Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:36

Yeyo schreef:
Ik loop ook niet topless, dan trek ik ook altijd iets aan.
Kan me ook niet voorstellen dat topless volleyballen echt lekker is....

Nee idd... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:39

Robynn schreef:
Zal ik hem even uitleggen :)

Vroeger wilde ik wel heel graag topless liggen, niet omdat ik wilde dat er mensen naar mij keken, maar gewoon omdat ik 2 van die witte boobs maar niks vond/vind, maar had ik het zelfvertrouwen niet om dat ding uit te doen, nu al een aantal jaar met zelfvertrouwen maakt het mij niks meer uit.

Als ik wilde dat iedereen naar mij en mijn lichaam keek ging ik wel helemaal naakt, ik doe het voor mijzelf en niet voor anderen ;)

Thanks, duidelijk :) ik snap hem helemaal :)

Robynn schreef:
Yeyo schreef:
Ik loop ook niet topless, dan trek ik ook altijd iets aan.
Kan me ook niet voorstellen dat topless volleyballen echt lekker is....

Nee idd... :=

Sportbeha's zijn niet voor niets uitgevonden, denk ik dan.
Ik krijg soms de slappe lach van al dat geflap :o vraag me af of die dames zelf dan niet in de gaten hebben dat ze zo alleen maar ontzettend lachwekkend zijn :D voor mij dan toch iig. Gewoon even iets aan als je gaat zwemmen of lopen of wat dan ook, wordt het al een stuk netter van.
Zoals die dame die in het filmpje van dvhn op haar buik ligt, heb ik er geen problemen mee, heb er dan ook neit het volle zicht op.

Djoena

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:47

Die is wel heel gaaf zeg :')

Overigens zou ik persoonlijk alleen al om dat gedrag te voorkomen een topje aan doen :)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:53

Het zal me echt worst wezen of je wel of niet toples zont, dun of dik bent, kleine of grote tieten hebt, badpak of bikini. Iedereen is vrij om te doen wat ie wilt.

Vroeger zonde ik altijd toples, alleen nu vind ik met een bovenstukje gewoon mooier bij mezelf staan. Nadat ik van een a-cupje naar een C-cup ging :D

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:55

Yamcha schreef:
Die is wel heel gaaf zeg :')

Overigens zou ik persoonlijk alleen al om dat gedrag te voorkomen een topje aan doen :)

Ja dat is echt america met springbreak.... :+
In Nederland en overige vakantie landen heb ik zelf gelukkig nog nooit zulk gedrag gehad :n :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:57

Ik ook niet, maar ben ook al jaren niet meer op het strand geweest als het vol lag :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:59

Yamcha schreef:
Ik ook niet, maar ben ook al jaren niet meer op het strand geweest als het vol lag :+

Ik ging tot 2 jaar geleden altijd naar het Hens... Nu met de mentaliteit daar (ruziezoekers etc) kom ik daar gewoon niet meer :n Ken je het honden strandje bij Zeewolde? :) Daar is het (bijna) altijd lekker rustig, vaak ook met lekker weer, misschien is dat een optie? :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:08

Ben ik ook weleens geweest, dat is erg leuk ja :j

Hens ging ik eerder ook wel heen, nu niet meer.

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:23

Mijn interesseert het niets of vrouwen nu wel of niet topless liggen. Het zijn maar een paar tieten.. Wat is daar nu erg aan om te zien? Zelf houd ik mijn bovenstukje aan, ziet er net wat 'gevulder' uit ;) Maar als ik een paar mooie borsten had gehad, mochten ze van mij ook lekker bij bruinen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:28

Yeyo schreef:
xNursiex schreef:
Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.

Daarnaast:
jij staat vast nooit naakt voor de spiegel denk
Je veronderstelt wel dat ik dat wel niet zal doen.

Opgedrongen??? Word jij op het strand altijd met een paar tieten om je oren geslagen ofzo???
Je bent niet verplicht om te kijken hoor, en als het je wel stoort, zoals jij zegt, waarom kijk je dan??

niet? ik duw ze altijd in ander mans gezicht :j zo'n echte tiet b*itchslap :j

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:30

tamaartjeee schreef:
je hebt gelijk je ziet bijna niemand meer topless, ik zelf vind het wel beter want soms zie je er mensen bij liggen en dan denk ik ook van "moet ik hier naar kijken?"

ik ben zelf wel preuts dus doe dat nooit.

je hóeft er niet naar te kijken :roll: Ik ga zowat nooit naar het strand maar iedereen moet maar doen wat zij het fijnst vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:32

Laatst op Zandvoort lagen er nog veel vrouwen topless hoor, zowel jong als oud. Tja, zelf weten..

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:33

Yeyo schreef:
xNursiex schreef:

Daarnaast:

Opgedrongen??? Word jij op het strand altijd met een paar tieten om je oren geslagen ofzo???
Je bent niet verplicht om te kijken hoor, en als het je wel stoort, zoals jij zegt, waarom kijk je dan??

niet? ik duw ze altijd in ander mans gezicht :j zo'n echte tiet b*itchslap :j[/quote]

Hey een partner in crime!
Ik bitchslap ze ook altijd ff, dat bikinitopje uit, en snel een beetje!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:37

ja ik zie ook regelmatig tieten voorbijkomen dat ik denk, 'tja... dat was geen toevoeging aan mijn dag.' Maar zo zie ik vaak zat dingen die ik niet perse had willen zien. Zet het journaal maar aan hoor...

Pffff je druk maken om een stel tieten. srsly

Celinee_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:56

Ik was in Spanje en het viel mij op dat er juist veel mensen topless lagen, of ben ik te jong om daarover mee te praten :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:47

Ik heb ook gemerkt dat steeds minder mensen topless liggen!
Ik doe het zelf wel, maar niet op een strandje hier in de buurt aangezien ik les geef op een basisschool. Grote kans dat ik kinderen tegen kom dus :P .
Op vakantie lig ik gerust topless, heb er geen moeite mee! Maar als ik dan op ga staan om te zwemmen ofzo dan doe ik mn bovenstukje wel weer aan :Y)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:49

_Chantal89 schreef:
Ik doe het zelf wel, maar niet op een strandje hier in de buurt aangezien ik les geef op een basisschool. Grote kans dat ik kinderen tegen kom dus :P .
Op vakantie lig ik gerust topless, heb er geen moeite mee! Maar als ik dan op ga staan om te zwemmen ofzo dan doe ik mn bovenstukje wel weer aan :Y)

hihi ja dat kan wel een rare situaties/bijnamen in de klas opleveren :D En dan krijg je weer wat van die zeikende ouders dat het kind van slag is omdat hij/zij de tietjes van de juf gezien heeft. En dat wil je allemaal niet :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:52

Qimm schreef:
_Chantal89 schreef:

hihi ja dat kan wel een rare situaties/bijnamen in de klas opleveren :D En dan krijg je weer wat van die zeikende ouders dat het kind van slag is omdat hij/zij de tietjes van de juf gezien heeft. En dat wil je allemaal niet :P

Haha nee inderdaad niet. Ik vind ook gewoon dat dat niet hoort ;) .
En daarbij lopen er hier in de buurt ook nog wel bekenden rond waarvan ik zoiets heb van: 'Pff, ik wil denk niet dat jij mij halfnaakt ziet :+ .'
Maar op vakantie, nobody knows you :P Dus waarom niet?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:47

Yeyo schreef:
xNursiex schreef:

Daarnaast:

Dat je niet zit te staren mag duidelijk zijn, maar je kijkt blijkbaar toch lang genoeg zodat je je eraan gaat storen.
En het antwoord "ik vind het zo walgelijk dat ik er wel naar MOET kijken" vind ik echt zo'n ruk argument, dat doe je jezelf aan, niet degene die ervoor kiest om topless te zonnen op het strand.

Gelukkig maar dat ik dat argument nergens heb gebruikt dan :D
Lees maar na, ik heb al argumenten gegeven.

Zoals mijn buurvrouw op het strand die topless kwam vragen of ik op haar kleedje wou passen. Hoe moet ik dat precies negeren??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:16

Na het lezen van de reacties komt er een brandende vraag bij mij op waar ik maar geen antwoord op lijk te vinden, mss willen jullie mij helpen?

Waarom hebben toch zo ontzettend veel vrouwen moeite met topless zonnen, en waarom zal geen één man hier op tegen zijn?
Iemand die me antwoord geven kan?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:19

Mannen :+: tietennn

Kijk ze maar eens kijken als je een groot stel onder je shirt hebt :+ (of geen shirt natuurlijk)
Ander weet ik het ook niet hoor!!?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:21

inderdaad, verder hoor ik regelmatig geklaag van mannen over de grijze topless bevolking op ons "strandje". Dus ze bestaan zeker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:28

Bestaan ze Katia mannen die niet van tieten houden ik begrijp je niet geloof ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:34

Chiqa schreef:
Na het lezen van de reacties komt er een brandende vraag bij mij op waar ik maar geen antwoord op lijk te vinden, mss willen jullie mij helpen?

Waarom hebben toch zo ontzettend veel vrouwen moeite met topless zonnen, en waarom zal geen één man hier op tegen zijn?
Iemand die me antwoord geven kan?

Dat is zonder meer niet waar, mijn echtgenoot is er geen fan van, en ik ook niet.

Van ons hoeft al dat bloot niet zo nodig. Heeft niets te maken met van borsten houden of niet. Sommige dingen zijn gewoon privé.