noekje schreef:Ik vind deze nog meevallen..
Een tijd geleden stond er ook onder zo'n saph reclame bord; wear less to impress..![]()
Mn zus heeft toen snachts met graffiti op het bord geschreven; waer more, don't be a whore![]()
Hahaha die is echt heel goed

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Uums schreef:noekje schreef:Ik vind deze nog meevallen..
Een tijd geleden stond er ook onder zo'n saph reclame bord; dress less to impress..![]()
Mn zus heeft toen snachts met graffiti op het bord geschreven; wear more, don't be a whore![]()
En toen schreef een ander er weer onder: 'Ik ben dan wel een del, maar wedden dat ik beter spel'?
Kinke schreef:wat voor reclame ze er ook voor maken, ik zou ze toch niet kopen, vind het ongelooflijk lelijk. (en lekker gemakkelijk scoren bovendien, het idee van marlies dekkers jatten en net doen of je het zelf verzonnen hebt).
Imitador schreef:Ik vind het ook echt vréselijk! Alle argumenten zijn al genoemd., die ga ik niet nog een origineel verwoorden.
Ik ben het ook echt met Sayid eens. Ik zat in de trein tegenover een vrouw die geen boerka aanhad, maar meer dan standaard hoofddoek en verhullende jurk. En ik kon niet stoppen te bedenken hoe ze er verder uitzag! En nee, dat heeft niet met seksuele voorkeur te maken ofzo. Het maakte me nieuwsgierig wie ze verder was, hoe ze er thuis uit zou zien (ik doel dus niet op erotische dingen ofzo, even voor de duidelijkheid).
En bah bah bah wat is Sapph ontzettend hoerig! Ik moet er niet aan denken ooit in te lopen, alleen maar omdat de hoertjes op de posters het aanhebben. Echt verschrikkelijk.
En dan de jongeren die denken dat je er zo uit hoort te zien... Meisjes die heel ver gaan in hoe ze zich aankleden/presenteren omdat ze denken (de jongens waar ze hun best voor doen incluis) dat dat de manier is.
Maar ach, wat betreft moraal heb ik het met deze maatschappij al lang opgegeven