Ik vind het wel heerlijk om nu lekker warm binnen te zitten, soepje erbij, muziekje, en buiten valt het met bakken uit de hemel... echt het wintersfeertje
Wat een vreselijk herfstweer zeg! Hele harde wind en constant regen..
dejavu
Geplaatst: 23-11-09 19:00
Getverdemme!!!!!!!!!!
Ondanks het weer toch nog 2 uur met de honden gewandeld. Op dit soort dagen vraag ik me wel altijd af waarom ik in godsnaam aan al die dieren begonnen ben. Jak.
Onweer? Waar wonen jullie (ongeveer)? Wat raar . Hier waait het nog heel erg maar volgens mij is het wel droog. Ben vandaag ook niet nat geworden gelukkig, gister daarintegen wel genoeg water op m'n "dak" gehad... meer dan genoeg voor de komende tijd pff.
Ik vind onweer best wel gezellig! Regen is niet leuk, sneeuw wel.. daar word ik soms blij van (meer zo van: "yeah t is geen regen" ) en 't wordt buiten dan zo mooi.
Zo nu en dan een gigantische bui en dan weer een flits.
Hinata
Geplaatst: 23-11-09 20:29
Heel veel regen, en ja, juist nu zijn ze de A4 aan het verbreden, en ik woon aan de andere kant van de A4 dan leiden, dus bus naar Leiden nemen kost nu 2 uur (door file door die verbreding) ipv een half uurtje, dus besloot te gaan fietsen. Noooouu, was zeik en zeiknat toen ik niet eens de straat uit was. En toen moest ik nog naar school. En in Delft scheen toen de zon, en kwam daar zeik en zeiknat aan dus dat vonden ze wel vreemd. Maar toen ik 's middags thuiskwam had ik nog natte sokken.
Maar verder heb ik niet zoveel tegen dit weer. Beetje weinig onweer hier jammer genoeg! Ik hooouu van onweer!
Jadys
Geplaatst: 23-11-09 20:32
Keiharde onweer SOW niet normaal, en aaaaalllll die regen!
Morgen komt er pas een schuilschutting bij de paarden