoeg om het fatsoenlijk op te voeden, faal je hierin dan zou ik ernstig overwegen om het kind ter adoptie te stellen in de hoop dat het dan een stabieler en verstandiger gezin krijgt. Dit is toch niet normaal ;(

Siets

Sjonge jonge, het eerste wat in me op komt is dat ik ontzettend blij ben met mijn vriend. Dit soort dingen bevestigen maar weer hoe goed je eigen relatie is.

Ik heb medelijden met jullie kind, Jammer dat jullie geen échte ouders zijn, die laten zien wat ze waard zijn...

Dat je hier op bokt dan ook nog een soort van medelijden-kwekend topic opent, vind ik al helemaal 'Zum kotsen'

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:36

nou nou nou ik vind wel dat TS erg aangevallen word
misschien eerst het hele topic doorlezen?!

die meid gaat zelf naar een andere kerel daar kan hij ook weinig aan doen

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:39

moeilijk!
Raad iig aan om je kind niet uit het oog te verliezen!
Wees nooit bang om contact te zoeken met je kind, wat er ook gaat gebeuren of is gebeurd!

idd orienta, het wordt hem wel érg moeilijk gemaakt zo!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:39

ik val hen beide aan, jammer dat die muts het niet kan lezen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:40

orienta schreef:

Ik vind ze allebei niet bepaald volwassen overkomen. Ik hoop dat het kind toch nog ergens fijn terecht komt

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:42

MarcoBorsato schreef:
orienta schreef:

Ik vind ze allebei niet bepaald volwassen overkomen. Ik hoop dat het kind toch nog ergens fijn terecht komt

nee beide niet!
maar je kan niet zeggen dat hij zich niet openstelt voor dat kind want dat doet hij wel maar zij maakt het hem absoluut niet makkelijk!
en wat moet hij er verder aan doen dan? hij is 21!
die moeder laat hem niet bij dat kind en gaat zelf naar een andere vent.
verantwoordelijkheid of niet maar dan moet zij zelf ook maar de kosten voor dat kind betalen als hij dat kind toch niet mag zien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:44

Hij zegt nu dat hij zich openstelt, maar ik vond hem in de beginpost niet bepaald rouwig om het contactverlies.

Sterker nog, ik geloof er geen donder meer van en ik denk dat TS alleen zijn eigen straatje schoonveegt. Gatverdamme.

Ik ben bijna in staat durex te emailen om te vragen of ze hem zijn leven lang kunnen voorzien in condooms. Eerlijk waar.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:45

nou naar mijn inzien heeft TS gewoon niet het hele verhaal duidelijk gemaakt in de openingspost en heeft het nu verduidelijkt waardoor mensen ineens zeggen dat hij zijn straatje schoonveegt

ben ik het niet mee eens maar ieder ze eigen mening ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:47

orienta schreef:
nou naar mijn inzien heeft TS gewoon niet het hele verhaal duidelijk gemaakt in de openingspost en heeft het nu verduidelijkt waardoor mensen ineens zeggen dat hij zijn straatje schoonveegt

Waar zeggen mensen dat? Ik zeg dat.

Ik denk dat TS op wat meer medelijden had gehoopt en de dingen nu verdraait.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:48

nou misschien kan TS er zelf eerlijk op antwoorden?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:49

MarcoBorsato schreef:
orienta schreef:

Waar zeggen mensen dat? Ik zeg dat.

Ik denk dat TS op wat meer medelijden had gehoopt en de dingen nu verdraait.

Goh, jij zegt precies wat ik denk. Maar ik kon het niet zo onder woorden krijgen op het moment van typen :+

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:49

Vind wel dat sommigen hier de TS wel héél erg aanvallen hoor... Zoals al meerdere keren is gequote; de vader WIL wel voor zijn kind zorgen, alleen de moeder en de ouders van het meisje staan dat niet toe door hem het kind niet te laten vasthouden, verzorgen en mee te spelen...
Het is in deze maatschappij enorm moeilijk voor een man om zijn kind te mogen zien en er een fatsoenlijke omgangsregeling mee te krijgen. Vrouwen worden enorm voorgetrokken, dat is niet altijd voordelig natuurlijk.

Mijn ex-schoonbroer heeft nu ook een kind bij een vrouw. Deze vrouw blijkt psycisch helemaal in de war te zijn. Heeft een ernstige vorm van bordeline o.a. en heeft nog twee kinderen die ze niet mag zien (de vader van deze twee kinderen heeft het met veel pijn, moeite en geld voor elkaar gekregen zodat zij die kinderen niet meer mag zien). Mijn ex-schoonbroer is nu anderhalf jaar vader. Iedere keer als dat kind zijn moeder had gezien en 's nachts thuis lekker in zijn bedje lag was heel het kind overstuur en kon hij niet meer slapen. Onder toezicht van de kinderbescherming mocht de moeder haar zoon eens per week twee uur zien. Het kind kwam totaal overstuur terug en durfde sommige gebouwen niet eens meer in omdat het veel lijkt op de ingang van het gebouw van de kinderbescherming. En nóg heeft mijn ex-schoonbroer het niet voor elkaar om deze (gestoorde) vrouw uit de ouderlijke recht te zetten. Hij is al ruim 20.000E kwijt aan advocaatkosten etcetc...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:50

Maar TS heeft bij mij zijn krediet verspeeld. Ik verwacht geen eerlijk antwoord van iemand die ik niet als eerlijk beschouw.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:51

BSensation schreef:
Vind wel dat sommigen hier de TS wel héél erg aanvallen hoor... Zoals al meerdere keren is gequote; de vader WIL wel voor zijn kind zorgen, alleen de moeder en de ouders van het meisje staan dat niet toe door hem het kind niet te laten vasthouden, verzorgen en mee te spelen...
Het is in deze maatschappij enorm moeilijk voor een man om zijn kind te mogen zien en er een fatsoenlijke omgangsregeling mee te krijgen. Vrouwen worden enorm voorgetrokken, dat is niet altijd voordelig natuurlijk.

Mijn ex-schoonbroer heeft nu ook een kind bij een vrouw. Deze vrouw blijkt psycisch helemaal in de war te zijn. Heeft een ernstige vorm van bordeline o.a. en heeft nog twee kinderen die ze niet mag zien (de vader van deze twee kinderen heeft het met veel pijn, moeite en geld voor elkaar gekregen zodat zij die kinderen niet meer mag zien). Mijn ex-schoonbroer is nu anderhalf jaar vader. Iedere keer als dat kind zijn moeder had gezien en 's nachts thuis lekker in zijn bedje lag was heel het kind overstuur en kon hij niet meer slapen. Onder toezicht van de kinderbescherming mocht de moeder haar zoon eens per week twee uur zien. Het kind kwam totaal overstuur terug en durfde sommige gebouwen niet eens meer in omdat het veel lijkt op de ingang van het gebouw van de kinderbescherming. En nóg heeft mijn ex-schoonbroer het niet voor elkaar om deze (gestoorde) vrouw uit de ouderlijke recht te zetten. Hij is al ruim 20.000E kwijt aan advocaatkosten etcetc...

Maar waarom blijkt dan niet uit de beginpost dat hij graag voor zijn kind wil zorgen, maar lijkt het net alsof het verhaal gaandeweg het topic steeds veranderd?

orienta

Dan heb jij wel heel snel je oordeel over iemand klaar Lieveli!

ik blijf volgen en hoop dat TS nog eens reageert hoewel ik het hem ook niet kan verwijten als die dat niet doet door sommige reacties hier

Bonita_Bon

Qimm schreef:
sommige mensen zouden zich gewoon niet voort mogen planten :n

mijn god, arm kind, 2 zulke incompetente, kinderachtige figuren als ouders hebben. jezus man als jullie volwassne genoeg zijn om een kind te maken, wees dan verdomme verantwoordelijk genoeg om het fatsoenlijk op te voeden, faal je hierin dan zou ik ernstig overwegen om het kind ter adoptie te stellen in de hoop dat het dan een stabieler en verstandiger gezin krijgt. Dit is toch niet normaal ;(

Dit lijkt me niet helemaal nodig.... Als je het in andere, mildere vorm had neergezet was ik het met je eens geweest... Maar dit leest natuurlijk niet fijn weg. Ik geloof dat het duidelijk is dat ze beiden hun leven niet op orde hebben en verkeerde prioriteiten stellen, maar wij weten niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Als je zijn profiel en berichten leest kom je ook wel iets te weten over zijn 'denkwijze' zogezegd. En daar val ik niemand mee aan!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:52

orienta schreef:
Dan heb jij wel heel snel je oordeel over iemand klaar Lieveli!

ik blijf volgen en hoop dat TS nog eens reageert hoewel ik het hem ook niet kan verwijten als die dat niet doet door sommige reacties hier

Jij oordeelt toch ook? Jij hebt alleen een andere beoordeling van TS dan ik, in mijn opinie niets mis mee, maar dan hoef je me niet te beschuldigen van snel oordelen. Oordelen doen we allemaal.