Paintlinger schreef:LL: Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont......wij zitten hier op het platteland van Drenthe......
Schuurfeesten zijn er ook wel genoeg hahahah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vudress schreef:Je bent er zo een die graag 'one of the guys' is?
Daar krijg je meestal niet meer sexappeal van.....
Welshcobfan schreef:Jezus, je bent z'n moeder toch niet. Haha, moet ik bij mijn vriend mee aankomen, je mag van mij wel 2 biertjes drinken vanavond schat, fijn he! Hahahaha, banketstaaf voor hem dat die nu al zo onder de plak zitRock: ik heb ook met mijn vriend afgesproken hoeveel drank het max is. Ik haat het als hij dronken isDan denk ik: je bent een volwassen kerel, gedraag je daar dan ook naar.
Hij drink nu bijna nooit en hij neemt max.2 biertjes als hij bv uit eten gaat (maar nooit als hij nog met de auto naar huis moet! dan is de max. 0).
Dus ben ook niet bang dat hij zich vol gaat gieten met drank en dat ie daardoor alle remmen los gaat gooien
Paintlinger schreef:Ceasar: Wel raar dat je vriend dat gezegd heeft......dat zijn vrienden hem de hand boven het hoofd houden....geeft niet bepaald een vertrouwd gevoel....
Paintlinger schreef:Jij bent zeker een kerel of nie Aad?
Welshcobfan schreef:aad: wat is dat voor een l*llige opmerking?Denk je niet dat het in goed overleg is gegaan?
Paintlinger schreef:hoezo jammer?Vrouwen hebben echt het geheugen van een Olifant......je vriend kan het zich waarschijnlijk niet eens herinneren dat hij dat gezegd heeft.....
Maar het is/was niet leuk zeggen van hem.......ook al maakt hij er hopelijk/waarschijnlijk geen gebruik van...
Aad1990: Ik zie nu dat je een vrouw bent.......jammer
Welshcobfan schreef:Rock: ik heb ook met mijn vriend afgesproken hoeveel drank het max is. Ik haat het als hij dronken isDan denk ik: je bent een volwassen kerel, gedraag je daar dan ook naar.
Hij drink nu bijna nooit en hij neemt max.2 biertjes als hij bv uit eten gaat (maar nooit als hij nog met de auto naar huis moet! dan is de max. 0).
Dus ben ook niet bang dat hij zich vol gaat gieten met drank en dat ie daardoor alle remmen los gaat gooien
annastasia schreef:Straks weer Normaal in Sibboern (siddeburen). Reken maar dat daar ook heel wat dingen gebeuren die in een normaal cafe echt niet door de beugel kunnen