Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet het hele topic doorgelezen heb, maar ik zeg dit ook wel eens.
Ik werk namelijk bij een winkel waar we het moeten doen met het geld wat in de kassa zit. dit betekend vaak na het weekend dat er bijna geen 1 en 2 euro's meer zijn, met als gevolg dat je soms wel het kleine geld moet uitgeven. Wel ben ik het er wel mee eens dat er in veel winkels erg weinig word bijgevraagt. Zo stond ik vandaag in de supermarkt waar de vrouw achter de kassa telkens niets bij vroeg. Ik was bijna aan de beurd, maar we moesten even wachten want ze moest eerst even bellen voor klein geld. Dat snap ik dan weer niet..
Oeless schreef:Uhhh nee laat maar, het lukt me wel.
Ik snap het niet zo goed eigenlijk, net boodschappen gedaan en ik moest 8.05 betalen, dus ik geef een briefje van 10, vlak daarna hier ik doe er wel 5 cent bij.
En dan heb je in eens een knal rode kassiere die gewoon weg de kluts kwijt is en niet meer weet wat ze moet.
Is het dan werkelijk zo veel van een kassiere gevraagd dat ze een beetje kan rekenen, ik snap niet wat zo iemand achter de kassa doet...
Ik bedoel dit niet gemeen, iedereen heeft zwakke punten, maar ik snap dan niet waarom ze een baan als kassiere kiest.
En niet alleen bij deze kassiere, het valt me al veel vaker op.