Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:mars_loves schreef:er staat toch dat iemand het heeft gemeld bij de springpiste, dan lijkt het me wel zo duidelijk dat ze die hond hebben gezien he!
Ik heb niet gezegt dat het 100% de schuld van de omstanders is, natuurlijk had de TS beter moeten opletten enzo, maar die mensen
hadden de hond ook eruit moeten helpen!
Je kan je op zn minst een beetje inleven, als jou dit zou overkomen zou je je ook rot voellen.
Doe eens niet zo raar..
Ze heeft het toch niet express gedaan joh!
omg..
Ik heb al lang gemeld dat ik het vervelend vind en heb haar al sterkte gewenst. Het valt me gewoon op dat veel mensen opeens de omstanders de 'schuld' willen geven, zelfs TS zelf.
Dit soort dingen zouden mij niet snel overkomen, ten eerste heb ik geen hond, ten tweede, neem ik die niet eens mee op concours, honden horen daar niet.
Eponastable schreef:hoe cru het klinkt maar dit is dierenmishandeling, alsook voor dieren die geen eten krijgen, geen drinken krijgen of geslagen worden.
mars_loves schreef:_San87_ schreef:
Ik heb al lang gemeld dat ik het vervelend vind en heb haar al sterkte gewenst. Het valt me gewoon op dat veel mensen opeens de omstanders de 'schuld' willen geven, zelfs TS zelf.
Dit soort dingen zouden mij niet snel overkomen, ten eerste heb ik geen hond, ten tweede, neem ik die niet eens mee op concours, honden horen daar niet.
Maar vind je dan niet dat de mensen die de hond hebben gezien net een beetje meer
moeite hadden kunnen doen?
Chubby schreef:Eponastable schreef:hoe cru het klinkt maar dit is dierenmishandeling, alsook voor dieren die geen eten krijgen, geen drinken krijgen of geslagen worden.
Er is een groot verschil tussen een dier met opzet kwaad doen (eten onthouden, water onthouden, slaag geven of op andere wijze onheus bejegenen) of iets vergeten!
marleen_usar schreef:Wie zou er een ruit inslaan van een ander?
Sterre schreef:Mijn eerste gedachte: "het is te hopen dat die nooit een kind krijgt!!"
Desalniettemin sterkte!