Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:03

Paintlinger schreef:
LL: Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont......wij zitten hier op het platteland van Drenthe...... ;)

Schuurfeesten zijn er ook wel genoeg hahahah :D of is dat ook niet meer in? :P

Rinske

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:04

Ik vertrouw mijn partner voor meer dan 100%, hij zou echt nooit vreemdgaan. Ik ook niet trouwens.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:04

Vudress schreef:
Je bent er zo een die graag 'one of the guys' is?

Daar krijg je meestal niet meer sexappeal van.....

Volgens mij ben ik juist heel vrouwelijk, hoor. :D
Ik ben zeker niet 'one of the guys', ik heb mijn uiterlijk en mijn kledingstijl al niet erg mee, vrees ik. :+

Maar ik heb wel leuke herinneringen aan wat feestjes waar we met een hele groep vrienden en vriendinnen waren en dan gingen we allemaal wel eens los. Om vervolgens naar huis terug te lopen, eh.... kruipen :D (toen woonde ik nog in een stadscentrum). Nu is er altijd een bob. ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:05

over schuurfeesten gesproken, daar zijn ook heel wat jeugdige relaties ontstaan en gesneuveld :=

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:09

WCF:
Ik heb mijn vriend tijdens het tentfeest van het Bloemencorso frederiksoord ontmoet :)

En dan heb je hier nog: Dicky Woodstock.......ietsje verder Zwarte Cross :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:11

heb als stadsdame mijn ogen uitgekeken bij de dorpsparty's in schuren of tenten := Wel enorm vermaakt!: D
Dicky woodstock hahaha :D wat een heerlijke naam :P

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:13

Je kan iemand wel 100% vertrouwen, maar of diegene er ''gebruik'''van maakt dat weet je natuurlijk nooit.
Ik vind ook niet dat je van het slechte in de mens uit moet gaan.

Dus ja, ik heb 100% vertrouwen in mijn vriend.
Of hij ooit eens is vreemd gegaan, dat weet ik niet, maar zo als ik hem ken lijkt mij dat onwaarschijnlijk.

We zijn inmiddels 5 jaar bij elkaar, en zoiets houd naar mijn idee alleen stand als je vertouwen in elkaar hebt.
Hij gaat met kameraden op stap, en ik ga ook wel eens met vrienden op stap.
Ook naar de bekende schuurfeesten, helemaal geweldig!!!!!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:14

Straks weer Normaal in Sibboern (siddeburen). Reken maar dat daar ook heel wat dingen gebeuren die in een normaal cafe echt niet door de beugel kunnen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:14

Tja, als uit onderzoeken blijkt dat 60% van de Nederlanders wel eens vreemdgaat... dan ga ik niet roepen dat ik 100% vertrouwen heb in mijn relatie.
Er zijn genoeg personen die dat vertrouwen wel hebben (hadden), maar teleurgesteld worden (werden). Ik doe gewoon mijn best om mijn relatie goed te houden, als één van ons vreemd wil gaan houd je dat toch niet tegen.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:15

Welshcobfan schreef:
Rock: ik heb ook met mijn vriend afgesproken hoeveel drank het max is. Ik haat het als hij dronken is :n Dan denk ik: je bent een volwassen kerel, gedraag je daar dan ook naar.
Hij drink nu bijna nooit en hij neemt max.2 biertjes als hij bv uit eten gaat (maar nooit als hij nog met de auto naar huis moet! dan is de max. 0).
Dus ben ook niet bang dat hij zich vol gaat gieten met drank en dat ie daardoor alle remmen los gaat gooien :)
Jezus, je bent z'n moeder toch niet. Haha, moet ik bij mijn vriend mee aankomen, je mag van mij wel 2 biertjes drinken vanavond schat, fijn he! Hahahaha, banketstaaf voor hem dat die nu al zo onder de plak zit :(:)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:17

Jij bent zeker een kerel of nie Aad? :+

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:18

Paintlinger schreef:
Ceasar: Wel raar dat je vriend dat gezegd heeft......dat zijn vrienden hem de hand boven het hoofd houden....geeft niet bepaald een vertrouwd gevoel....

Hij heeft dat ooit in het begin van onze relatie gezegd toen dat ter sprake kwam omdat een vriendin van mij continue vreemdging tijdens uitgaan. Als ik die jongen beter kende had ik er wat van gezegd, mijn vriend is van mening dat je partij moet kiezen voor je vrienden en dus niet moet bemoeien met de zaken van een ander en dan maar beter niets kunt zeggen; kortom hand boven het hoofd houden.

Heb ik gewoon gruwelijke hekel aan en met dit soort dingen blijft dat in mijn achterhoofd zweven...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:18

aad: wat is dat voor een l*llige opmerking? :+ Denk je niet dat het in goed overleg is gegaan?

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:20

Vrouwen hebben echt het geheugen van een Olifant......je vriend kan het zich waarschijnlijk niet eens herinneren dat hij dat gezegd heeft.....

Maar het is/was niet leuk zeggen van hem.......ook al maakt hij er hopelijk/waarschijnlijk geen gebruik van...

Aad1990: Ik zie nu dat je een vrouw bent.......jammer :\

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:22

Paintlinger schreef:
Jij bent zeker een kerel of nie Aad? :+

Nee, helemaal niet en ook geen megafeestbeest, m'n vriend gaat veel vaker uit en hij mag graag wat drinken. Maar dat maakt mij niks uit, het is de liefste en leukste jongen die ik ken en wat hij in zijn vrije tijd graag doet, hoef en ik wil me niet meebemoeien. Als hij na een drukke studieweek lekker kan ontspannen met z'n vrienden en bier dan moet hij dat lekker doen, net zoals ik heerlijk kan bijkomen als ik met m'n paard bezig ben.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:24

Welshcobfan schreef:
aad: wat is dat voor een l*llige opmerking? :+ Denk je niet dat het in goed overleg is gegaan?

Ja sorry maar het kwam zo betuttelend over dat m'n haren ervan overeind gingen staan. Maar hee, als het bij jullie goed werkt en jullie er je allebei prettig bij voelen, wie ben ik dan om daar over te oordelen.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:24

Paintlinger schreef:
Vrouwen hebben echt het geheugen van een Olifant......je vriend kan het zich waarschijnlijk niet eens herinneren dat hij dat gezegd heeft.....

Maar het is/was niet leuk zeggen van hem.......ook al maakt hij er hopelijk/waarschijnlijk geen gebruik van...

Aad1990: Ik zie nu dat je een vrouw bent.......jammer :\
hoezo jammer?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:27

Paintlinger dacht waarschijnlijk dat je een man was aan de uitspraak te zien, zo fanatiek reagerend. ;)

Ik heb inderdaad met dat soort dingen een olifantengeheugen... Ook al lijkt het ogenschijnlijk licht gezegd, ik sla het wel op. En 9 van de 10 keer kom ik er ook op terug en dan kan mijn vriend niets anders doen dan het bevestigen. :D

Wat dat betreft wel ideaal hoor.

@WCF: Ik vind het van jullie allebei knap dat een dergelijke afspraak gemaakt is. Van jou omdat je iets op wil leggen en van hem dat hij het accepteert. Maar net als eerder, wat harder gezegd door Aad, is het jullie relatie.
Laatst bijgewerkt door Caesar op 16-07-09 15:33, in het totaal 2 keer bewerkt

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:29

Welshcobfan schreef:
Rock: ik heb ook met mijn vriend afgesproken hoeveel drank het max is. Ik haat het als hij dronken is :n Dan denk ik: je bent een volwassen kerel, gedraag je daar dan ook naar.
Hij drink nu bijna nooit en hij neemt max.2 biertjes als hij bv uit eten gaat (maar nooit als hij nog met de auto naar huis moet! dan is de max. 0).
Dus ben ook niet bang dat hij zich vol gaat gieten met drank en dat ie daardoor alle remmen los gaat gooien :)

Als ik dit zou lezen dan zou ik ook zeggen, waar gaat dit over!?!
Maar als jullie het zo hebben afgesproken en jullie je er allebij lekker bij voelen.
Afgelopen week zijn we met vrienden uit eten geweest.
Toen hebben de kerels ook zeker 4 biertjes bij het eten genomen.
Tja ik heb zoiets van, waarom niet?
Zolang als ze zelf maar de grens weten van hoeveel ze kunnen drinken voor het te gek wordt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:31

ik ga ook absoluut niet uit mijn plaat hoor als hij een keer wel wat meer heeft gedronken :D als hij het maar gezellig heeft gehad :)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:31

Welshcobfan schreef:
ik ga ook absoluut niet uit mijn plaat hoor als hij een keer wel wat meer heeft gedronken :D als hij het maar gezellig heeft gehad :)

En daar gaat het om ;-)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:33

1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?
mijn man is internationaal chauffeur, hij is eens per week en soms per twee weken thuis.
ik ben thuis bij de kinderen. zou erg vreemd zijn als ik hem niet zou vertrouwen.

2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan? nee.... niet dat ik weet teminste haha

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?
daar kan ik pas een antwoord opgeven zodra het gebeurd. kan wel roepen dat ik m eruit gooi,
maar ik hou van hem, en zou hem waarschijnlijk vergeven. maar ik weet het niet.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:34

annastasia schreef:
Straks weer Normaal in Sibboern (siddeburen). Reken maar dat daar ook heel wat dingen gebeuren die in een normaal cafe echt niet door de beugel kunnen

Idd, ik vind het altijd grappig om te zien hoe vrij sommige mensen dan ineens worden! *ga gelijk even kijken of ik al kaarten kan kopen*

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:38

ik vertrouw me vriend voor 99,999%
het is echt een schat van een jongen waar ik onwijs gek op ben en hij ook op mij. hij is niet zo'n jongen die naar andere meisjes gaat kijken of mee gaat flirten. Hij zegt altijd; "Ik heb toch genoeg aan jou, dan hoef ik niet met andere meisjes te kl*ten."
maja er is altijd een een kleine procent je weet maar nooit..

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:38

Mijn man zit regelmatig in het buitenland voor z'n werk en het is nog nooit bij me opgekomen dat hij zoiets gedaan heeft of in de toekomst zal gaan doen. Ik ben zelf absoluut niet jaloers en erg zeker van onze relatie. Tja en als ik er naast zou zitten denk ik alleen maar wie m'n werk doet is m'n knechtje dan hoef ik vanavond niet meer. :D