Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chocobroodje schreef:LimaMambo schreef:mijn godje zeg.. heb jij een betonblok voor je hoofd?
Volgens mij een complete woonwijk!
Balou_k schreef:jammer tallie
gisteren wou hij zelf met mij praten, vandaag gedaan, I've got one big supries for all of you guys, we'r back on track..
Biancaa schreef:Als hij zoveel om je zou geven, zou die meegaan naar zijn ouders om het uit te leggen.
Maar ja jij hebt je aandacht weer gehad, je hebt hem weer terug na lekker stalken en zielig doen. Hij denkt ook lekker makkelijk kippetje zo, waarschijnlijk ook alweer seks gehad? Heeft die dat ook weer meegenomen en kan die verder naar de volgende waarvan zijn ouders waarschijnlijk wel hun goedkeuring voor geven.
Ik vraag me al af wat hij dan tegen zijn ouders over jou heeft gezegd terwijl hij degene is die je gedumpt heeft.... dus veel goeds heeft die niet verteld lijkt mij... dus misschien dat hij maar eens aan zijn ouders moet vertellen wat hij jou heeft aangedaan en dan uiteraard wel waar JIJ bij zit
Joosiien schreef:En jullie zijn al 8 pagina's bezig om haar te laten inzien dat ze verder moet gaan, omdat hij haar niet wil.
En na 8 pagina's neemt ze nog niks van jullie aan..
Dus nu vraag ik me af waarom je een topic opent als je alles toch zo goed weet.
Aangezien je niks aanneemt?