vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:59

Welshcobfan schreef:
Ik weet het makkelijk gemaakt: hij moet maar gewoon naar beide vragen :P
Al vergeet mijn vriend een tentamen of verjaardag bv sneller een ziekenhuisopname waarbij ik aan de machines ga liggen omdat ze bang zijn dat ik een allergische reactie krijg en er tussen uit kan piepen...
En ik vind het niet leuk als hij vergeet naar een tentamen te vragen, maar ik zal echt pissig worden als hij zo'n belangrijke ziekenhuisopname zal vergeten waarbij ik kán overlijden.

En dat bedoelde ik dus ook ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:01

Kan mij ook echt niet voorstellen dat mijn vriend niets van zich laat horen als ik word opgenomen in het ziekenhuis :n Bij geen geldige reden als in; mijn oma lag opeens op sterven, ziet het er niet te best uit voor hem :=

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:01

marius schreef:
Ik heb zo'n vriend die gelijk in de auto springt om naar me toe te komen en naast mn bed mn handje vast gaat houden.. of ben ik nou de enige?

Nee hoor, ik ook.

En geloof me dat is ook niet altijd leuk..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:02

Relaxed schreef:
Welshcobfan schreef:
Ik weet het makkelijk gemaakt: hij moet maar gewoon naar beide vragen :P
Al vergeet mijn vriend een tentamen of verjaardag bv sneller een ziekenhuisopname waarbij ik aan de machines ga liggen omdat ze bang zijn dat ik een allergische reactie krijg en er tussen uit kan piepen...
En ik vind het niet leuk als hij vergeet naar een tentamen te vragen, maar ik zal echt pissig worden als hij zo'n belangrijke ziekenhuisopname zal vergeten waarbij ik kán overlijden.

En dat bedoelde ik dus ook ;)

Nou dan zijn we het er toch over eens?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:03

haha die van mij is al overbezorgd als ik wat grieperig ben :+ en nee, dat is ook niet leuk.
Lief bedoeld hoor, daar niet van :)

Daarom neem ik papa altijd mee naar het ziekenhuis, stuk nuchterder :P (al wil vriendlief wel heeeel graag mee tijdens de ziekenhuisopname in september... dus moet ik nog even aankijken :) )

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:07

Over de discussie ziekenhuisopname vs. tentamen: zinloos :) Dat ligt er maar net aan wat dat voor opname is en hoe iemand dat zelf beleefd... Ik ben redelijk simplistisch: ja, ik heb examens gehad die belangrijker waren dan bezoekjes aan de spoedeisende hulp van de oogpolikliniek. En dat ik dan even niet weet hoe ik ooit in godsnaam bij 't ziekenhuis moet komen met 1 slecht functionerend oog en 1 oog dat zachtgezegd bijzonder pijnlijk is, dat los ik zelf wel op. Hij is niet in de buurt, dus daar hoeft ie zich ook geen zorgen over te maken: ik kom er wel. En daar ga ik niet vandaan voor ik atropine heb gekregen, dus daarna vertel ik wel weer hoe 't gegaan is ;)
Ik ben gewoon heel nuchter, want aan dat soort dingen kan ik toch niets doen. En dus ga ik ook maar niet uit van de stelling dat ik de minimale kans op overlijden pak - ik leef naar mijn maximum, dat geeft geruststelling :)

En uitgerekend ik ben dus gezegend met iemand die vol zorgen gaat bellen als ik zeg dat ik eerst even langs 't ziekenhuis ga, dus tentamen er vandaag niet in zit :+ Wat is het leven toch oneerlijk ;)

Maar... wat ik er dus eigenlijk mee bedoelde, en ook al meer dan eens gezegd heb: iedereen heeft iets dat een minder kantje is. En daar moeten we het mee doen. Als je daar niet mee kunt leven, ben je niet voor elkaar gemaakt :) Accepteren is een sleutelwoord ;)

vuurneon

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:15

En af en toe flink op elkaar mopperen helpt dat enorm bij! :D

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:16

@whiterose

Jij bent heel nuchter maar TS niet. Het kwetst haar en dat is heel begrijpelijk. Accepteren is niet direct het sleutelwoord maar de vraag aan jezelf stellen of je het wil accepteren. Persoonlijk zou ik dit gedrag niet accepteren. En er blijft wat mij betreft een wezenlijk verschil tussen een ziekenhuisopname of een vergeten verjaardag/tentame. Maar ieder zijn eigen mening uiteraard!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 17:18

ik had hem gisteravond dus gesmst van : leuk dat je even vraagt hoe het gaat met mijn knie,nou gaat goed hoor, weet je dat ook weer ;)

kreeg ik vanmidag smsje terug om 1uur van : je word aan je knie geopereerd je doet net of het iets zwaars is maar ik ben der wel klaar mee...!!

was echt boos eikel,gaan vanavond praten want dit vind ik niet normaal, mijn beste vriendin is woest op hem dat hij dat smsde... en met mijn knie is niet niks hoor, mn hele knie word wel opgelegt,en mijn meniscus is weggehaalt en mijn kniebanden waren gescheurt hebben ze wat aan gedaan,heb er veel last van,werd naar wakker van de narcose nou dan had ik wel even wat steun willen hebben,ook al was het ff een belletje savonds van heey lieverd hoe gaat het nu met je?? nou echt niks gewoon.. ik snap dat niet.. dat had ik wel gedaan als ik in zijn schoenen stond!!
nou spreek hem vanavond en spreek hem er zeker op aan!!

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:21

Jeetje ben jij nu niet klaar met hem? Wat een hork om zo´n antwoord te geven. IK ben benieuwd hoe het gesprek verloopt maar gezien zijn antwoord ben je niet zo heel belangrijk voor hem blijkbaar! Succes in ieder geval!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:23

Wat een eikel :=

Beetje medeleven kan geen kwaad als vriend zijnde lijkt mij? Toch het minste wat je kunt doen...

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:25

Jemig wat een sneu figuur zeg. Die sms zegt wel voldoende lijkt me. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Als ik in het ziekenhuis kom te liggen weet ik zeker dat mijn vriend er zal zijn. En andersom ook. En eigenlijk vind ik dat niet meer dan normaal. Veel succes met je gesprek vanavond (en met je knie natuurlijk!!)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:31

ok dat gaat dus echt wel te ver he! Ik zou dat echt niet accepteren... een ziekenhuisopname is niet niks, heb ik vorig jaar ook wel gemerkt!
Dus ja, het is ook iets zwaars! Natuurlijk zijn er altijd ergere dingen maar op dit moment is dit voor jou echt wel even zwaar hoor, daar hoort hij je in te steunen en niet zo l*llig te doen... Heel veel sterkte meid, zoiets kan je nu juist niet gebruiken...

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 17:34

dank je wel :)

ja ik was ook goed boos...ik zei ook tegen hem,ik weet dat je het druk heb, 1 smsje was voldoende,1 telefoontje was goed, maar niks gewoon niks.. als ik in joun schoenen stond had ik je wel gebeld,of was ik zelfs naar je toe gegaan!! en met mijn knie is wel wat aan de hand hoor!! doet pijn en beetje medeleven kan geen kwaad..
maar het laat hem gewoon steenkoud.. kreeg ik smsje je doet nu net of het mij niks doet, ik zei kom vanavond maar op msn praten we veder...

en idd zwerte ik acepteer het ook niet, en ziekenhuis opname is ook niks,ik werd ziek wakker van die narcose, kreeg eerst ruggenprik die al niet lukte dus alsnog narcose...en nu heb ik super lieve vriendin die er wel voor me staat, en wou hem bellen maar neemt hij ijskoud niet op.. nou spreek hem vanavond wel even..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:38

rakkertjuuuh: niet op msn praten,laat m maar naar jou toe komen, en anders niet hoor! weet je dat ook gelijk weer.
msn is niets.. helemaal niet om over problemen te praten, bovendien komt ie er dan wel erg makkelijk vanaf.. laat m maar gewoon naar je toe komen!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:38

Nou, inderdaad, wat een hork. :\

Ik wens je succes als jullie gaan praten vanavond.
Hij moet toch van goede huize komen wil hij zoiets 'goed' proberen te maken.

Die mocht van mij door het stof kruipen, minstens.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:39

Pff, echt niet leuk Rakkertjuuhh, als hij zo doet tegen je, heeft hij volgens mij echt niks voor je over, als jij hem der op wijst dat hij niks heeft laten horen en hij stuurt terug dat ie der klaar mee is, ben jij der dan nog niet klaar mee? En ik zou t trouwens niet op MSN praten, je ziet iemands gezichtuitdrukking niet, dus weet je ook niet of hij dingen meent of niet..

Sterkte met je knie!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:41

Sommige mannen :(
Mijn vriend wilde er juist voor mij zijn en stond er op dat ik geen pas zonder hem verzette toen ik uit het ziekenhuis kwam nadat ik aan mijn been geopereerd was (heb trouwens wel alleen een ruggeprik gehad) Hij was super bezorgt en ondanks dat hij het echt druk had was hij er wel voor me en was tot vervelends aan toe bezorgd 8-) Ik mocht amper bij mijn paarden gaan kijken (die in de wei liepen naast ons huis :+ )

Ik vind dat ie wel een super goede reden en goedmaker nodig heeft, want ik vind em een botte l*l :o

Sterkte met je knie :(:)
Laatst bijgewerkt door Boktpony op 03-07-09 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:41

Zwitsal schreef:
rakkertjuuuh: niet op msn praten,laat m maar naar jou toe komen, en anders niet hoor! weet je dat ook gelijk weer.
msn is niets.. helemaal niet om over problemen te praten, bovendien komt ie er dan wel erg makkelijk vanaf.. laat m maar gewoon naar je toe komen!

Das idd ook mijn ervaring, via msn heb je toch al snel communicatiestoornissen :j

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 17:55

ja maar hij kan niet komen, hij moet werken tot vanavond 9uur.. en woont in emmen ( 3kwartier vandaan waar ik woon)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:58

Dan zou ik bellen.. Msn is zo makkelijk om misverstanden te krijgen, dan kun jenog beter iig elkaars stem horen..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:58

Communicatiestoornissen op msn..ik weet er alles van. :\ Moet je echt niet doen. Dan kan je nog beter bellen!

Heb je uberhaupt nog wel zin om met deze hork te praten?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:01

Ik zou idd bellen.
Al had ik hem allang de deur gewezen!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:02

als hij niet langs kan komen dan niet..
dan praten jullie morgen ochtend?
(is nu even poedersuiker, als ik met iets zit wil ik het er ook altijd gelijk met hem over hebben maar echt..msn is echt geen oplossing)

ik kan je namelijk nu al voorspellen hoe jullie gesprek gaat eindigen..
jullie fokken elkaar veel te veel op, vatten dingen anders op dan ze bedoeld zijn, raken compleet over je toeren, zeggen dingen die je eigenlijk niet meent en uiteindelijk gaan jullie alsnog met flinke ruzie uit elkaar/ van msn af.
echt..msn is misschien makkelijk.. maar echt niet een goede manier om te praten (jup, been there done that)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:32

Inderdaad, laat hem maar moeite doen... Het is alleen wel gruwelijk irritant als ze op die manier niks op je uit doen...