Ik wens je veel sterkte.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
arian_wolf schreef:ReJo schreef:Het zal echt niet van 1 kant komen..
Je moeder zal het echt niet voor niets doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
écht verbazingswekkend sommige reactie's, zo ondoordacht. Als het nou aan jullie leeftijd lag.. maar nee..

arian_wolf schreef:De kindertelefoon is een onwijs nuttige tip!![]()
Ik wil nog even terug komen op de reactie's van _rainbow_ Je moet echt goed onthouden dat, ookal haalt een kind/puber het bloed onder je nagels vandaan, een moeder nooit meer dan een corrigerende pedagogische tik mag uitdelen.
Ik zie dat je zelf ook nog een jonge meid bent, maar denk goed na voordat je reactie's plaatst.
Even weer ontopic: TS succes met je verdere beslissingen in je leven. Denk goed na over proffesionele hulp , je kan niet alles in een potje stoppen met een deksel erop. Vroeg of laat haalt het verleden je toch weer in.
.
Jesjepaarden schreef:Trouwens, de HA had mij doorverwezen naar een psych, maar daar ben ik nooit geweest. Dit omdat ik, en mn vader en meer familie leden denkt dat het aan mn moeder ligt en niet aan mij.

)
Gewoon om het even lekker af te sluiten...
Shahazai schreef:TS, het is en blijft je moeder, die wil je niet zien gaan want ze houdt heus wel van je, daarom hield ze waarschijnlijk de deur dicht.
Ik blijf erbij dat je gewoon een opstandige puber bent die vindt dat de halve wereld haar probeert te dwarsbomen. Problemen komen namelijk nooit van 1 kant, jij bent dus ook niet helemaal onschuldig. Zoek een psycholoog en vertel die de waarheid.
Veel plezier op vakantie.