Nadir schreef:Zwerte schreef:ja maar ten eerste is de manier waarop ze dit zegt al verwend. Zie wat ik eerder hierover getypt heb.
Ten tweede, gaat het er niet om dat ze niet op vakantie wil, maar niet naar dit eiland, ALLEEN maar naar Malta. Ook nog wanneer ze zelf wil want dan is daar een vriendinnetje. En DAT is wel degelijk str*ntverwend.
Ik zou op die leeftijd ook liever naar Malta gaan waar mijn vriendinnetje is dan met mijn paps en mams naar Griekenland.....
Ik begrijp uit de openingspost van de TS dat ze al eerder duidelijk aangegeven heeft dat ze niet mee wil naar Griekenland. Haar ouders hadden dus imo best met haar kunnen overleggen. Ik begrijp best dat ze niet alleen thuis mag blijven, maar om nou €800,- uit te geven aan een vakantie voor je dochter die daar geen zin in heeft is ook voor niemand de oplossing...
lief............. iemand die uberhaupt op vakantie kan moet zijn zegeningen tellen tegenwoordig............
het kind, waar fietsend alles voor betaald word.......... moet gewoon ophouden met huilenbalken en genieten van dat wat haar aangeboden word........... en zich misschien realiseren dat er in die week dat zij op vakantie gaat er honderden gezinnen geconfronteerd worden met ontslag en faillsiment.........
spekkoper is het meiske.......... ech.........
en als ze niet met haar familie mee wil...... dan mag ze ook een week bij mij bivakkeren hoor.......... leert ze in eens waar het leven om draait

) en na de scheiding toen ik 10 was gingen we nog regelmatig op vakantie.
Overigens beslist de ouder, maar ikzelf zou wel aan mn kids vragen "wat willen jullie" om ze ook een stem te geven. Of ik er naar zou luisteren is een tweede
(ik heb nog geen kids)