'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noek__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:31

Jeetje, Vreselijk!
Ben er zelf maar 16, maar zie het ook enorm op school. Als ik in het eerste jaar zat, durfde ik niet naar de laatste jaars te kijken, laat staat te praten! Maar nu, Wat een felle bek hebben ze!
Ook ben ik animator bij kindjes van 6-9 jaar, en geloof me , kmoest vaak mijn ogen tegenhouden voor ze uit hun kassen gingen vallen. Kindjes die nachtcreme moesten aandoen, deodorant mee, enkel mooie kleren mee op ponykamp enja zelf een oogpotlood! 6tot 9jaar he :n
Als ik zo oud was, deed ik nietsliever dan me vuil maken :o

Maar twaren wel schatjes, daar niet van :D

ietjelover

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:51

je iwl niet weten hoe ik erop kamp uitzie (en dan geen barbie hea)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:51

Niet iedereen heeft daar nog behoefte aan, om zich vuil te maken etc..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:11

Mijn broertje is nog geen 7 (30 april pas) en die weet al dingen die ik past wist toen ik een jaar of 12 was :=

Het is echt niet meer te vergelijken met hoe het vroeger was :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:20

Rebeccaa schreef:
Niet iedereen heeft daar nog behoefte aan, om zich vuil te maken etc..

Precies, ik had dat in groep 5/6 al helemaal niet meer. Ik weet niet of het echt zo is wat iedereen hier omschrijft, het nog volop spelen na school etc. Maar dat deed ik toen niet meer hoor, enkel nog de stad in gaan, naar de bioscoop en zulke gezellige dingen. Mezelf vies maken heb ik nooit leuk gevonden voor hoever ik mij kan herinneren, vast wel toen ik een klein kindje was maar op iets latere leeftijd echt niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:27

Anoniem schreef:
Kinderen worden niet sneller volwassen.. Maar worden sneller brutaal. Ik merk dat ook wel hoor.. zelf ben ik 16 maar ik merk aan de brug klassers dat ze een stuk brutaler zijn dan ik was toen ik zo oud was... Zelf had ik echt ontzag voor de 4e en 5e klassers... Deze generatie blaft je af alsof je een hond bent..

Als brug klasser is het ook niet altijd makkelijk hoor :D
Loop je door de gangen : ,,Check die F*cking kleine brugpiepers !''
Loop je op de hoogste etage van de school, heb je moeten rennen en sta je daar met een bezwete kop. ,,Haha, die brugpiepertjes hebben geen conditie !''
Of...
IN ons zicht in de brugklaskantine nog wel, gaan lopen zoenen om te laten zien hoe oud je bent ...

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:31

Ik weet het het is een beetje off-topic, maar wat betekend OMG? ik lees het wel vaker, maar ik kan er niets van maken...

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:32

Poeh, sommige mensen ...
Allemaal jongens uit de eerste die met "K*anker" dit "K*anker" dat schelden.
Aan meisjes zitten, overal een weerwoord tegen hebben, je uitschelden als je vraagt of je er langs mag.
Sommige eerste klassers zien er ouder uit dan mij.
Kom ik aan met mijn verslapen kop en een beetje mascara. :+

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:32

wessjuhh@ "OMG" betekend "O my God!" ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:34

Valt me op dat mijn allergrootste ergernis nog niet eens genoemd is, had er zelf ook nog niet eens aan gedacht maar het viel me vandaag ineens weer op. :D

Het zijn namelijk niet alleen meisjes die denken dat ze al volwassen zijn, maar ook jongetjes..
Kleine mannekes met hun broek ergens down there, een glimmende dikke jas (incl. bontkraag) en ditto ''patta's'', welke zo breed als Gabriël door de stad lopen en denken dat ze helemaal tha bomb zijn.
Oke daar erger ik me nog niet zozeer aan, vind het wel lachwekkend en dus vermakelijk, maar dan gaan ze ruzie maken met andere kleine mannetjes, en na een korte woordenwisseling waarbij ze aldoor heftige hoofdbewegingen maken, komt er dan het volgende zinnetje: ''Jongeh je moet respect voor mij hebben ja!! RESPECT hoor je me!!!!''

Dan heb ik echt de neiging om dat jochie in z'n (bont)kraag te pakken en hem eens goed duidelijk te maken dat hij een kleine snotaap is van 10 en vooral niet over respect moet beginnen.... :Z

Als ik ergens niet tegen kan.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:39

Ofcourse, negeer maar >.>
@ Angelita : Zo ken ik er ook wel een paar. Ben ik met me hond aan het lopen, komen hun aan met hun low-budget stepjes :
Jongu ! Jouw hond schijt overal ! Jongu hier JOngu daar !
Ik : Zal ik hem over je step laten pissen ? Gaattie lekker van roesten ! *loopt vervolgens door*

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:55

Manegepaard schreef:
Als brug klasser is het ook niet altijd makkelijk hoor :D
Loop je door de gangen : ,,Check die F*cking kleine brugpiepers !''

:')
De mensen die zo doen zijn meestal ook 2e of 3e klassers, ik heb dat nooit gedaan, maar ik moet bekennen dat ik het wel denk, wie gaat er nou rennen om op tijd te komen als je nog tijd zat hebt? :=
En ja ik irriteer me ook aan 1e klassers omdat ze gewoon standaart in de weg staan, staan ze met z'n 10en de boel op te houden omdat er één naar z'n kluisje moet :')

Maar dat is een hele andere discussie denk ik? :+

ontopic; mezelf vies maken heb ik nooit leuk gevonden en jassen met bontkragen lopen hier ook niet zo veel en als ze er al zijn, dan op de mavo afdeling (hier bedoel ik absoluut niets mee, maar dat is bij mij op school iig wel het geval).
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 10-12-09 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:57

bij ons gaan ze ook 10 minuten vantevoren de laptop pakken :+ nou ik ben liever te laat dan zovroeg al met da ding staat shouwen.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:58

Haha dat is echt grappig, burgpiepers die rennen _O-

Achja, ik had dat in de brugklas ook .... :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:04

Ik heb nooit gerend, ik ging gewoon dírect na de bel al naar het lokaal (om daar vervolgens op de docent te moeten wachten) :))

Best schattig eigenlijk :')

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:11

ik weet bij mij school hadden we 2 kantine's
voor 1e en 2e jaars en 3e en 4e jaars, dit vond ik altijd erg fijn..
de kleintjes mochten niet bij de grote komen maar ook andersom niet.. Dit is nog steeds zo op die school werkt perfect..

Ik ben heel blij dat ik al verder ben en niet in deze tijd leef als 12 jarige dan was ik nergens geweest volgens mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:12

Ik ren niet echt omdat ik het leuk vind. Veel jongens schijnen het leuk te vinden om elkaar om te duwen in de gangen. Dat snap ik die 2de en 3de klassers wel. Maar ik ren niet omdat ik het leuk vind, omdat je met zijn 50-en in een hal staat waar je met zijn 10en al amper kan ademhalen. Als je eindelijk uit die drukte bent moet je nog 3 trappen op en 3 hallen door in 2 minuten ...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:15

Ik denk dat dat niet percee iets van de laatste tijd is, ik had dat vroeger ook. Op mijn 12e was ik al bezig met jongens, make-up, al interesse in alcohol etc. Op mijn 13e kwam dat er allemaal uit. Kan zijn dat het er steeds meer worden, maar zeg niet dat dat een aantal jaren geleden nog niet zo was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:17

Bij mijn zusjes in de klas zitten ze ook (8 jaar) make-up, mobieltje, tasje waar niks in zit/hoeft, interresant doen, mtv kijken, grove taal ect ;-)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:19

De jeugd van tegenwoordig :roll:

Gelukkig zijn niet alle pubers zo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:20

Ik heb een knulletje uit mijn klas dwergpincer genoemd xD
Hij werd hardstikke rood en ik kan hem met een arm van me afhouden. Ieder meisje uit mijn klas is langer dan iedere jongen, behalve een, die is 1.85 :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:22

Wij hebben echt de meest schattige bruggers op school, echt! :+: Ook helemaal onder de make-up, arrogant en ze willen maar al te graag cool gevonden worden, hoe lief kan het zijn haha! Echt last heb ik er niet van. Het lijkt alleen altijd alsof de school voor de helft uit bruggers bestaat, snap niet waar ze altijd vandaan komen, mensen uit hogere klassen zie je veel minder? :=

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:22

Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

dan zou ik toch wel is een foto van jou willen zien :Y)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:26

Manegepaard schreef:
Ik heb een knulletje uit mijn klas dwergpincer genoemd xD
Hij werd hardstikke rood en ik kan hem met een arm van me afhouden. Ieder meisje uit mijn klas is langer dan iedere jongen, behalve een, die is 1.85 :D

1.85 :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:27

Over haar gesproken, dat van mij is vreselijk,
Glad en steil. Eigenwijs als de pest. Staartje in. Ik zet 5 stappen. Elastiekje op de grond. Grom...
*slaat haarzelf* ontopic blijven jij

En ja, 1.85