Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 17:54

Zijn vriendin is 30.

Renske_

Re: Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:55

Erg jonge moeder dus, sneu voor haar want ze heeft het dan toch al niet echt makkelijk gehad lijkt me.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 17:56

Daar laat ik me niet over uit, want daar weet ik niets van. :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:03

Hoe lang waren hun dan bij elkaar voordat hij het uitmaakte?

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:05

4 jaar (staat op de vorge pagina)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:11

Ze is maar 4 jaar jonger dan jij? Jeetje, ik had jonger verwacht. Denk dat ze het sowieso moeilijk zal krijgen, maar helemaal ivm het leeftijdsverschil.

Ik moet zeggen dat ik t toch wel erg snel vind gaan. De vonk is pas net over geslagen en hij wil nu al zijn leven opgeven voor iemand anders.

Ik hoop echt van harte dat hij later niet toch terug gaat, of terug komt op zijn beslissing.

Ts, blijf wel aan jezelf denken he :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:13

Je weet niet of hij zijn leven echt op wil geven voor Ragna. Hij was sowieso niet gelukkig in zijn relatie. Of Ragna er nou is of niet, hij had er hoe dan ook wel een punt achter gezet omdat het niet meer ging.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:16

Dat is volgens mij nooit gezegd toch dat hij er sowieso een punt achter zou zetten. Wel dat het al niet goed ging, maar door zijn gevoelens voor ragna heeft hij nu besloten om er wel een punt achter te zetten.
Tenminste, zo komt t op mij over :)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:20

ik denk dat we allemaal even geduld moeten hebben.. dan weten we hoe meneer erover denkt en kunnen we verder discussieren :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:31

Dat is waar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:32

Ik vind dit echt zo zielig voor zijn vriendin/ex. Hoe hartverscheurend moet zij zich wel niet voelen? Denk jij daar wel eens aan TS?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:37

breezy302 schreef:
Ik vind dit echt zo zielig voor zijn vriendin/ex. Hoe hartverscheurend moet zij zich wel niet voelen? Denk jij daar wel eens aan TS?

Maar daar heeft TS toch niks mee te maken, daar kan zij niks aan doen. Het is een keuze die die jongen maakt, niet TS dus vind niet dat je haar dit kan verwijten.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:39

Dat hij het uit maakt oke dat is zijn keuze.
Maar dat Ts hem nu al lekker maakt dat doet ts en dat is natuurlijk niet leuk dat TS hem nu al inpakt terwijl hij nog bij zij huidige of zal ik zeggen andere vriendin is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:39

Ik verwijt het haar wel, zij geeft hem namelijk hoop. Ze bespreken niet voor niets of hij bij haar weggaat ja of nee. Ik heb serieus echt medelijden met die vrouw. Ik vraag mij gewoon af of TS geen enkel schuldgevoel heeft en of zij weleens aan zijn vriendin/ex denkt.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 18:44

Moontje1991 schreef:
Dat hij het uit maakt oke dat is zijn keuze.
Maar dat Ts hem nu al lekker maakt dat doet ts en dat is natuurlijk niet leuk dat TS hem nu al inpakt terwijl hij nog bij zij huidige of zal ik zeggen andere vriendin is.

Pardon, lekker maken? :?

Kun je dat even onderbouwen, want daar snap ik dus níets van.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 18:46

breezy302 schreef:
Ik verwijt het haar wel, zij geeft hem namelijk hoop. Ze bespreken niet voor niets of hij bij haar weggaat ja of nee. Ik heb serieus echt medelijden met die vrouw. Ik vraag mij gewoon af of TS geen enkel schuldgevoel heeft en of zij weleens aan zijn vriendin/ex denkt.

Als je álle posts hier goed had gelezen, had je kunnen lezen dat ik me op de achtergrond hou totdat het hoofdstuk tussen hen is gesloten.

Ik vind dan ook niet dat jij mij kunt verwijten dat ik hem hoop geef.
Híj maakt toch die keuze om er een punt achter te zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:52

Uhm...allereerst toegeven dat je "verliefd"op hem bent, dan de hele tijd bespreken wanneer hij bij zijn vriendin weggaat hij natuurlijk lekker klagen over haar ( doet elke vent). En als klap op de vuurpijl dit topic. En TS voel jij je maar niet zo speciaal. Ik durf te wedden dat hij hetzelfde bij jou gaat doen.

En TS je houdt je niet op de achtergrond; Bellen, smsen, afspreken, veel praten, lachen. Nou als dat je op de achtergrond houden is dan ben ik een kikker! Hij maakt idd die keuze om het uit te maken maar ik vind toch wel dat jij daar zeker aandeel in hebt! Anders zou je dit topic niet hebben gemaakt en elke keer afspreken ed.

Jij staat echt heel erg open voor hem, als ik jou was dan zou lekker mijn tel uitzetten en nergens op reageren en wachten tot hij de keus maakt die hij zelf wil. Nu wordt hij door jou ( uhm ik kan het niet goed uitleggen bedoel het niet gemeen) toch een richting op geduwd ik zeg het grover dan ik bedoel. Hij kan toch wel bij jou terecht, jou maakt het niets uit dat hij een vriendin heeft.

Ts mag ik nog antwoord op mijn vragen? Voel jij weleens een schuldgevoel en denk je weleens aan haar? En dan niet in de trant van die k*t die zo aan zijn kop zeikt maar hoe zij zich voelt/

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:14

Tja moeilijk.
Als hij de knoop niet doorhakt houdt hij je misschien aan het lijntje en als hij het wel doet is het allemaal wel erg snel.
Ik zou in ieder geval toch wat terughoudend zijn. Pas op dat je je niet bezeerd. Het kan echte liefde zijn of het gras lijkt even groener voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:05

jemig,ik vind hier nu toch wel erg grove reacties tussenstaan.
Kan nog steeds niet achter de man staan,maar ik moet zeggen dat ik Ragnaaa weloverwogen posts zie typen.
Die man was anders misschien ook wel verliefd geworden op een ander...dat is pijnlijk,dat is poedersuiker,dat is stom,maar daar kan niemand iets aan doen toch>? :7

Hoeveel stelletjes gaan er wel niet uit elkaar,hoeveel mensen scheiden er wel niet?
Mogen al diegenen dan niet meer opnieuw een andere relatie aangaan?
En soms gebeurt het ook,dat iemand erachter komt dat zijn of haar huidige relatie niet lekker loopt,ómdat je iemand anders tegen komt. :j

Been there,done that.
Dat is pijnlijk en kwetsend,maar het is nog erger om bij iemand te blijven "want anders is het zo gemeen". :n

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:41

Volgens mij heeft TS bar weinig te maken met de beslissing van deze man om uit zijn relatie te stappen.
Kennelijk was de relatie eigenlijk al over of op een breekpunt; niemand gooit een SERIEUZE relatie overboord voor een meisje dat hij net twee maanden kent. Hij wilde duidelijk weg daar.

Ik snapt de verwijten naar TS maar half. Tuurlijk is het niet netjes allemaal, maar ze heeft hem niet in bed gelokt ofzo! Hij is volwassen hoor... hij moet zijn eigen keuzes maken.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:20

zie typen ja..
maar qua acties/handelingen.. is het nou niet bepaald 'holy mary' zeg maar.. :=

denk dat beide aandeel, of zo je wil, schuld hebben..
En nee, TS hoeft daar zeker niet op afgebrand te worden.. maar gewoon je mening zeggen en haar dáden minder slim vinden.. Lijkt me niet zo'n erg probleem toch?

Trouwens TS, compliment dat je zo netjes blijft.. je krijgt idd best wat over je heen.. :(:)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:08

Ragnaaa schreef:
breezy302 schreef:

Als je álle posts hier goed had gelezen, had je kunnen lezen dat ik me op de achtergrond hou totdat het hoofdstuk tussen hen is gesloten.

Ik vind dan ook niet dat jij mij kunt verwijten dat ik hem hoop geef.
Híj maakt toch die keuze om er een punt achter te zetten?

En jij maakt de keuze om een bezette vent constant een hengel toe te werpen van hap dan hap dan. Dat vind ik echt smerig. Ik vind dat je gevoelens opzij had moeten zetten en gewoon had moeten wachten tot het zelf losliep. Nu heb je constant aandacht getrokken, hij maakt het uit (deels voor jou, zeker gezien zijn snelheid ineens) waardoor ik wel degelijk vind dat jij schuld hebt. Maarja zo lang schuld je gelukkig maakt, dan ben jij binnen. Maar hoe moet die meid zich voelen. Zeker als ze hoort dat jij hem bewust nog onbewust hebt gestimuleerd haar te verlaten...

Soms vind ik echt dat je je eigen gevoelens opzij moet zetten. Relaties horen uit te gaan omdat het gevoel er niet meer is. Niet omdat het gevoel er deels nog is en er meisje voorbij loopt. Ik vind het niet netjes van je en van hem ook niet. Maar als hij serieus denkt dat hij met jou gelukkiger is dan hoop ik dat dat ook zo zal zijn. Zo lang jij maar gelukkig bent met hem, de rest kan je toch niets schelen. Soms gaat je eigen geluk niet voor, zeker niet als het geluk op zo'n manier als deze wordt verkregen.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:11

Nakisha schreef:
Volgens mij heeft TS bar weinig te maken met de beslissing van deze man om uit zijn relatie te stappen.
Kennelijk was de relatie eigenlijk al over of op een breekpunt; niemand gooit een SERIEUZE relatie overboord voor een meisje dat hij net twee maanden kent. Hij wilde duidelijk weg daar.

Ik snapt de verwijten naar TS maar half. Tuurlijk is het niet netjes allemaal, maar ze heeft hem niet in bed gelokt ofzo! Hij is volwassen hoor... hij moet zijn eigen keuzes maken.

Tja maar problemen in je relatie of niet. Take a break! Maak het uit in je eigen tempo. Niet omdat Ragna op hem staat te wachten.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:30

TS, je wordt nogal aangevallen, sommige argumenten terecht, andere raken kant noch wal. Been there, done that, en jij bent nooit verantwoordelijk voor zijn keuzes. Die maakt hij zelf. Voor zover ik het nu lees, neemt hij regelmatig contact op met jou, ipv andersom. Dat je dan vervolgens iets verwacht als hij zegt dat hij het gaat uitmaken kan ik wel begrijpen. Als ik jou was, zou ik gewoon iedereen in dit topic links laten liggen (behalve die met romantische tips ;) , want daar ging het om) Liefde hou je niet tegen, en ik vind dat jullie het op deze manier nog redelijk netjes proberen te regelen. Ik hoop voor jou dat het echt goed gaat werken samen, en anders ben je ook weer een ervaring rijker, geen hele leuke dan. En over haar gevoelens zul je vast wel nadenken, maar om een relatie te baseren op "oh ze heeft al zo'n zwaar leven, zo jong moeder" vind ik ook nogal flauwekul, bij dat productie proces was ze toch ook zelf aanwezig. Dus, we kunnen allemaal lekker met modder gooien, of accepteren dat jullie de genen zijn waar het om gaat en dat jullie bepaalde keuzes al gemaakt hebben. Ik kies voor het laatste.

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:32

fanci_mike schreef:
TS, je wordt nogal aangevallen, sommige argumenten terecht, andere raken kant noch wal. Been there, done that, en jij bent nooit verantwoordelijk voor zijn keuzes. Die maakt hij zelf. Voor zover ik het nu lees, neemt hij regelmatig contact op met jou, ipv andersom. Dat je dan vervolgens iets verwacht als hij zegt dat hij het gaat uitmaken kan ik wel begrijpen. Als ik jou was, zou ik gewoon iedereen in dit topic links laten liggen (behalve die met romantische tips ;) , want daar ging het om) Liefde hou je niet tegen, en ik vind dat jullie het op deze manier nog redelijk netjes proberen te regelen. Ik hoop voor jou dat het echt goed gaat werken samen, en anders ben je ook weer een ervaring rijker, geen hele leuke dan. En over haar gevoelens zul je vast wel nadenken, maar om een relatie te baseren op "oh ze heeft al zo'n zwaar leven, zo jong moeder" vind ik ook nogal flauwekul, bij dat productie proces was ze toch ook zelf aanwezig. Dus, we kunnen allemaal lekker met modder gooien, of accepteren dat jullie de genen zijn waar het om gaat en dat jullie bepaalde keuzes al gemaakt hebben. Ik kies voor het laatste.

Dat is al afstand nemen voordat je uberhaubt wat begint.
Je stapt een relatie in met: ja hij is de klootzak, niet ik.