Irritante BH reclames in bushokjes

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:36

noekje schreef:
Ik vind deze nog meevallen..
Een tijd geleden stond er ook onder zo'n saph reclame bord; wear less to impress.. :7

Mn zus heeft toen snachts met graffiti op het bord geschreven; waer more, don't be a whore :Y)

Hahaha die is echt heel goed :Y)

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:38

Uums schreef:
noekje schreef:
Ik vind deze nog meevallen..
Een tijd geleden stond er ook onder zo'n saph reclame bord; dress less to impress.. :7

Mn zus heeft toen snachts met graffiti op het bord geschreven; wear more, don't be a whore :Y)

En toen schreef een ander er weer onder: 'Ik ben dan wel een del, maar wedden dat ik beter spel'? :')

Haha, nee zij heeft geen dyslexie :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:55

Kinke schreef:
wat voor reclame ze er ook voor maken, ik zou ze toch niet kopen, vind het ongelooflijk lelijk. (en lekker gemakkelijk scoren bovendien, het idee van marlies dekkers jatten en net doen of je het zelf verzonnen hebt).

Waar doen ze dan of ze het zelf verzonnen hebben?
Ik vind die van Sapph veel leuker. En, ook niet geheel onbelangrijk, de prijs is een stuk normaler!
Kan ik van Marlies Dekkers bh's niet zeggen. Ik geef best wel wat geld uit aan mooie lingerie, maar vind het echt onzin om zóveel uit te geven voor een bh..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:58

Imitador schreef:
Ik vind het ook echt vréselijk! Alle argumenten zijn al genoemd., die ga ik niet nog een origineel verwoorden.

Ik ben het ook echt met Sayid eens. Ik zat in de trein tegenover een vrouw die geen boerka aanhad, maar meer dan standaard hoofddoek en verhullende jurk. En ik kon niet stoppen te bedenken hoe ze er verder uitzag! En nee, dat heeft niet met seksuele voorkeur te maken ofzo. Het maakte me nieuwsgierig wie ze verder was, hoe ze er thuis uit zou zien (ik doel dus niet op erotische dingen ofzo, even voor de duidelijkheid).

En bah bah bah wat is Sapph ontzettend hoerig! Ik moet er niet aan denken ooit in te lopen, alleen maar omdat de hoertjes op de posters het aanhebben. Echt verschrikkelijk.

En dan de jongeren die denken dat je er zo uit hoort te zien... Meisjes die heel ver gaan in hoe ze zich aankleden/presenteren omdat ze denken (de jongens waar ze hun best voor doen incluis) dat dat de manier is.

Maar ach, wat betreft moraal heb ik het met deze maatschappij al lang opgegeven :+

Dit slaat echt nergens op.. Lingerie is voor onder je kleding, maar als ze kleding aanhebben op zo'n poster, zie je de lingerie niet meer he :')
Dus ze kunnen moeilijk reclame voor lingerie gaan maken met kleding erover heen.

Tsja, dat ze soms rare poses hebben, nou en. Jij bent het toch niet die erop staat? Lijkt net of jij wilt verwoorden dat iedereen die sapph bh's e.d. draagt ook hoertjes zijn.

Ik stoor me dan veel meer aan sommige videoclips waar vrouwen wel echt heel erg als lust object worden gezien, en die delletjes erin zich ook zo gedragen. Maar goed, dat is ook heel snel opgelost bij mij want dan zap ik wel verder :Y)

Mowoah

Re: Irritante BH reclames in bushokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:03

Ik kan me er ook niet druk om maken.
Algemeen bekend is dat sex sells, en tsja het is je eigen mening als je vind dat deze vrouwen als prutsmutsen worden neergezet.

Dit is dus niet mijn mening, ik ga door de "hoerige" vrouwen de BH's echt niet minder mooi vinden hoor. :)

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:04

Daar zeg je hem inderdaad.. De foto's zijn misschien niet zo netjes.. Maar ze vallen wel op..

De lingerie zelf vind ik eigenlijk redelijk braaf.. Het zijn imo redelijke stukken stof :+ voor lingerie iig..