Fiffill schreef:haar manier van schrijven is ook bijzonder netjes qua volzinnen en taalgebruik, heb nu ook haar eigen e-mailadres gekregen.Het is maar kijken wat eruit komt en wat nou klopt.....
Vergeet nooit dat de echt oplichters degene zijn waarvan je zegt "Ach, zij? Ben je gek, dat kan niet! Zo'n nette verstandige vrouw, kan het allemaal bijzonder netjes uitleggen."
Ik vind het té toevallig, sorry. Ze zou al tijden berichten krijgen van RP, er nooit iets mee doen, en nu het woordje 'politie' valt, komt ze plots met het verhaal 'jamaar ik was het niet'.
Nu zeg ik misschien iets heel stoms, maar kan RP/de politie niet zien vanaf welk IP-adres het profiel is aangemaakt? Dus als die vrouw écht niets te maken heeft met de zaak, dan moet zij ook geen schrik hebben indien jij de politie erbij zou halen, dan zien ze zo dat het profiel is aangemaakt vanaf een andere pc dan de hare. Als ook nog eens blijkt dat het profiel is aangemaakt vanaf de computer die bij haar in de woonkamer staat...dan zou ik het ook erg heet onder mijn voeten krijgen.