Hoi Polly! Ik heb het in een PB ook al eens gezegd, ik vind het enorm dapper van je dat je dit voor je broer doet
Meis, heel veel sterkte en succes, ook voor je broer en de rest van jullie gezin/familie
Je weet me te vinden hè!
noudy
Geplaatst: 08-09-09 22:43
Wat ontzettend goed en lief dat je je broer helpt, wens jullie beiden heel erg veel succes morgen en hoop en duim mee dat alles helemaal goed gaat komen.
jaggie
Geplaatst: 08-09-09 22:43
Ik vind het een ontzettend moedig en groots van je dat je ook jouw bijdrage kunt leveren aan het bestrijden van de ziekte bij je broer. Ik wens jullie beide heel veel succes en sterkte voor nu, voor morgen en voor de toekomst!
Stephanie
Geplaatst: 08-09-09 22:44
Wauw dapper hoor! En wat enorm lief dat je dit voor je broer doet .
Wouw wat goed zeg! Lijkt me voor jou ook een moeilijke beslissing ! Echt heeel knap!
Heel veel sterkte morgen voor jou& je broer !
Birdie60
Geplaatst: 08-09-09 22:48
echt een petje voor je af. ik heb jaren op oncologie gewerkt in het cwz, dus weet hoe het gaat. heel veel sterkte voor beide
tante_trien
Geplaatst: 08-09-09 22:49
Ik zag vanmiddag je onderschrift, en vroeg me al af wat er gaande is! Meid, diep respect voor jou, veel succes, en ik denk dat heel bokt wel met jullie mee duimt, dat alles goed komt!
Karin_deB
Geplaatst: 08-09-09 22:50
Heb ontzettend veel respect voor je en vindt het een heel mooi gebaar. Heel veel succes morgen en ik zal flink duimen!
Ik wens je morgen heeeeel veel succes en ook ik zal flink gaan duimen voor je. Heb echt respect voor meiss!!!!!
delerium
Geplaatst: 08-09-09 22:53
Sterkte met je eigen behandeling ook, blijf je realiseren dat jij er ook onder lijdt en best toe mag geven aan moeheid en pijn. Dat je broer er erger aan toe is betekent niet dat jij jezelf helemaal moet wegcijferen he! Maar wel heel erg goed en mooi van je dat je dit voor hem doet, fantastisch! Ik hoop dat jij snel weer helemaal fit bent en dat jouw beenmerg je broer er weer bovenop helpt!!
echt ik heb echt een enorm respect voor jou. echt super en erg sterk van je dat je dat over hebt voor je broer hoop echt dat het aanslaat en dat hij beter word. erg veel suces voor jullie beide morgen,en nogmaals top dat je dit doet!
Ytjuuuh
Geplaatst: 08-09-09 23:21
Heel veel succes morgen! Vind het super dat je dit voor je broer doet, hopelijk wordt ie snel weer beter. En jullie lijken echt op elkaar, dat dacht ik gelijk al toen ik de foto zag!:)
Wat een lieve actie. Ik wens je heel veel succes en sterkte! En ik duim voor jullie dat de behandeling van je broer succesvol is, zodat hij snel weer helemaal beter wordt!
Angelkisssss
Geplaatst: 08-09-09 23:27
Super dat je dit voor je broer doet! (eigenlijk wel logisch, ik zou het ook doen, maat toch een hele stap op dit moment lijkt mij!)
Heel veel sterkte en succes voor jou en je broer!
Lizz
Geplaatst: 08-09-09 23:28
Jeetje, tranen schieten in mijn ogen. Wat super goed en dapper. Natuurlijk zou je zeggen dat je logisch is om te doen, maar toch vind ik het zo mooi! Je helpt gewoon iemand, ik hoop dat het aanslaat!!
Het is voor jullie vast een spannende dag morgen, dus heel succes morgen, voor jou, je broer en natuurlijk de rest van de familie.