Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Ik vind dit echt zo zielig voor zijn vriendin/ex. Hoe hartverscheurend moet zij zich wel niet voelen? Denk jij daar wel eens aan TS?
Moontje1991 schreef:Dat hij het uit maakt oke dat is zijn keuze.
Maar dat Ts hem nu al lekker maakt dat doet ts en dat is natuurlijk niet leuk dat TS hem nu al inpakt terwijl hij nog bij zij huidige of zal ik zeggen andere vriendin is.
breezy302 schreef:Ik verwijt het haar wel, zij geeft hem namelijk hoop. Ze bespreken niet voor niets of hij bij haar weggaat ja of nee. Ik heb serieus echt medelijden met die vrouw. Ik vraag mij gewoon af of TS geen enkel schuldgevoel heeft en of zij weleens aan zijn vriendin/ex denkt.
Ragnaaa schreef:breezy302 schreef:Ik verwijt het haar wel, zij geeft hem namelijk hoop. Ze bespreken niet voor niets of hij bij haar weggaat ja of nee. Ik heb serieus echt medelijden met die vrouw. Ik vraag mij gewoon af of TS geen enkel schuldgevoel heeft en of zij weleens aan zijn vriendin/ex denkt.
Als je álle posts hier goed had gelezen, had je kunnen lezen dat ik me op de achtergrond hou totdat het hoofdstuk tussen hen is gesloten.
Ik vind dan ook niet dat jij mij kunt verwijten dat ik hem hoop geef.
Híj maakt toch die keuze om er een punt achter te zetten?
Nakisha schreef:Volgens mij heeft TS bar weinig te maken met de beslissing van deze man om uit zijn relatie te stappen.
Kennelijk was de relatie eigenlijk al over of op een breekpunt; niemand gooit een SERIEUZE relatie overboord voor een meisje dat hij net twee maanden kent. Hij wilde duidelijk weg daar.
Ik snapt de verwijten naar TS maar half. Tuurlijk is het niet netjes allemaal, maar ze heeft hem niet in bed gelokt ofzo! Hij is volwassen hoor... hij moet zijn eigen keuzes maken.
fanci_mike schreef:TS, je wordt nogal aangevallen, sommige argumenten terecht, andere raken kant noch wal. Been there, done that, en jij bent nooit verantwoordelijk voor zijn keuzes. Die maakt hij zelf. Voor zover ik het nu lees, neemt hij regelmatig contact op met jou, ipv andersom. Dat je dan vervolgens iets verwacht als hij zegt dat hij het gaat uitmaken kan ik wel begrijpen. Als ik jou was, zou ik gewoon iedereen in dit topic links laten liggen (behalve die met romantische tips, want daar ging het om) Liefde hou je niet tegen, en ik vind dat jullie het op deze manier nog redelijk netjes proberen te regelen. Ik hoop voor jou dat het echt goed gaat werken samen, en anders ben je ook weer een ervaring rijker, geen hele leuke dan. En over haar gevoelens zul je vast wel nadenken, maar om een relatie te baseren op "oh ze heeft al zo'n zwaar leven, zo jong moeder" vind ik ook nogal flauwekul, bij dat productie proces was ze toch ook zelf aanwezig. Dus, we kunnen allemaal lekker met modder gooien, of accepteren dat jullie de genen zijn waar het om gaat en dat jullie bepaalde keuzes al gemaakt hebben. Ik kies voor het laatste.