En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:38

Ik snap overigens wel waarom TS nooit iets gemerkt heeft :+ Hij is in die 4 jaar altijd zo geweest.. Hij heeft nooit veranderingen in zijn gedrag laten zien, omdat hij een dubbelleven had en niet beter wist dan zich te gedragen zoals hij deed.

Toen mijn vader na bijna 30 jaar besloot mijn moeder te bedonderen, prikte moeders er direct doorheen. TS kent haar vriend niet anders zoals hij zich al 4 jaar gedraagt.

TS, je moet maar zo denken: Hij belazerd je al 4 jaar, je bent al die tijd op de 2e plaats gezet en zijn andere vriendinnetje wel de waarheid verteld terwijl hij tegen jou heeft gelogen. Je mag dan wel in zijn huis wonen, maar puntje bij paaltje kwam het vriendinnetje die wel wist hoe het werkelijk zat jou vertellen dat je al 4 jaar word voorgelogen.

Je klap komt nog wel, ik hoop alleen dat je dan iemand hebt om je op te vangen! :(:)

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:38

Cem: Ik he bje verhaal gelezen en je antwoorden allemaal. Ook ik heb zoiets soorts gelijks gehad en heb het toen wel een kans gegeven. En ik heb me lang heel lang zorgen gemaakt en gepiekerd of ik niet weer blind ben..voor de problemen. Het vertrouwen is niet teruggekomen helaas het gevoel wat je voor hem hebt is natuurlijk door zn verhaal niet meteen uit de weg te ruimen. maar je wantrouwen is wakker. En die slaapt niet snel weer. Wat hij zegt het is meteen na het begin van jullie relatie weer opgebouwd..hoeveel gevoel had hij dan voor jou en hoe lang was hij daargegaan als die vrouw niet langs was geweest? Dat zul je nooit weten en hoeveel vragen je ook jezelf of hem er oversteld het is niet het geval en je zal die antwoorden nooit weten daar moet je dan mee leven. Ik kon het uiteindelijk na 1 jaar de kans gegeven te hebben daarna nog niet meer opbrengen..mijn gevoel sleet af.....want ik geloofde hem om niets meer. Hoe serieus hij het ook zei ik ga voor jou hoeveel controle ik ook uit mocht voeren...het geeft je niet meer het gevoel van vertrouwen terug. Ik ben gegaan alles netjes geregeld. Ookal is het zijn huis door bij hem gewoond te hebben en ook dingen betaald te hebben heb je ook rechten gekregen.

Ik heb inmiddels na een paar jaar alleen geweest te zijn weer een hele leuke vriend en het vertrouwen is er en het gevoel is super goed weer zoals toen maar wel met iemand anders. Die ik zoals nu lijkt al 2,5 jaar goed kan vertrouwen me talles zelfs geen wantrouwen meer heb. Dat is een fijner gevoel uiteindelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:39

...

Wat een droeftoeter. Besef dat als die meid niet zo eerlijk was geweest om het te melden, hij nog steeds met haar zou zijn.

Madelief28

Heb niet alle pagina`s gelezen dus wellicht is het al gezegd...

Voor dat hij steeds met deze griet het bed in dook, KOOS hij daar zelf weer!!! Dus 4 jaar lang wellicht elke week, heeft hij zelf WEER de keuze gemaakt om met haar te gaan rotzooien..
1x een grote vergissing begaan ok, maar 4 jaar lang..hij lacht zich echt kapot als je bij hem blijft...

Kies voor jezelf meid!! Jij komt er wel!
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 26-08-09 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Ilzas schreef:
Abercrombie schreef:
Wat ik dan niet begrijp, is als je een man leert kennen dmv dat hij vreemd gaat met JOU, je hem vervolgens zelf ook kan vertrouwen onder het mom van "dat zal hij bij mij niet doen"

Oftewel: zoals je er aan komt, kom je er ook weer af.

Mijn man en ik zijn alweer (bijna) 20 jaar bij elkaar.
Maar 4 jaar een relatie ernaast vind ik wel weer het andere uiterste.

TS de beslissing is aan jou, wij kunnen ons mening geven, maar het komt op jou neer wat je doet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:41

MarcoBorsato schreef:
...

Wat een droeftoeter. Besef dat als die meid niet zo eerlijk was geweest om het te melden, hij nog steeds met haar zou zijn.

Je hebt zelfs dikke kans dat zij nu haar kans zit af te wachten tot hij weer vrijgezel is.. En je hebt zelfs een goede kans dat hij nog steeds "met haar" is..

Laura82

Zodra zn p*k weer gaat jeuken, rara wie er dan mag krabben...

KiWiKo

volgens mij heeft ze al 11 jaar een relatie en is DEZE uitstap van 4 jaar nu boven water gekomen :)

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:42

Meid,

Ook ik heb een relatie gehad waarin ik alleen maar werd bedrogen, elke keer weer gaf ik hem opnieuw een kans, nu kwam het echt goed!

Tot dat ik mezelf dus helemaal kwijt raakte doordat ik hem totaal niet vertrouwde, ik zocht overal wat achter, controleerde zijn mail en telefoon en werd stik chagrijnig en diep ongelukkig! Uit eindelijk heeft hij een punt achter onze relatie gezet omdat hij zich zo vertikt voelde…. Oh wat was ik er kapot van en wat heb ik lang gedacht dat alles aan mij lag. Het heeft dan ook heel lang geduurd voordat ik door had dat het allemaal niet aan mij lag. Maar aan hem! Mijn zelfvertrouwen en vertrouwen in andere was echt totaal naar de kl*te! Gelukkig gaat het nu 1,5 jaar later weer goed met mij en ben ik weer gelukkig!

Achteraf gezien had ik hem nooit, maar dan ook nooit meer een kans moeten geven. Dat had me zoveel ellende, pijn en verdriet gescheeld.

Echt meid, kies alsjeblieft voor jezelf, hij is je echt niet waard!!
Kijk niet naar de materiële dingen en alles eromheen, maar echt naar de liefde van jou naar hem en vooral van hem naar jou… Als je echt van iemand houdt, doe je diegene niet bewust zoveel pijn!!

Sterkte ermee meid!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:42

Ik las in de berichtengeschiedenis dat TS in begin van de relatie ook haar twijfels had maar dat vriend bij hoog en laag beweerde alleen van haar te houden.

Dus als je je nog afvraagt hoeveel hij te vertrouwen is..... :n

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:43

KiWiKo schreef:
volgens mij heeft ze al 11 jaar een relatie en is DEZE uitstap van 4 jaar nu boven water gekomen :)
Nee.. deze 'uitstap' is begonnen nadat zij een paar maanden een relatie hadden..

Abercrombie

MarcoBorsato schreef:
...

Misschien wel uiteindelijk ook voor haar gekozen zou hebben als zij misschien druk er op gezet had.. Misschien had ze wel zwanger van hem geworden op den duur..

slimmerik

KiWiKo schreef:

Nee, relatie is van begin 2006 ongeveer....

Anoniem

Tallie_Ho schreef:
Toen mijn vader na bijna 30 jaar besloot mijn moeder te bedonderen, prikte moeders er direct doorheen. TS kent haar vriend niet anders zoals hij zich al 4 jaar gedraagt.

Dit soort dingen zijn ook vaak bij Oprah en ik weet nog wel dat toen heel duidelijk gezegd werd ' you know before you know' oftewel, er is altijd een gevoel dat je vertelt dat er iets niet in de haak is. Bij TS is dat wel lastig omdat ze deze jongen niet kent als eerlijk en trouw.

Tallie_Ho schreef:
TS, je moet maar zo denken: Hij belazerd je al 4 jaar, je bent al die tijd op de 2e plaats gezet en zijn andere vriendinnetje wel de waarheid verteld terwijl hij tegen jou heeft gelogen. Je mag dan wel in zijn huis wonen, maar puntje bij paaltje kwam het vriendinnetje die wel wist hoe het werkelijk zat jou vertellen dat je al 4 jaar word voorgelogen.

Dit is inderdaad de kern.

TS, ik snap dat je gevoel niet gelijk ophoudt en dat je denkt dat je nog van hem houdt. Maar hoe kun je houden van iemand die niet van jou houdt en je jarenlang bedriegt en besodemietert met jarenlange leugens?? En geloof mij maar, hij leert het niet af en hij stopt er ook niet mee.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:44

slimmerik schreef:
Ik las in de berichtengeschiedenis dat TS in begin van de relatie ook haar twijfels had maar dat vriend bij hoog en laag beweerde alleen van haar te houden.

Dus als je je nog afvraagt hoeveel hij te vertrouwen is..... :n

vraag me af waarom iedereen TS haar berichtgeschiedenis aan het checken is?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:45

Abercrombie schreef:
Misschien had ze wel zwanger van hem geworden op den duur..

Als zijn minnares hem graag wilt... Vrouwen zijn ook vals... ;)

Had hij wellicht 2 kids gekregen bij 2 vrouwen, hij had namelijk niet willen kiezen en het web had zich al gesloten. Hoe red je je daar dan uit?

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:46

Oh My God, veel stertke gewenst komende tijd?!

Ik zou de gedachte niet aan kunnen dat hij al 4 jaar loog , 4 jaar elke nacht naast me lag terwijl hij misschien wel net nog zijn leuter bij iemand anders heeft gestoken, misschien zelfs wel aan haar dacht tijdens de sex.. al die keren dat hij naar zijn vrienden ging, ging sporten, over moest werken e.d.
Ik zou me zo 'ranzig' voelen...

Als hij je een kus gaf op je wang of je mond, terwijl hij misschien net nog bij die ander was. De keren dat hij zei dat hij van je houdt.

Ik persoonlijk zou hem in de toekomst niet meer kunnen vertrouwen, en argwaan hebben als hij weggaat van huis en me helemaal druk maken als hij ergens is.

Ik kan me behoorlijk voorstellen dat dit moeilijk is, dat jij van hem houdt, en eigenlijk niet wilt opgeven.

Maar denk eens hoe makkelijk dit 4 jaar lang voor hem is geweest... Zal in het begin wel laten zien dat hij zijn best doetm, maar als hij al 4 jaar in de ban is van deze vrouw denk ik niet dat dit zomaar over is. En er best nog slippertjes zullen vallen. Hij zal nu denk ik niet na 4 jaar ineens beseffen dat jij het bent wie hij wilt, als hij écht schuldgevoel had al die tijd e.d. dan had hij dit niet zolang vol kunnnen houden.

En hoelang wist die vrouw al dat jullie samen waren? Vanaf het begin? Kan me ook niet voorstellen dat zij zomaar opgeeft...

Ik ben vroeger ook bedrogen, en voelde me zacht uitgedrukt zoals ik bovenaan beschrijf. Gelukkig waren we maar 9 maanden samen en kwam ik er aardig optijd achter, maar tóen al was ik kapot en had geen vertrouwen meer in hem. Het is ook niet fijn zo te leven dat je je steeds afvraagt of hij eerlijk en trouw is.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid met je besluit ne hoop dat als je voor hem kiest, hij je echt trouw blijft.
Maar als jullie al zo begonnen zijn, ben ik bang dat het aard van het beessie zo blijft.

Blackje

Inderdaad, hoe ver was het dan gekomen..
Nu kan je er nog relatief makkelijk vanaf. Geen kinderen, niet samen een huis, maar je kan wat voor je alleen gaan opbouwen..

Jes

slimmerik schreef:
Saffier schreef:
Ik heb het bij mijn ouders mee gemaakt....
Mijn vader is bij zijn eerste huwelijk al eens vreemd gegaan. Toe hij eenmaal gescheiden was etc, heeft hij mijn moeder leren kenne, alles netjes verteld, en ze hadden er afspraken over gemaakt.

*mijn eigen quote ingekort*

Dit is het verhaal van de vos en zijn haren......

Onbegrijpelijk imo dat zijn huidige vrouw nog met hem heeft willen trouwen.

En ook @ Abercrombie :
Zij deed precies hetzelfde, zij had ook nog een relatie. Mijn moeder heeft wel gezegd:
Ach een ding weten jullie zeker van elkaar, jullie zijn allebij niet te vertrouwen.

En verder: Mijn moeder en ik denken dat hij weer een ander heeft, hij vertoond de zelfde "symptomen" als 8 jaar geleden, moe, veel gezondheids klachten etc. etc.
Toen der tijd zag mijn moeder dat als werk druk. Toen ze een keer samen op vakantie waren was hij heel ontspannen etc. dus mijn moeder dacht, ik had gelijk, het is het werk.
In werkelijkheid was hij ontspannen omdat niemand hem op dat moment kon verraden...

Lisette03

De moeder van een vriendin van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt, er stond ineens een collega van haar echtgenoot op de stoep. Zij heeft toen ook besloten om bij haar echtgenoot te blijven (wel een ander verhaal, 20 jaar samen, 2 kinderen etc etc). Maar zij wist dus ook van haar echtgenoot dat hij het vreemd gaan niet kon laten, dus hebben ze toen afspraken gemaakt. Zij hebben nu een vrije relatie, in zoverre er zijn wel regels (nooit meer dan 2x met dezelfde, ze hebben beide een foeilijstje van mensen waar het dus niet mee mag en zo nog wat dingen). Hier op bokt wordt bij vreemd gaan altijd gezegd, dumpen die hap, en misschien dat ik er zelf stiekum ook wel zo over denk, maar mocht het ooit zo ver komen, wat doe je dan??? Is je echtgenoot vreemd gegaan omdat hij je niet leuk genoeg meer vind, de relatie toch al niet goed meer is, of was het omdat het een notoire vreemdganger is, iemand die het echt gewoon niet kan laten, maar waar je nog steeds heel veel van houdt en met wie het nog steeds heerlijk is om samen te zijn. In het eerste geval zeg ik direct dumpen, beter tijdelijk liefdesverdriet dan altijd een slechte relatie, maar wat doe je in het laatste geval? Is jullie liefde sterk genoeg om je vriend af en toe te kunnen delen of vind je het niet erg als je weet dat hij van jou het meeste houdt, en altijd bij je terug komt, dat die andere er slechts zijn om als het ware aan een soort fetish (sex met andere vrouwen is weer wat anders dan een ballon of voeten:P) te voldoen?

Ik weet het niet wat ik zou doen, de kans dat die van mij vreemd gaat acht ik ook heel klein, al weet je het natuurlijk nooit. Ik weet wel dat ik niet graag zonder hem verder ga...

Kijk naar hoe jij je er voelt, wat denk je, kun je er mee leven???

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:48

Lovely schreef:
Tallie_Ho schreef:

Dit soort dingen zijn ook vaak bij Oprah en ik weet nog wel dat toen heel duidelijk gezegd werd ' you know before you know' oftewel, er is altijd een gevoel dat je vertelt dat er iets niet in de haak is. Bij TS is dat wel lastig omdat ze deze jongen niet kent als eerlijk en trouw.

Precies! Hij is nooit oprecht en trouw geweest, TS heeft al die tijd tegen een leugenaar aan zitten kijken! Als iemand eerlijk en oprecht is en dan ineens besluit om iets te doen wat niet in de haak is, merk je dat. Hij heeft altijd dingen gedaan die niet in de haak zijn, daarom heeft hij er zo lang mee door kunnen gaan.

Anoniem

slimmerik schreef:
KiWiKo schreef:

Nee, relatie is van begin 2006 ongeveer....

Idd [LZP] Mijn vriend is niet zo gek op mij als ik op hem

Topic was idd niet moeilijk te vinden ;) Dus toen ging ie gewoon al vreemd.. Als ik zo lees wat ie toen zei, wist ie TS goed in te palmen :j

tita

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:49

TS waarom stond ze voor je deur? Misschien heb ik het niet gelezen, maar is haar doel niet om jouw relatie kapot te maken? Zij vind dat als zij hem niet voor 100% heeft, dan jij ook niet?
Ze heeft het AL 4 jaar met hem uitgehouden en vond het misschien nu wel eens tijd worden dat jij het veld moest ruimen.

Hij moet dus voor haar kiezen, dat heeft zij beslist, dus als jij het weet ga je kapot en ga je weg.

Draai de rollen om, jij beslist en beslist dat het over is met haar en dat jij verder gaat met hem en ga bedenken hoe je je relatie leven in kan roepen. Kennelijk is van het begin af aan iets niet goed verlopen. Werk haar weg, is jouw goed recht.

Daarna kan je beslissen of je hem nog wel leuk vind, wellicht ben je dan zo sterk geworden en heeft je ego het zo goed gedaan om hem om jouw vingers te winden en haar weg te werken dat jij hem ook dumpt. Maar laat de beslissing bij jouw liggen.

De vrouwen roepen meteen, Dúhumpen! Maar dat is wat ZIJ wil en je gaat in haar straatje mee.

Trek aan je ego, ga naar de kapper, koop iets leuks en denk positief over je zelf. Ga uitgebreid praten met je vriend en bedenk een oplossing. Boek een vakantie.

Als jij zo gelukkig was 4 jaar lang, is er nl ook iets tussen jullie 2en. Zet hem voor het blok dat je het goed wil maken, maar dat hij maar 1 kans krijg.

Schrijf je wel in voor een andere woning en zoek een alternatief voor je paarden, laat zien dat je het meent.

Een beetje gezonde achterdocht mag je hebben, slapen in een relatie is nooit goed, uit elkaar groeien kan dan nl ook als een van de partners lekker aan laat wapperen en aan laat leunen in vol vertrouwen, is ook fout.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:49

oeps sorry relaxed tegelijk gepost :D