Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:Gelukkig er bestaan nog lotgenoten!
Eerst die brief dat je per 16 december dat ding kon opladen.. en nu kijk ik op ovchipkaart site, moet je de letter van je achternaam invullen. Word me doodleuk verteld dat dat pas per 22 januari kan.. Maar hoe reis ik dan in die periode daarvoor?
Volgens mij word het echt chaos..
x_Rebecca schreef:Ik heb ze net gebeld en je schijnt iets van een.. tijdelijke dinges te kunnen krijgen.
Want ze hebben mij heel blij een brief gestuurd dat ik het nog niet heb aangevraagd terwijl ik vier weken geleden een pasfoto en alles heb ingeleverd bij het postkantoor
Henrieke schreef:x_Rebecca schreef:Ik heb ze net gebeld en je schijnt iets van een.. tijdelijke dinges te kunnen krijgen.
Want ze hebben mij heel blij een brief gestuurd dat ik het nog niet heb aangevraagd terwijl ik vier weken geleden een pasfoto en alles heb ingeleverd bij het postkantoor
Idd dat had ik dus ook, ik dacht straks is hij niet overgekomen, weg pasfoto, weer een nieuwe, kost weer 10 euro ofzo maar kreeg een paar weken later toen wel de kaart.
T/m 31 januari kun je geloof ik nog zonder ov chipkaart, daarna verplicht las ik. Maar mijn ovkaart is t/m dec. 2009 geldig dus dan snap ik ook niet hoe ze dat willen doen.
em_papillon schreef:ja..maar dan zou ik het nut al HELEMAAL niet snappen aangezien dan alle conducteurs hun baantje verliezenDat kan toch niet de bedoeling van het o zo handige systeem zijn