Frances schreef:yeyo dat is nog niet 1 cm
Hee hij heeft m verkleind, had het netjes gemeten anders dan ben ik weer zo'n aansteller

| | zoiets dan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
merel90 schreef:Als dat zo simpel zou zijn zou er natuurlijk niemand meer een fobie hebben
Yeyo schreef:Frances schreef:yeyo dat is nog niet 1 cm
Hee hij heeft m verkleind, had het netjes gemeten anders dan ben ik weer zo'n aansteller
| | zoiets dan!

ikdoemaarwat schreef:en moet je voorstellen dan dat er een vingertop ter grootte van 4 olifanten op je afkomt en je verpletterd
dat maakt dat spinnetje nou mee.........
merel90:
ja ik denk dat ik misschien daarom niet inleven kan
ik ben nooit in paniek geweest voor een dier...
wel toen ik een grote vrachtwagen op mij af zag komen en ik wist dat hij me vol ging rammen
deed mijn best nuchter na te denken en m te ontwijken maar helaas
maargoed dat is appels met peren vergelijken
Yeyo schreef:Zal ik het dan nog eens doenGwen, nou flik je het wéér!
?
, dus ik doe mijn uilenbril af, rek me uit, pak dat kussen en wil dat neerleggen en... ik zie een enorme wazige vlek rechts voor me in de hoek het matras op komen schuiven
. Bril! Bril! Wáár was mijn bril!! Eenmaal die fiets op mijn neus gepoot zie ik een megagrote zwarte tuinspin op het bed zitten, echt, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik had niks in de buurt waar ik zo'n beest überhaupt in zou kunnen proberen te vangen en hem te lang uit het oog verliezen was al helemáál geen optie
. Het enige stevige van formaat wat ik in de buurt had liggen was een dikke lesmap, die heb ik niet zo aardig midden op die spin geparkeerd
, waarna ik het laken in de wasmachine heb gegooid.
. Rebeccaa schreef:Oh gadver.. Een lerares van mij vertelde, dat ze een vriendin had. En die was op vakantie geweest, had een bultje op d'r buik, nouja niks erg etc. Tot dat ze op gegeven moment naar de dokter ging.. Bleek dat een spin daar eitjes in had gelegd!
.
Ik weet niet wat ik zou doen, zou er niet echt lekker zitten denk ik.
Rebeccaa schreef:Oh gadver.. Een lerares van mij vertelde, dat ze een vriendin had. En die was op vakantie geweest, had een bultje op d'r buik, nouja niks erg etc. Tot dat ze op gegeven moment naar de dokter ging.. Bleek dat een spin daar eitjes in had gelegd!
en erop letten dat het schuifding op de slang
.