Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Overigens hebben sommige vrouwen wel een érg sterke kinderwens, maar dat terzijde.
Van Nu.nl: Amerikaanse vrouw voor 19e keer moeder
kimmie261 schreef:ben nu bijna 40,en nog steeds geen enkele rammelende eierstok aanwezig...
dus nee nu niet en er gaan ook geen kinderen komen,echt "my worst nightmare"...kan er werkelijk nachtmerries van krijgen (echt hoor,dan droom ik dat dat "ding"eruit moet,weg ermee.. )
Moontje1991 schreef:absoluut niet.
Ik ga mijn leven niet laten vergalen door een kinf
Als ik perongeluk zwanger wordt laat ik een abortus pleegen.
Me zus heeft ook zo`n kind dan gaan ze het voeren zit der halve gezicht onder echt bah walgelijk.
Kijk eens naar wat je er allemaal voor moet opgeven en dat allemaal voor een kind wat je leven totaal naar de vernieling brengt.
Even alle nadelen op een rij:
Zwangeschapsverlof
helemaal stoppen met werken of minder gaan werken
Bevallen
paard verkopen of er veel minder tijd mee doorbrengen
Ze zijn duur
Ze janken
Ze kunnen niet fatsoenlijk eten.
Ze schijten hun luier vol
Mijn lieve poesjes zullen worden geteroriseerd door zo`n kind wat er de heele dag aan wil zitten en aan staarten trekt.
Straks ook met kerst maken we allemaal een gerecht ik doe het voorgerecht samen met mijn vriend moeten we weer iets speciaals erbij maken voor dat kind van me zus.
Overgens zou ik ook een heele slechte moeder zijn ik vindt het vreselijke wezens en ik vindt ze vies.
En als zo`n kind valt en gaat janken ga ik ook echt niet zegen ah gaat het moet er een kusje op gewoon doorlopen en niet zaniken anders krijg je een schop onder je kont.
Nee gewoon kop dicht en luisteren en anders gaan ze maar in een doos onder een brug wonen.
Ze zijn ook altijd zo asociaal op de stoep fietsen, in hun neus peuteren, steentjes naar vogels in bomen gooien, hun poepluiers over de muur uitsmeren enz enz.
EN dan nog die moeders kind doet altijd alles goed en is zo geweldig en blabbla oja en als je een kind hebt mag je blijkbaar midden op de weg voor de school stil gaan staan zodat niemand er langs kan omdat je niet op de parkeerplaats kan staan want dan moet je kind 20 meter lopen en dat kan echt niet dus daarom maar een half uur voor de school uit gaat midden op de weg gaan staan want het is al zo vreselijk dat het kind over het schoolplein moet lopen zo ver en dan nog 20 meter extra dat kan echt niet.
En buiten dat zijn ze bang voor me.
Gellukig maar.
Maarja knoopje erin leggen doen ze niet bij een 18jaarige helaas
Moggsy schreef:En wat heerlijk toch als je dan een man tegen komt met dezelfde ideeen.
Moggsy schreef:Toen ik 15 jaar was dacht ik (samen met vriendinnen niet aan plannen maken voor de toekomst.
LindyH schreef:Ik bedoelde dat meer in het licht van de rest van mijn post. Je kunt allerlei redenen hebben om geen kinderen te willen, maar dan kun je later niet je recht op zorg claimen. Zeker niet tegen de tijd dat wij oud zijn, want dan is de vergrijzing nog veeel erger dan nu.
Dan moeten alle jonge mensen in de bejaardenzorg werken en dan ligt de economie op zijn gat. Ik kan me best voorstellen dat ze tegen die tijd een maatregel in gaan voeren dat mensen zonder kinderen (die dus de sterke vergrijzing veroorzaakt hebben) minder recht hebben op zorg dan anderen. Lijkt me alleen maar logisch en eerlijk.
Quellian schreef:Ik heb altijd geroepen dat ik ab-so-luut geen kinderen wilde, vorig jaar veranderde dat in 'misschien later als ik groot ben' en zie hier
Moontje1991 schreef:Quellian schreef:Ik heb altijd geroepen dat ik ab-so-luut geen kinderen wilde, vorig jaar veranderde dat in 'misschien later als ik groot ben' en zie hier
Zo zijn ze er ook maar er zijn er ook die er op hun 80ste nog steeds zo over denken.
Mensen zonder kinder wens hooren jullie ook vaak van mensen dat je een kind MOET nemen want anders heb je er spijt van als je 60 bent en het niet meer kan dus je MOET ze nu vast nemen enz want als je straks tegen de 60 bent wil je kleinkinderen en anders heb je er eeuwig spijt van enz.
Dus ook als je 30 bent ne je wilt ze niet MOET je ze nemen dat hoort enz enz enz.
ZO leuk in nederland altijd kinderen nemen is je eigen keuze tot je ze niet wilt dan ben je vreselijk en gek enz enz enz.
Moontje1991 schreef:hoezoo zwart wit?
ik geef gewoon duidelijk mijn mening de een oud niet van vogelspinnen de ander niet van katten en de ander niet van kinderen.
Ze zijn niet allemaal hetzelfde maar wel op bepaalde gebieden.
Ooit een kind gezien die aan een boom groeide nooit huild altijd luisterd direct al netjes kon eeten kon lopen zindelijk was zelf naar de wc ging zijn kamer opruimde enz enz enz?
Ik niet de eeinige die ik heb gezien moet je eerst eruit krijgen en dan zijn ze klein en lelijk en kunnen ze niet praten, netjes eten, naar de wc, lopen enz enz enz.
Als er zo`n soort kind wordt uitgevonden wil ik er mischien over nadenken maar dat gebeurt vast nooit