Valt niet mee namelijk om een pony trailer te vinden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Miracle_ schreef:Zo had ik een keer een vrouwtje uit amerika die van mij een bitloos-touwhoofdstel kocht. Allemaal leuk en aardig gegaan, gewoon netjes geld ontvangen, en ding op de post gedaan naar neverland
Krijg ik later een mail van haar:
Wat een geweldig hoofdstel, ben er helemaal blij mee, enz, enz... Waar heb je die gehaald?
Ik: Fijn dat je er tevreden mee bent, heb ik gekocht in een winkel hier in NL (ongv.40km hier vandaan).
Zij weer: Goh, zou je voor mij niet naar die winkel willen gaan, en de hoofdstellen opkopen. (ALLEMAAL DUS) en ze dan opsturen voor het bedrag en de verzendkosten..
Mens dacht zeker dat het geld op mijn rug groeide ofzo, eerst 80 km rijden, en dan ALLE hoofdstellen opkopen
Die is grappig..
Miracle_ schreef:Zij weer: Goh, zou je voor mij niet naar die winkel willen gaan, en de hoofdstellen opkopen. (ALLEMAAL DUS) en ze dan opsturen voor het bedrag en de verzendkosten..
Mens dacht zeker dat het geld op mijn rug groeide ofzo, eerst 80 km rijden, en dan ALLE hoofdstellen opkopen
Die is grappig..
Saul schreef:Je gegevens uitgewisseld hebt, en ze vervolgens niet storten!
Dat gebeurt hier op bokt ontzettend vaak ..

ik neem niet eens de moeite om daar op in te gaan. Nu ben ik m'n studieboeken aan
nou pardon... ik teruggemaild met een bod van 350, mailt ze weer terug met een bod van
). Pff... en nu wil ze eerst de ene
Asyaa schreef:Miracle_ schreef:Zij weer: Goh, zou je voor mij niet naar die winkel willen gaan, en de hoofdstellen opkopen. (ALLEMAAL DUS) en ze dan opsturen voor het bedrag en de verzendkosten..
Die is grappig..
eigenlijk ben je behoorlijk stom geweest![]()
![]()
kzou wel eerst het geld gevraagd hebben natuurlijk voordat ik de hoofdstellen kocht, maar je kon hier een aardig slagje uitslaan

) boden we hem na een ca. 10 keer gebruikt te hebben maar aan op internet. Stond duidelijk bij dat het een bijna nieuw zadel was, maar 10 keer gebruikt en dus geen onzingbiedingen. Bied iemand 100 euro, grapjas. Blijheid schreef:Ik ben op zoek naar een bijrijdpony en heb daarom een advertentie op bokt en marktplaats staan.
Ik heb duidelijk in mijn advertentie staan dat ik een pony of paard zoek waar ik ook op mag rijden. Ook heb ik erin staan dat ik echt geen bijdrage kan betalen. Ik ben pas begonnen met mijn studie en ga er door omstandigheden langer over doen dan normaal. Omdat ik mijn studie wel zelf moet betalen heb ik echt geen geld over. Omdat ik geen auto heb zoek ik een pony op fiets/OV afstand.
Via Bokt heb ik 2 reacties gehad die allebei net te ver weg waren (een uur reizen vind ik teveel), maar wel gewone reacties die je zou verwachten.
Via marktplaats krijg ik echter vrij rare reacties.
Bijvoorbeeld of ik mede-eigenaar wil worden van een drachtige Friese merrie (kosten 2000 euro). Ehm ja, ik zei toch dat ik geen geld had....? Of reacties of ik op een ranch in Amerika wil komen werken? Hoezo fietsafstanden ook heel handig als je net met je studie bent begonnen. Ook krijg ik soms aanbiedingen om op shetlanders te rijden. Ik weeg dan wel niet zoveel (55 kilo) maar voor een shetlander vind ik dat te zwaar, bovendien ben ik er echt te lang voor. En dat mensen dan ook nog boos zijn als je terugmailt dat je jezelf te zwaar vind/dat je het niet kan betalen/je geen 2 uur gaat reizen
Remy schreef:Ik heb een advertentie op marktplaats staan voor het afhalen van mijn paardenmest/compost.
Belt er een man die heel netjes aan de telefoon is, met een heel prettige normale stem.
Hij stelt wat vragen over de compost, niks vreemds en langzamerhand neemt het gesprek een hele rare wending; uiteindelijk biedt hij aan om de mest op te komen eten
Er lopen rare gasten op deze aardbol rond, hoor
Briljant.
Komnou, wat is 50ct?