zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:33

Dat is lief :+: :D

Ik zal eens op zoek gaan naar een mooie, vind die van dat gothic-meeisje echt prachtig :))

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:48

van mij mag je er ook wel een lenen hoor haha, je kent me denk ik nog wel van ghengis toen, ik ging toen mee met die poedel hahahahahaha

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 17:49

Ja joh, dat is opzich geen probleem (buiten de afstand ;)). Ik leen ze ook uit aan een cliënt van mijn moeders werk. Mijn moeder werkt met mensen met een verstandelijke handicap, en die vrouw verslind puzzels. Ik heb haar nu mijn puzzle met de 3 katjes geleend, ik vermoed dat die aan het einde van de week wel terug is :D.
Ik heb echt een haat/liefde relatie met mijn monsterproject! Het eene moment ben ik dolblij als ie af is, het andere moment ga ik hem missen als ik klaar ben. Op dit moment ben ik blij als ie af is, scheelt ook dat er 4 geweldige projecten op me wachten. Kan eigenlijk niet wachten met beginnen :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:51

ik durf en wil mijn mc esher niet uit elkaar halen haha daar puzzel ik nu die brug op hahaha

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:53

patserke schreef:
van mij mag je er ook wel een lenen hoor haha, je kent me denk ik nog wel van ghengis toen, ik ging toen mee met die poedel hahahahahaha

Jou ken ik nog wel ja :))

Ook een puzzelgek? :P

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:53

Heb mijn stoute schoenen aan getrokken en heb in mijn pauze puzzels gehaald bij de speelgoedwinkel. Een van 1000 stukjes ( 5,99) en een van 1500 stukjes ( 17,99)
Beide een mooi landschap. Zal ze vanavond op de foto zetten maar moet nu eerst naar mijn paard.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 17:55

Haal bij de xenos of kwantum een lijst. Heb je een mooi stukje kunst aan de muur waar je zelf aan mee hebt gewerkt :P De lijsten bij de xenos of kwantum zijn niet zo duur, en best mooi. Heb eventueel wel een foto ;)

Hey wendel goed bezig +:)+ , straks lekker "aon de gang"?

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:57

oeh foto foto, het lastige is dat ik in een boerengat woon haha en geen vervoer heb, dus moet ik even een keer in het weekend in zwolle ofzo gaan kijken of meppel...
ik heb al een mc esher aan de muur hangen, me vriend wou die zo graag hebben dat ik die toen gekocht heb haha, duurde wel bijna een jaar voordat die erhing maar toch hahahaha

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:59

Was dus paar dagen geleden begonnen met 1 van 1000 stukjes, een saaie met gebouwen, moest alleen de lucht nog, maar kwam ik niet verder mee vooruit dus weer afgebroken xD Nog wel ff fotootje van gemaakt, plaats ik straks ff.
Ben nu bezig met een puzzel die ik hier zaterdag op de fancyfair hier in de stad heb gekocht. Spannend offie heel is haha. Is een leuke, met paardjes voor de koets. Al wel een oude xD
Ben al over de helft, dus zal binnenkort ook een foto van komen haha xD

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:08

Leuk topic :D

4 jaar geleden eens dolfijne puzzel gekocht van duizend stukjes, de rand gelegd en daarna nooit verder gegaan, nu met kerst vorig jaar opnieuw begonnen en ondertussen al zown 10 puzzels gelegd, heb alleen niet zo heel veel tijd :(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:14

Gezellig blacky, kom erbij ;).
Ga even de foto's uploaden.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:23

Nou bij deze de foto van mijn ingelijste puzzel. Deze hangt bij ons in de gang. Als ik me niet vergis komt ie uit de starline serie.
Dit was het begin van mijn puzzelverslaving! Ik heb hem ooit gekocht bij de Bart smit, daar werkte ik toen. Ik heb hem jaren in de kast gehad, en 3 jaar geleden eruit gevist en in elkaar gezet. Dat was het begin van het einde 8-)
Afbeelding

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:25

patserke schreef:
oeh foto foto, het lastige is dat ik in een boerengat woon haha en geen vervoer heb, dus moet ik even een keer in het weekend in zwolle ofzo gaan kijken of meppel...
ik heb al een mc esher aan de muur hangen, me vriend wou die zo graag hebben dat ik die toen gekocht heb haha, duurde wel bijna een jaar voordat die erhing maar toch hahahaha

Ja deze puzzel heeft heel lang moeten wachten voor ie hing maar hij is er! Deze lijst is niet zo zwaar, is ook echt geen topkwaliteit maar prima voor puzzels.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:27

oke! ziet er wel leuk uit. maar zijn de puzzels niet te dik voor in een lijst?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:35

Nee hoor gaat prima. De truuk is om hem recht te krijgen ;). En als je een puzzel inlijst kun je ze ook beter lijmen, ravensburger heeft daar hele fijne lijm voor die beschermt meteen de puzzel tegen licht enzo.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:44

hmm idd het zal wel een truuk zijn om hem in de lijst te krijgen, hij moet dus ook omgedraaid worden denk ik haha

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:48

Jup! eerst lijmen dus ;)! De lijm doe je ook op de plaatjeskant, daardoor wordt het omdraaien al een heel stuk makkelijker.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:54

Geweldig puzzelen!!!!!! Ook hier een verslaafde. Op het moment ligt het stil, met 3 kinderen en 2 katten kan ik de puzzel nooit kwijt.
Als ik eenmaal aan een puzzel begin, dan kan ik niet meer stoppen.
Jullie hebben het weer helemaal aangewakkerd, heb er nog 1 van 1000st liggen, misschien moet ik het maar op onze slaapkamer gaan doen......

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 19:14

Portapuzzel is misschien wel wat voor jou nairtje! Die schuif je achter de bank (ofzo ;)) als je hem niet nodig hebt. Werkt echt perfect!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:38

Toch wel leuk bekende puzzels van werk tegen te komen :D

Die van dat gothic meisje ken ik ook , je bedoelt toch die van RV Bromfiets ? , en de starline natuurlijk ook .

Mmmm mischien toch maar eens van het weekend een begin maken , te puzzelen dan , het begint toch wel te kriebelen .

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 19:45

Ja en het weer begint ook mee te werken, voor puzzels :D.
Het was vanmiddag om 4 uur al zo donker dat ik de lichten al heb aangedaan, anders kun je echt niks vinden.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:15

Ik heb een puzzel mat, daar kan je een opblaasrol tussen doen en hem zo weer opbergen, maar meestal heb ik hem gewoon op t buro liggen:) daar zit ik verder toch ook niet aan.

zal eens een foto maken van de puzzel die ik heb hangen.
ik maak ze altijd, dan lijst ik ze in tot ik de volgende klaar heb.

De meeste puzzels komen van ravensburger of jumbo, Maar k heb ook 2 hele goedkope liggen, maar daar past de helft niet van, en plaatjes kloppen vaak ook niet dan.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 20:33

Nee klopt inderdaad, de goedkope puzzels zijn niet fijn. Ik gebruik 4 merken: ravensburger, jumbo, clemontoni en schmidt. Allemaal zelfde kwaliteit ongeveer. Wel wat duurder in aanschaf maar scheelt veel ergenis

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 23:38

Ik heb net een hyves opgericht voor legpuzzel freaks: http://legpuzzels2.hyves.nl/ Voel je vooral welkom om je daar ook aan te sluiten! Natuurlijk blijven we hier ook actief ;)

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 23:57

Nou oke ik geef mijn verslaving toe. Ik ben pas net gestopt. Ik schrok van de tijd.
Ben om negen uur begonnen. Heb de rand klaar, en ben maar begonnen aan het invullen. Best een pittige puzzel. Kleine details....
Ben nu een aan het maken van ravensburger van 1500 stukjes.
Zal even zoeken naar een voorbeeld.
En wonder boven wonder laten de katten hem met rust

Edit: Deze dus
http://www.ravensburger.com/netherlands ... index.html